Blowen onder de douche.

Rlxt of niet?

• Heel chill

Stemmen: 15 32,6%
  • Vet kut

Stemmen: 7 15,2%
  • Ik kan me joint niet droog houden

Stemmen: 20 43,5%
  • Ik blow eigenlijk alleen maar nog onder de douche

Stemmen: 4 8,7%

• Totaal aantal stemmers
    46

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Wie heeft dit al eens geprobeerd?

Zo heet mogelijk douchen, veel stoom maken. Een lekker wiet jointje op steken en zorgen dat je niet omvalt.

Ik weet niet hoe het zit maar ik word dan echt 10 keer zo stoned. :)

pascal828

Badass junkie
Nog niet. Maar dit staat nu zeker op mijn lijstje.

Morgen dan maar bij het wakker worden. Dan kan mijn dag niet meer stuk. Haha.

cropp

Badass junkie
TIP

Pak een slang van zo`n luchtbeddenpomp, als je net zo`n slang hebt als ik past daar precies een jointje in, die slang tape je buiten de douche, boven de douchewand door of zo en roken maar :stoned:

kaasbaas

Badass junkie
In de douche lijkt me nogal moeilijk :tearsofjoy:, maar in bad zou ik 't best wel is willen proberen. Zodra ik een bad heb..

MIA-1985

Wijs gebruiker
Ach er zijn toch allang van die wiet -sauna's waar je heen kunt? :)
Lekker met z'n allen op zo'n houtenbankje en dan wat wiet in de verdamper doen boven de stenen ipv wat etherische oliën :sunglasses:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Het is heel goed te doen hoor..
Geen luchtslangen oid nodig!

Het is heel simpel, gewoon 1 hand vrij houden en niet onder de waterstraal houden.
Dan kun je alleen je 2 armen niet goed wassen tijdens het blowen, maar ik denk dat je daar dan toch niet zo heel veel om geeft. :stoned:

DrippTone zei:

Ik niet.
Maar't is wel chill! :smoke:

cropp

Badass junkie
PepTalk zei:
Het is heel goed te doen hoor..
Geen luchtslangen oid nodig!

Het is heel simpel, gewoon 1 hand vrij houden en niet onder de waterstraal houden.
Dan kun je alleen je 2 armen niet goed wassen tijdens het blowen, maar ik denk dat je daar dan toch niet zo heel veel om geeft. :stoned:

DrippTone zei:

Ik niet.
Maar't is wel chill! :smoke:
Dat schiet dus niet op, krijg je lamme armen omdat je die omhoog moet houden en zo, met die slang kun je met je kop in de straal hijsen.

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
Ik rook dan toch liever een joint vóór het douchen, hoef me daar ook niet meer druk over te maken.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
cropp zei:
Dat schiet dus niet op, krijg je lamme armen omdat je die omhoog moet houden en zo, met die slang kun je met je kop in de straal hijsen.

Nog nooit last gehad van een lamme arm eigenlijk..Als je blowt tijdens het lopen krijg je toch ook geen lamme armen?
Ik vind het idee van rook dat door een plastic slang gaat ( waar zeker de eerste keren gewoon schadelijke stoffen mee komen) niet zo heel aantrekkelijk.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
lolnoob zei:
Dus snorkelen is ook ongezond?

Inhaleer je daardoor weet ik veel hoe hete rook die bepaalde polythenen meenemen?
If so, dan is snorkelen ook ongezond ja.
Wat me ook niet verbaasd, mensen horen op het land! :P

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Neeee, dat zijn dan weer de psychonauten.
Dat zijn geen mensen(kuddedieren), maar individuelen die de grenzen van hun eigen geest willen exploreren.

Door high in the sky te zijn natuurlijk!

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
Maar die kuddedieren die zouden eigenlijk ook psychonauten moeten worden, kunnen we allemaal saampjes vliegen :hearteyes:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
DamienDope zei:
lekker door elkaar heen

Zoals de huidige maatschappij? Lijkt me geen slim plan!

Ik blijf lekker met beide benen op de grond, en laat m'n gedachten wel vliegen in een wereld zonder mensen!

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
PepTalk zei:
DamienDope zei:
lekker door elkaar heen

Zoals de huidige maatschappij?

*zucht* Nee.

Fronske

Belezen gebruiker
Ik rook af en toe in bad, maar eigenlijk kun je beter net ervoor of erna roken.

Door alle stoom gaat je joint iets vlugger uit, lijkt de rook zwaarder binnen te komen (niet scherper of brandender, maar met meer volume, omdat er veel waterdamp tussenzit wrs).
Je zit ook sneller zonder zuurstof dan in gewone lucht.
Daarnaast moet je dus idd heel de tijd op je hand letten.

Het lijkt een goed idee, maar in de uitvoering merkt je dat het allemaal net iets minder chill is dan je verwachtte.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Bij een sigaret met filter is de rook bij het ''mondstuk'' 65-80 graden Celsius.
Ik kan me voorstellen dat bij een joint zonder filter (ik noem een tipje geen filter..) dat nog hoger is.Vooral als hij bijna op is.
De temperatuur van de rook is ook nog sterk afhankelijk van de strakheid van je joint, welke soort vloei je gebruikt, welke soort (en in welke verhouding) tabak, en de lengte van de joint.

Ik weet niet welke (en bij welke temp.) schadelijke stoffen in kunststof worden omgezet in gas, maar ikzelf zou het risico niet nemen.

Aalpoepert

Badass junkie
Probeer maar eens te blowen en tegelijkertijd te trekken onder de douche.

Of ga eens met Marlous onder de douche!!

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Aalpoepert zei:
Probeer maar eens te blowen en tegelijkertijd te trekken onder de douche

Works fine for me! :grin:
Maar om het werk echt af te maken moet die joint toch wel eerst uit ja.. :rolleyes:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Nee, maar heb staande in de douche bij het klaar komen toch wel een hou vastje nodig...
Dus dan is een handje vrij wel lekker ja.

En er gaat niets niet psycho-actiefs in mijn kontje! :openmouth:

Aalpoepert

Badass junkie
PepTalk zei:
Nee, maar heb staande in de douche bij het klaar komen toch wel een hou vastje nodig...
Dus dan is een handje vrij wel lekker ja.

En er gaat niets niet psycho-actiefs in mijn kontje! :openmouth:
Hmm ja, lsd in je reet is inderdaad helemaal het einde, alleen af en toe zo'n gedoe hè.

En al zou je wel andere dingen in je poepertje laten glijden, dan heb ik daar niets op tegen hoor, ieder zijn ding.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Met acid eigenlijk nog nooit geprobeerd.
Hoewel ik juist denk dat een zegeltje een van de makkelijkste dingen is om in een capsule te stoppen. Dus zo veel werk zal het niet zijn toch?

En tja, ik ben een 19 jarige jongeman en heb op seksueel gebied nog niet zo heel veel experimenteels nodig om mijn libido (erg) hoog te houden!

Misschien over een decennia of wat.. Een prostaatorgasme lijkt namelijk wel helemaal de bom te zijn.

Aalpoepert

Badass junkie
PepTalk zei:
Met acid eigenlijk nog nooit geprobeerd.
Hoewel ik juist denk dat een zegeltje een van de makkelijkste dingen is om in een capsule te stoppen. Dus zo veel werk zal het niet zijn toch?

En tja, ik ben een 19 jarige jongeman en heb op seksueel gebied nog niet zo heel veel experimenteels nodig om mijn libido (erg) hoog te houden!

Misschien over een decennia of wat.. Een prostaatorgasme lijkt namelijk wel helemaal de bom te zijn.
Gewoon het zegeltje aan de binnenkant plakken. Je moet hem daarna wel nog een paar keer naar achter duwen, anders kan 'ie er automatisch uit geperst worden.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik weet hoe het werkt, ik doelde erop dat een zegel in een capsule doen makkelijker is dan het afwegen van een poeder en het daarna in een capsule zien te krijgen.

Stroopwafel

Bewuste gebruiker
Het lijkt mij eigenlijk een beetje onhandig om te blowen ónder de douche. Maar wat ik wel heel chill vind om als ik geblowd heb daarna te gaan douchen. Hoef je je dus ook niet zo'n zorgen te maken dat je joint nat word. En stoned douchen is gewoon super ontspannend :grin:

spacelord

Wijs gebruiker
Ik blow gwn vlak voor ik ga doushen :tongueout: Meestal stoot ik alles nog eerst om voor ik uiteindelijk in de doush ben, om dan de shampoo op mijn voet te laten vallen.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Tja, ik vind het geen gedoe. Kost me totaal geen moeite. En ik word meer stoned dan normaal. En het is weer eens iets anders.

Ik zie alleen de + en niet de -.

Bovenaan