Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
timmaniac zei:ik wordt alleen misselijk als ik het met tabak erbij rook...
maar miss is dat omdat ik niet rook (sigaretten)..
dus als je in het dagelijks leven niet rookt zal ik je aanraden om een puur pijpje te kopen (3-7 euro bij smartshop) en lekker daarmee te blowen. Ook stuk efficienter enzo![]()
timmaniac zei:ok,
ik persoonlijk kan wel veel beter tegen sigaretten dan tegen joints (denk omdat op sigaretten een filter zit).
dus miss toch de moeite om te proberen.
iig: veel plezier![]()
geekos zei:en vooral niet te veel denken aan kotsen..

eet niet of uw voorbeeld mij op een ironische manier uitlacht maar goed
stel : je bent rustig een heel dikke joint aan het blowen, na het blowen word je iet of wat misselijk en daarna komt iemand bij jou en zegt : "hey, jij ziet er echt niet goed uit, moet je kotsen fzo?"
stel : je bent rustig een heel dikke joint aan het blowen, na het blowen word je iet of wat misselijk en daarna denk je in jezelf van : "shit, ik hoop dat ik niet moet kotsen"
beide situaties resulteren meestal in 1 ding : kotsen
you feelin' me?
Mirrorball zei:Toen ik begon met af en toe smoken - rond de leeftijd van 15. Moest ik ook heel vaak overgeven. Dit heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat je nog niet zoveel gewend bent. Onervaren gebruikers weten vaak niet echt wanneer ze moeten stoppen. (als je zo skaf' bent dat je moet overgeven dan heb je gewoon teveel genomen). Gewoon rustig opbouwen dus, niet te veel, blow zoveel je lekker vindt, nooit meer.
Ook geldt voor mij in ieder geval dat ik van het roken van hasj minder snel de nijging krijg om misselijk te worden dan bij wiet.
Ik raad je dus aan om hasj te smoken i.p.v wiet.
Intoxication zei:, zeker als ik blow tijdes de uren van school, daar kan ik nu eens echt slecht van komen..

Het kotsen zelf vind ik vaak heerlijk, maar dat is omdat het een opluchting is. Voordat ik moet kotsen heb ik altijd zó een naar gevoel, dat is echt verschrikkelijk gewoon. Als dit 2 minuten duurt en je dan gaat kotsen is het niet zo erg, maar als je daar een uur mee zit (wat dan wel een eeuwigheid lijkt) is dat erg klote naar mijn beleving.maiskorrel zei:Wat denk ik ook helpt is gewoon volledig te accepteren dat je eventueel zou kunnen kotsen. Zo ergnstig is het ook weer niet, vind ik dan. :P