Blokkeren telefoonnummer

Lotje1

Newbie
Help!

Ik wil van het telefoonnummer van een dealer af.
Na 7 jaar clean ben ik teruggevallen. Het hele verhaal zal ik nog wel vertellen. Maar eerst dit.....
Ik ben zo stom geweest om een dealer te Bellen.. nu krijg ik af en toe berichtjes.
Ik heb hem geblokkeerd, maar nu kwam ik er vandaag achter dat hij in de lijst van geblokkeerde nummers staat..
Met alle gevolgen van dien.... hoe kan ik dit nummer uit mijn mobiel krijgen... en er ook voor zorgen dat diegene mij niet meer kan bereiken.....
Help!!!

Eve's drop

Badass junkie
Ik denk dat je diep van binnen precies weet wat je te doen staat. Drastische maatregelen nemen want het is onmogelijk om na een verslaving weer recreatief te gebruiken, you've bin there done that!

Nieuw nummer nemen want dat is maar het minst van je duivelse problemen wanneer je de witte sloper weer binnen laat en van het 1 komt het ander. Je bent er namelijk van die ene keer nu al teveel mee bezig en dat is een slecht voorteken ook al bleef het bij dat ene grammetje.

En die misstap kan gebeuren! Move on

Lotje1

Newbie
Thanx.... recreatief is idd geen optie..Ben al bezig met therapie...
Ik moet het echt uit mijn leven verbannen... Ik ben helaas niet altijd sterk genoeg als ik een bericht krijg....Het rotte is dat het mijn werktelefoon is.... Dus als iemand een idee heeft...?

Twirley Bird

Bewuste gebruiker
Help!

Ik wil van het telefoonnummer van een dealer af.
Na 7 jaar clean ben ik teruggevallen. Het hele verhaal zal ik nog wel vertellen. Maar eerst dit.....
Ik ben zo stom geweest om een dealer te Bellen.. nu krijg ik af en toe berichtjes.
Ik heb hem geblokkeerd, maar nu kwam ik er vandaag achter dat hij in de lijst van geblokkeerde nummers staat..
Met alle gevolgen van dien.... hoe kan ik dit nummer uit mijn mobiel krijgen... en er ook voor zorgen dat diegene mij niet meer kan bereiken.....
Help!!!

Je kan je telecombedrijf bellen en via hun vragen dat nummer te blokkeren. Als je zegt dat het via je werk telefoon gaat en lastig wordt gevallen zullen ze je helpen (als je telecombedrijf een beetje service heeft) En dan hoef jij het niet te blokkeren en krijg je geen sms'jes of iets. Alleen in Whatsapp zal je dat zelf moeten blokkeren.

Hoop dat je er iets aan hebt. Ze zijn nu open gok ik dus zou gelijk even bellen.

Succes en goed van je dat je clean wilt blijven. Houden zo, goed bezig!

L

Lid 147000

Gast
Het is voor velen zo herkenbaar en zo nasty.

Ze hebben dat nr van jou nu!
Ze delen/doorverkopen het ook vaak aan elkaar. Ze blijven je berichtjes sturen. 100derden tegelijk.
En wisselen weer van nummer waardoor je zo nummers kan blijven blokkeren in je telefoon en zo altijd een deurtje open laat staan voor een uitglijder.

Ze moeten niks hebben waarmee ze contact met jou kunnen krijgen en jij niet met hun zoals je al die 7 jaar dat ook niet had.

Je weet wat jou clean houdt, en hoe je het vol kan houden, wat je daar voor moet doen.
Hulp inschakelen en zo snel mogelijk weer die stap vooruit maken.
Als je weer wat maanden verder bent kom je wel weer in rustiger vaarwater!
Je bent nog steeds 7 jaar clean geweest! over 7 jaar trap je er niet weer in :)

Veel suc6

Bovenaan