binnenkweek

djpopol

Experimenterende gebruiker
iemand bezig met een binnenteeltje???

gelieve een verslagje te maken.
mijn plant is nog maar 10 cm hoog dus ga ik daar nog één weekje mee wachten maar het was gewoon al voor is te zien hoe jullie een verslagje maken dat ik beetje zie wat jullie er allemaal inzetten.

thx en see yaa!!!

Dissonant

Bewuste gebruiker
<--

Is dat je plantje?

Zilverpapier slorpt veel licht op. En al helemaal als het zo gekreukt is. Je moet zwart-witfolie gebruiken.

djpopol

Dissonant zei:
<--

Is dat je plantje?

Zilverpapier slorpt veel licht op. En al helemaal als het zo gekreukt is. Je moet zwart-witfolie gebruiken.
ja inderdaad voorwat misschien?

pepito

Bewuste gebruiker
djpopol zei:

mijn plant is nog maar 10 cm hoog dus ga ik daar nog één weekje mee wachten maar het was gewoon al voor is te zien hoe jullie een verslagje maken dat ik beetje zie wat jullie er allemaal inzetten.

thx en see yaa!!!

HahahahahahahahahahahahahahahahahahLOOOOOOOL! wat is het toch fijn om een puber te zijn....
maar goed, uitgelachen, wat is je vraag nu, en waarom een verslagje? op t net zijn honderden bronnen te vinden met foto's, dagboeken en al.... en die foto van je is echt dolkomisch! :mrgreen:

djpopol

pepito zei:
djpopol zei:

thx en see yaa!!!

HahahahahahahahahahahahahahahahahahLOOOOOOOL! wat is het toch fijn om een puber te zijn....
maar goed, uitgelachen, wat is je vraag nu, en waarom een verslagje? op t net zijn honderden bronnen te vinden met foto's, dagboeken en al.... en die foto van je is echt dolkomisch! :mrgreen:
:hearteyes:

djpopol

Albert Hofmann zei:
:grin: die naam... oh wacht effe.. popol! Die "ervaren kweker" van Wietforum :mrgreen:

Ben je nou al gebanned van wietforum?
ja ben gebannen maar is niets, want dare zaten toch nog ergeren noobs dan mij. dus een groot verlies heb ik niet gedaan hoor. heb men bronnen gevonden nu waar ze de mensen niet uitlachen enzo :)

LOL :hearteyes:

Bovenaan