Wiet binnenkweek, starttips gevraagd!

Raver

Badass junkie
PUUR VOOR EIGEN GEBRUIK! GEEN HANDEL.

Hallo allemaal.

Met dit idee loop ik al jaren rond. Altijd al een fan geweest van deze plant. Daarmee bedoel ik niet alleen het effect van de toppen maar de plant vind ik prachtig om te zien én te kweken.

Vroeger zeker buitenwiet gekweekt en nu ook bezig met een buitengrow. Toch frustreert buitenkweek me toch altijd een beetje, je kan moeder natuur niet beheersen.

Binnen kweek kan dat uiteraard wel..

Ik heb al een tijdje een set liggen hiervoor:

- Growtent van een goed merk 1 bij 1 en 2 hoog.
- HPS lamp 600watt en bijbehorende apparatuur. Wattage kan ik instellen en de temperatuur.
- Geluiddichte afzuigbox 530m3
- Koolstoffilter 435 can lite geloof ik, begreep al dat deze te klein is voor de afzuigbox.
- geisoleerde slangen
- Klip fan
- hygrometer

Wil er hooguit 5 planten in laten groeien. Als ik dan gepakt wordt zijn het er maar 5 hé, en met toppen/stress training is er veel oogst te behalen uit 5 sativa's bijvoorbeeld. Alleen hé, ik heb nog nooit een binnenkweek gedraaid.

Zijn er mensen op dit forum met verstand hiervan?

Raver

Badass junkie
Moderators; ik vraag me af of dit wel of niet tegen de forumregels ingaat? Productie van illegale middelen. Is cannabis illegaal? Het wordt gedoogd. Binnenkweek is professioneler dan buitenkweek. Vandaar dat ik het niet zeker wist. Als dit tegen de forumregels in is mag het verwijderd worden!!

Randland

Experimenterende gebruiker
Volgens mij moet dit lukken. En inderdaad de forumregels, daarom laat ik het er even bij.
Maar binnenkweek is professoneler?,..daar zijn de meningen over verdeelt. Ligt er maar net aan wat de weergoden ons brengt, en inderdaad is binnen kweken soms wat beter beheersbaar.
in ieder geval succes..:sun:...

Raver

Badass junkie
Maar binnenkweek is professoneler?,..daar zijn de meningen over verdeelt.

De meningen van het OM zijn daar vrij duidelijk in. Zodra er maar iets van professionaliteit bij komt kijken komt er een strafzaak. Dat kan al zijn een ventilator op je buitenplantjes of het gebruik van speciale cannabis aarde. Dus hé dan zien ze mijn 1 bij 1 voor eigen gebruik ook als professionele kweek.

Daarom weet ik niet of t wel of niet mag met de forumregels.

Verder, ben benieuwd of t goed gaat komen haha!

Relmuis

Wijs gebruiker
Ben je niet bang dat dit stress op gaat leveren?
Ik zou het zelf om die reden niet doen.

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
In Nederland hebben we een gedoogbeleid van 5 planten, dus volgensmij is dit helemaal prima. Ik heb zelf nog nooit wiet binnen in een tent gekweekt, maar ik zou altijd al eens een mooie ScroG (Screen of Green) willen maken. Je kunt dan je 1x1m gewoon benutten met 1 goeie plant, hoef je je ook misschien weer minder zorgen te maken.

1685943400211.png

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Nu heb ik verder geen starttips gegeven, maar volgensmij heb jij al genoeg kennis voor een goede start :wink: En al doende leert men, dus ik zou vooral niet te lang wachten.

Acoustic

Belezen gebruiker
Mij hebben ze enkele jaren geleden eens gepakt met een tentje van 1x1m ik kreeg 200 euro boete (België)

Bovenaan