spacekonijn
Badass junkie
bier is lekker en muziek word beter na een paar biertjes alleen wel balen als je zoals ik niks te roken hebt en wel bier
groetjes fijna avond!!!!!
groetjes fijna avond!!!!!

spacekonijn zei:van breezer word je al misselijk voordat je de alcohol voelt

Emo zei:^ dat daar noemt mij zomaar een Alcoholic
ik weet nog ergens dat jij in een ver verleden liever naar de fles greep dan mij hoor![]()
Och da kom nog als je wat ouder wordt hoor.. tenzij er iets aan je mankeertflash kieke zei:het klink mss belachelijk maar ik lust geen bier![]()
ik lust liever van die smirnof of breezers of soms eens een glaasje zwaardere alchol![]()
SpacingBen zei:Emo zei:^ dat daar noemt mij zomaar een Alcoholic
ik weet nog ergens dat jij in een ver verleden liever naar de fles greep dan mij hoor![]()
haha, mja dat was in de experimentele periode
Toen dronk ik nog wel is meer dan 15 biertjes!

Sweet_Shadow zei:Mwah muziek wordt niet beter na wat biertjes naar mijn mening maar je kunt er wel vrolijk van worden :P
SpacingBen zei:Sweet_Shadow zei:Mwah muziek wordt niet beter na wat biertjes naar mijn mening maar je kunt er wel vrolijk van worden :P
mmm, als ik vrolijk ben, klinkt muziek ook vaak iets beterHeb je dat nooit?

Sluit ik me helemaal bij aan.Kevin_ zei:heb liever een biertje als ik aan het stappen ben ofzo
jointje liever met een paar vrienden fzo
niet teveel drukte, dan kan ik er pas echt van genieten![]()
Kevin_ zei:heb liever een biertje als ik aan het stappen ben ofzo
jointje liever met een paar vrienden fzo
niet teveel drukte, dan kan ik er pas echt van genieten![]()
Emo zei:soms kan ik wel parraa worden van wiet als het erg druk is
maar vroeger was dit nog 100 x zo erg
heb het niet meer zo heel erg![]()

SpacingBen zei:Emo zei:soms kan ik wel parraa worden van wiet als het erg druk is
maar vroeger was dit nog 100 x zo erg
heb het niet meer zo heel erg![]()
Je past je aan het effect aan he
Was wel erg vanmiddag, ging een flesje olie halen voor de brommer. Maar kon het niet vinden dus vroeg het. Toen legde ie me uit waar k het kon vinden, maar nee, vond niks :P en toen was het van naar links, nee, nog meer, nee naar rechts, in de hoek! daar onder! ja, zie j m?!
:P![]()
![]()

dallandra zei:ik zou me dan echt rot schamen..![]()