Beste pot

Broodzak

Experimenterende gebruiker
Hoii, Ik wilde deze zomer weer eens een plantje in de grond gaan zetten na lange tijd.
Maar nu was mijn vraag ik heb 2 verschillende potten maar welke is de beste om meer opbrengst eraf te halen? Hieronder een foto die linkse is 50L en de rechter weet ik zo niet.
20230529_182802.jpg

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Die rechter lijkt meer op een vuilnisbak dan plantenpot. Maar goed, beide zijn meer dan groot genoeg, 15-20L heb je al ruim voldoende aan. Ik zou misschien twee autoflowers in die linker zetten.

Broodzak

Die rechter lijkt meer op een vuilnisbak dan plantenpot. Maar goed, beide zijn meer dan groot genoeg, 15-20L heb je al ruim voldoende aan. Ik zou misschien twee autoflowers in die linker zetten.
Ja vlgm is het een bak geweest waar hondenvoer in zat hahaha.
Ja dacht ik zet daar gewoon een normaal plantje in een van die 2 maar ik heb geen idee waar die het grootste in word heb de ruimt dus maakt niet heel veel uit.

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Toen ik vroeger een plant kweekte heb ik zulke grote pot bijna helemaal ingegraven in de tuin en gaatjes gemaakt in de bodem, zodat de wortels nog kunnen doorgroeien in de volle grond door de pot heen, mijn plant is op z´n zachts gezegd een megaplant geworden en veel opbrengst gehad, was wel geen autoflower

Broodzak

Toen ik vroeger een plant kweekte heb ik zulke grote pot bijna helemaal ingegraven in de tuin en gaatjes gemaakt in de bodem, zodat de wortels nog kunnen doorgroeien in de volle grond door de pot heen, mijn plant is op z´n zachts gezegd een megaplant geworden en veel opbrengst gehad, was wel geen autoflower
Dus dan liever de rechtste pot dan de linkse als ik het goed begrijp of?

Bovenaan