Beste drugservaring?

lot

Badass junkie
mijn beste drugs ervaring was de laatste keer dat ik blowde
het was voor het eerst met een hele goeie vriendin
en we hadden de grootste lol :grin: errug leuk

A

Anonymous

Gast
Eerste keer blowen inderdaad. gewoon 2 uur gelachen, scheef gelopen, en nog meer gelachen.

Samen met mijn eerste feest, in Qontrol. Zijn dat mijn beste ervaringen.

lot

Badass junkie
BobG zei:
Eerste keer blowen inderdaad. gewoon 2 uur gelachen, scheef gelopen, en nog meer gelachen.

Samen met mijn eerste feest, in Qontrol. Zijn dat mijn beste ervaringen.

voor mij was het niet de eerste keer hoor :P
wel de eerste keer met haar samen

cunt

Wijs gebruiker
mijn 1e ervaring met xtc en ook met coke .. een geweldige nacht was dat! denk 1 van de beste van mijn leven ..

Himself

Belezen gebruiker
paddo's.... was de meest indrukwekkende ervaring tot nu toe.... heeft veel deuren geopend... heeft me laten zien dat niet alles is zoals het lijkt...

Audio Scum

Belezen gebruiker
Ergens een zomer avond in '04 met een vriend naar de duinen met MDA en MDMA, echt de vaagste avond me de mooiste dingen voor m`n ogen.

Wortel

Bewuste gebruiker
Mijn eerste keer (naja twee keer alleen eerste keer had ik 2 bout pillen en voelde niets) MDMA kan het me nog zo goed herinneren, ik zal eens een poging doen (nu) tot een tripreport te schrijven.

caatje

Badass junkie
de beste ervaring, is de beginperiode. We gingen altijd een heel end autorijden. ontzettend relaxt, gesprekken beginnen en gewoon niet meer weten wat je vorige zin was, Those were the days

Wortel

Bewuste gebruiker
slipperman zei:
Mijn eerste keer (naja twee keer alleen eerste keer had ik 2 bout pillen en voelde niets) MDMA kan het me nog zo goed herinneren, ik zal eens een poging doen (nu) tot een tripreport te schrijven.
Fuck vergeten... doe het morgen wel :grin:

megamold

Experimenterende gebruiker
beste drugseveraring ooit was zonder twijfel het gataka feesje in de busuil loges :grin:
2 tripkes ( ying yangskes aka dolfijntjes )
dinge door de lucht zien vliegen enzo
kwijte tijden :mrgreen:

Mr.jiho

Wijs gebruiker
megamold zei:
beste drugseveraring ooit was zonder twijfel het gataka feesje in de busuil loges :grin:
2 tripkes ( ying yangskes aka dolfijntjes )
dinge door de lucht zien vliegen enzo
kwijte tijden :mrgreen:
full on! :wink:

Datura

Newbie
eerste keer pillen + speed
die nacht de eerste keer met mn vriendin gekust en nu bijna een jaar later nog steeds gelukkig samen :)

LeftBehind

Experimenterende gebruiker
na lang denken toch gisteren uitgekozen :P met mijn beste vriendinnen paddo's enzo :P was heeeel erg vaag, (we gingen ook naar de kermis enzo) maar wel geweldig :P was niet echt onze eerste keer paddo's, maar vond t toch wel heftig en super gezellig enzo :P maarja..ben alsnog blij dat ik daar niet woon, want ik trip meestal niet buiten, en ik heb daar dan ook behoorlijk raar gedaan :roll:

prutsegem

Newbie
mn eerste keer dat ik coke snoof... heb 8uur aan een stuk gebabbeld was echt de tofste nacht...behalve dat ik rechtstreeks naar mn werk moest was heel veel minder:grin:

Frisko

Badass junkie
prutsegem zei:
mn eerste keer dat ik coke snoof... heb 8uur aan een stuk gebabbeld was echt de tofste nacht...behalve dat ik rechtstreeks naar mn werk moest was heel veel minder:grin:
lijn speed achterna en yuuuu :P

slunse

Bewuste gebruiker
1e x lsd, op dour festival, tijdens optreden van alec empire werd de hemel superbewolkt, er stak een ferme wind op, over het gigantische veld zag ik overal dingen waaien, stof overal rondom me heen, hij begon oorverdovende noize te spelen/draaien, zag overal mensen om me heen flippen op de muziek, strobo's op het podium die feller leken dan de zon, had het gevoel dat ik in een elektrische superstorm beland was.. :openmouth: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
en plots zag ik naast me m'n maat staan die ik al de hele dag kwijt was met net dezelfde blik in z'n ogen als mij :mrgreen:
nog een paar maandjes en tis weer van da :)

melissa

Wijs gebruiker
caatje zei:
de beste ervaring, is de beginperiode. We gingen altijd een heel end autorijden. ontzettend relaxt, gesprekken beginnen en gewoon niet meer weten wat je vorige zin was, Those were the days

whahaha dat deden wij met sos,heerlijk is dat he....
voor je t weet ben je in toemboektoe :grin: (voor jou gevoel in 5 minuutjes)
toen ik 19 was had ik een wit golfje cabrio.....
als t mooi weer was reden we een eind weg zette dat ding langs de kant van de weg stoelen in de achteruit muziek zachtjes aan en dan heerlijk een jointje roken terwijl je naar de sterren tuurde.....zaligggggggggggggg kon ik t maar overdoen

Carefree

Newbie
-Eerste lijn coke, en gaan!
-Coke gesnoven vorig jaar in mei, bekerfinale van men ploeg in Brussel, vooraf groot feest. Relletjes in't stadion en men ploeg zien winnen. Wat'n dag!!

AcidWiz

Newbie
2 weekendjes geleden in de bosuil (antwerpe) van acid

eerst hevig visueel getript, om daarna een fantastisch gesprek te voere van anderhalf uur ofzo met iemand di'k dervore nog nooit gezien had
kon ook wel 2 uur geweest zijn, ben niet zeker, mijn tijdsbesef was volledig weg ^^

TeQ

Bewuste gebruiker
Eerste keer xtc by far :)

Zou 50 euro lappen voor een pil waarop ik weer zo uit mn dak zou gaan. Was veel te veel om met mn kleine kindergeestje te verwerken eigenlijk :)

Psykaholik

Wijs gebruiker
AcidWiz zei:
2 weekendjes geleden in de bosuil (antwerpe) van acid

eerst hevig visueel getript, om daarna een fantastisch gesprek te voere van anderhalf uur ofzo met iemand di'k dervore nog nooit gezien had
kon ook wel 2 uur geweest zijn, ben niet zeker, mijn tijdsbesef was volledig weg ^^
wie zijt gij eig.
zijt gij degene die daar bij lennert was ?????

Skippy

Wijs gebruiker
mn 1ste keer LSD was echt super, op een totaal onbekende plek bij iemand op visite die ik nooit in het echt had ontmoet, dus dat was extra spannend voor mij.
Wat was dat lekker zeg, heb voor mijn gevoel wel 2 uur stom verbaasd voor me uit zitten staren!!
Mijn 2de keer komt binnenkort, dus dat word weer lachen :wave: :mrgreen:

Bovenaan