BobG zei:Eerste keer blowen inderdaad. gewoon 2 uur gelachen, scheef gelopen, en nog meer gelachen.
Samen met mijn eerste feest, in Qontrol. Zijn dat mijn beste ervaringen.

en mss ook wel eerste keer paddos Fuck vergeten... doe het morgen welslipperman zei:Mijn eerste keer (naja twee keer alleen eerste keer had ik 2 bout pillen en voelde niets) MDMA kan het me nog zo goed herinneren, ik zal eens een poging doen (nu) tot een tripreport te schrijven.
full on!megamold zei:beste drugseveraring ooit was zonder twijfel het gataka feesje in de busuil loges![]()
2 tripkes ( ying yangskes aka dolfijntjes )
dinge door de lucht zien vliegen enzo
kwijte tijden![]()
Mr.jiho zei:full on!megamold zei:beste drugseveraring ooit was zonder twijfel het gataka feesje in de busuil loges![]()
2 tripkes ( ying yangskes aka dolfijntjes )
dinge door de lucht zien vliegen enzo
kwijte tijden![]()
![]()

lijn speed achterna en yuuuu :Pprutsegem zei:mn eerste keer dat ik coke snoof... heb 8uur aan een stuk gebabbeld was echt de tofste nacht...behalve dat ik rechtstreeks naar mn werk moest was heel veel minder![]()
bij mij juist het zelfdeHaze zei:1ste keer MDMA, een nacht om nooit meer te vergeten
caatje zei:de beste ervaring, is de beginperiode. We gingen altijd een heel end autorijden. ontzettend relaxt, gesprekken beginnen en gewoon niet meer weten wat je vorige zin was, Those were the days
wie zijt gij eig.AcidWiz zei:2 weekendjes geleden in de bosuil (antwerpe) van acid
eerst hevig visueel getript, om daarna een fantastisch gesprek te voere van anderhalf uur ofzo met iemand di'k dervore nog nooit gezien had
kon ook wel 2 uur geweest zijn, ben niet zeker, mijn tijdsbesef was volledig weg ^^
AcidWiz zei:kon ook wel 2 uur geweest zijn, ben niet zeker, mijn tijdsbesef was volledig weg ^^