Beste DJ

W.F.L.

Badass junkie
Zoiets noemen ze producers :P DJ's mixen platen van andere artiesten (en soms hun eigen nummers) aan elkaar. Maar veel DJ's producen ook, en omgekeerd. Maar een echt bekende DJ zou ik niet eens kunnen noemen haha, want bijna alle bekende DJ's zijn bekend vanwege hun producties en niet omdat ze goed plaatjes kunnen draaien.

Laurent Garnier bijvoorbeeld, is er eentje die DJ'de in The Hacienda in Manchester. :grin: Maar daar is hij niet echt bekend door geworden he, dat kwam later pas.

Mike Pickering is wel zo 1, maar neem aan dat enkel mensen die bekend zijn met The Hacienda van hem gehoord hebben.

W.F.L.

Badass junkie

:flushed: ?

Haha, maar serieus. De producer/DJ die het hoogst op m'n Last.FM staat is Nitre. Hardcore dus :P

Maar zou het echt niet kunnen zeggen. Er zijn vééél te veel artiesten in teveel genres :grin:

Tripper

Wijs gebruiker
Ik ben ook pro Deadmau5! Hij is alleen zijn eigen muziek zat. Pryda kan ook mooie muziek maken. Deze mensen draaien alleen maar eigen muziek. Ik denk dat het allemaal heel dicht bij elkaar ligt qua mixing, ligt ook aan de soort muziek of iemand het leuk vind. John digweed is wel de meest creatieve dj.

W.F.L.

Badass junkie
Tripper zei:
Ik ben ook pro Deadmau5! Hij is alleen zijn eigen muziek zat. Pryda kan ook mooie muziek maken. Deze mensen draaien alleen maar eigen muziek. Ik denk dat het allemaal heel dicht bij elkaar ligt qua mixing, ligt ook aan de soort muziek of iemand het leuk vind. John digweed is wel de meest creatieve dj.

Haha, John Dig Weed.. :grin:

W.F.L.

Badass junkie
Immo zei:
Als ik er een moet kiezen ga ik voor Peaky Pounder.

[youtube]RWElFC78C-4&[/youtube]

Haha, bedankt voor het herinneren, ongelofelijk vette shit is dat. Nog geluisterd bij Dopezilla thuis maar kennelijk vergeten :grin:

Tomaat

Bewuste gebruiker
Wat een moeilijke vragen hier ook altijd! :P
Ik ga na 15min proberen gewoon oplijsten per genre:
Trance: Leon Bolier, Armin Van Buuren, Sander Van Doorn
Dubstep: N-type, Benga
Electro en electro-achtige dingen: Boys Noize, Deadmau5, Daft Punk, Lektroluv, en sinds kort Kavinsky
Minimal: Alberto Fracasso, Haze
DnB: Mt Eden

And many others! Hangt een beetje van mijn stemming af.

KoxBox

Badass junkie
Nuja, Daft Punk reken ik hier gewoon niet bij omdat dat Goden zijn. Die zijn sowieso mijn all time favorites.

knolselderij

Wijs gebruiker
clockcable zei:
Gelukkig gaan wij niet naar dezelfde feestjes

ik ben jaren naar hardcore feesten geweest maar angerfist maakte vroeger redelijke nummers maar tegenwoordig is het zo makkelijk mogelijk met zo min mogelijk fantasie en creativiteit

Karhu

Wijs gebruiker
Als hardcore DJ is het toch echt ophidian die het best produceert en draait! The Outside Agency op de 2e plaatst! :rock:

Tomaat

Bewuste gebruiker
KoxBox zei:
Nuja, Daft Punk reken ik hier gewoon niet bij omdat dat Goden zijn. Die zijn sowieso mijn all time favorites.

Ik heb hier eigenlijk alleen maar een deel van mijn Goden gepost, met de favo's erbij is het onbegonnen werk :)

Dopezilla

Badass junkie
Sandy Wares is erg vet. En Madhouse Brothers (Sandy Warez en nog zo'n vogel waar ik altijd de naam van vergeet) is helemaal geweldig. Goddomme, die draaien lekkere setjes zeg.

Afgezien daarvan weet ik even geen namen te noemen.

Oh ja, Thrasher van PRSPCT is erg goed. Draait vaak samen met Limewax, maar het echte werk komt dan toch van Thrasher's kant.

Olle

Bovenaan