Benzzzys herstel log

Status
Niet open voor verdere reacties.

benzzzy

Badass junkie
Gister avond 3-fa en 2cb...
Nu zijn wel officieel alle hard drugs op.
Dit weekend 2 12ug fent patches 5g bruin 20 etiz pellets veel sterk bier 3-fa en wat dmt gehad...
Had die fent patches gwn weg moeten gooien zoals ik van plan was dan had ik ook geen bruin gehaald enz....

En mijn vriendin heeft een mooie etiz blackout gehad waar ik haar iedere 10m ervan moest weerhouden meer te nemen lol...

johndeertrekker

Bewuste gebruiker
Gister avond 3-fa en 2cb...
Nu zijn wel officieel alle hard drugs op.
Dit weekend 2 12ug fent patches 5g bruin 20 etiz pellets veel sterk bier 3-fa en wat dmt gehad...
Had die fent patches gwn weg moeten gooien zoals ik van plan was dan had ik ook geen bruin gehaald enz....

En mijn vriendin heeft een mooie etiz blackout gehad waar ik haar iedere 10m ervan moest weerhouden meer te nemen lol...
hoe was de DMT?

Spyro

DF-koning
Best ok.
Had meer verwacht maar is ook lastig om genoeg te doen lol.

Gebruik nu zoon meth pijpje en een torch aansteker enige tips?
Heb om eerlijk te zijn geen flauw idee hoe de fuck ik het het beste kan doen.
Lol. Hoe tegenstrijdig. Sorry hoor. Tips vragen als je wil stoppen? Wie hou je voor de gek? Alleen jezelf hoor. Jij wil helemaal niet stoppen.

MDMAZIING

Badass junkie
Gwn hulp gaan zoeken gappie. Ik heb deze week ook intake bij verslavingszorg.
Donderdag 10:30 bij amethist intake, en dan volgende week nog 1 afspraak maar die moeten we nog plannen. Ze zeggen dat ik niet in een kliniek moet voor de ket. Gelukkig.

ben dr helemaal klaar mee, zelf lukt het me niet.

Blyatman

Badass junkie
Donderdag 10:30 bij amethist intake, en dan volgende week nog 1 afspraak maar die moeten we nog plannen. Ze zeggen dat ik niet in een kliniek moet voor de ket. Gelukkig.

ben dr helemaal klaar mee, zelf lukt het me niet.
Mag ik vragen waarom je jouw zaken plaats in het topic van Benzy?
dit heeft geen betrekking tot Benzy en staat in het verkeerde topic van het forum.

Blyatman

Badass junkie
Omdat het kan.
Omdat het belachelijk is dat jij jouw persoonlijke interventies plaatst op het topic van iemand met eigen problemen.
Komt nogal over dat je een egoïstische/egocentrische persoonlijkheid bent die schijt heeft aan TS en je eigen aandacht wil weerleggen.
Je had 1. Je eigen topic.
2. maak lekker een eigen topic aan als je aandacht daarop wilt hebben.
3. stop met je egoïstisch opstellen en eigenwijs doen want het gaat niet vriendelijk ontvangen worden.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Denk jij dat zij een goede steun en hulp voor je kan zijn tijdens het clean worden en blijven? Jou niet triggert etc?

Zeelanddude

Badass junkie
Tripreporter
Gebruik nu zoon meth pijpje en een torch aansteker enige tips?
Heb om eerlijk te zijn geen flauw idee hoe de fuck ik het het beste kan doen.
heul veel oefenen, en beter met een gewone aansteker. anders wordt ie te warm.
Maar er is geen woord over weer opstaan na deze terugval(len).
meerint algemeen, dit is echt niet benzy zn eerste terugval of explosief gebruik.
Heel ergens denk ik zelfs dat benzyy op dit moment nog rustig aan doet qua gebruik,...

Zeehond

Badass junkie
Heel ergens denk ik zelfs dat benzyy op dit moment nog rustig aan doet qua gebruik,...
En waarom noemt hij dit dan zijn herstel log ? Speciaal door hem geopend.
Als hij zo rustig aan doet, kan hij het kwijt in andere topics die er zijn.

Ik ken Benzzzy niet, maar ik zie het als een schreeuw om aandacht en geen schreeuw om hulp.
Hij erkent vandaag nog dat hij niet wil stoppen.
Hij neemt ons echt niet serieus.

Laatst bewerkt:

Blyatman

Badass junkie
heul veel oefenen, en beter met een gewone aansteker. anders wordt ie te warm.

meerint algemeen, dit is echt niet benzy zn eerste terugval of explosief gebruik.
Zijn gebruik is aanzienlijk hoger en toegenomen dan de laatste tijd toen hij actief was op het forum. Dat kan niemand, zelfs Benzy zelf niet eens ontkennen. Dus.

Zeelanddude

Badass junkie
Tripreporter
Hij erkent vandaag nog dat hij niet wil stoppen.
Dat is heel normaal bij een verslaving
Zijn gebruik is aanzienlijk hoger en toegenomen dan de laatste tijd toen hij actief was op het forum. Dat kan niemand, zelfs Benzy zelf niet eens ontkennen. Dus.
Of hij houd het nu juist ietwat meer bij. Verder weet ik ook niet wat hij precies van plan is oid,
I just gotta love @benzzzy

StraatPiraat

Badass junkie
Wat een verschillende energieën in deze thread zeg..
Ik begrijp dat je nu hulp zoekt @benzzzy ? Dat is al een hele grote stap. Wanneer het balletje eenmaal rolt is het vaak makkelijker afstand te doen van gebruik, maar natuurlijk gaat dit niet zomaar. Blijf jezelf reminden waarvoor je het doet, en hoever je al bent, ik geloof in je!

benzzzy

Badass junkie
.

Bijlagen

• Screenshot_20210621_212524_io.doseapp.android.jpg
    Screenshot_20210621_212524_io.doseapp.android.jpg
    46,8 KB · Weergaven: 39
  • Screenshot_20210621_212542_io.doseapp.android.jpg
    Screenshot_20210621_212542_io.doseapp.android.jpg
    41,5 KB · Weergaven: 38
Status
Niet open voor verdere reacties.