Beginnen met blowen

Blyatman

Badass junkie
En een stappenplan voor iemand die nog nooit goed geblowd heeft wat eindigt met zelf kweken... Wauw 😂

Waarom moet jij altijd iets heel simpels, iets erger maken? Of waarom moet jij altijd iets totaal uit verband trekken?
Is het omdat je indruk wilt maken door iets heviger te laten lijken dan het is?

FerdFatoehaus

Badass junkie
Wat ben jij goed in dingen uit zijn verband trekken zeg. Niemand zegt dat hij zelf moet kweken. Was een net lijstje met tips, niet meer niet minder. Niet altijd die discussie perse willen aangaan.
Het staat er toch echt. Mijn advies werd net vergeleken met cocaïne in Amsterdam kopen dus over dingen uit hun verband halen gesproken..
Waarom moet jij altijd iets heel simpels, iets erger maken? Of waarom moet jij altijd iets totaal uit verband trekken?
Is het omdat je indruk wilt maken door iets heviger te laten lijken dan het is?
Waarom moet het altijd meteen persoonlijk worden met jou? Stick to the facts.

Anyway, mijn opmerking over vloeitjes en planten was met een knipoog bedoeld.

Blyatman

Badass junkie
Het staat er toch echt. Mijn advies werd net vergeleken met cocaïne in Amsterdam kopen dus over dingen uit hun verband halen gesproken..

Waarom moet het altijd meteen persoonlijk worden met jou? Stick to the facts.

Anyway, mijn opmerking over vloeitjes en planten was met een knipoog bedoeld.

Persoonlijk? Het is een forum. Pas in het echt neem ik iets persoonlijk. Jij trok het gewoon uit verbrand, en wou een discussie naar mijn idee, of het kan aan de manier van typen liggen. (Zie het is een forum)

En ja mijn mening is nog steeds: voor gedraaide joints is geen goede kennismaking met beginnend blowen. Dat is het mooie: iedereen heeft een eigen mening/ervaring.

nu3t

Newbie
Ik ken niet eens rollen. Ik ga naar Tilburg daar zijn ook best wat coffeeshops. Iemand ervaring daar?

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Nogal overbodige info aangezien het al vaak gezegd is in deze post maar heb zelf ook slechte ervaringen met voorgerolde. Zit amper iets in. Ken je niemand die voor je kan rollen? Zoniet is het best makkelijk om onder de knie te krijgen, gewoon blijven oefenen en niet zo snel de handdoek in de ring gooien. Uiteindelijk kan je het zelfs geblinddoekt doen of lekker op de fiets zonder handen op het stuur.

nu3t

Newbie
Nogal overbodige info aangezien het al vaak gezegd is in deze post maar heb zelf ook slechte ervaringen met voorgerolde. Zit amper iets in. Ken je niemand die voor je kan rollen? Zoniet is het best makkelijk om onder de knie te krijgen, gewoon blijven oefenen en niet zo snel de handdoek in de ring gooien. Uiteindelijk kan je het zelfs geblinddoekt doen of lekker op de fiets zonder handen op het stuur.
Waar? In de openlucht waait het zo weg :(

Blyatman

Badass junkie
Waar? In de openlucht waait het zo weg :(

Dan kan je net zo goed je geld in de licht gooien, snap ook niet dat mensen lopend op straat bijvoorbeeld draaien. Heb een keer iemand dit zien doen, de wind kwam, zijn vloei klapte om en weg was alles. De woorden die hij toen uitte zal ik hier weg laten 🤣

• Like
Waarderingen: nu3t
Bovenaan