Basen met versneden cocaine

TrippleKX

Belezen gebruiker
Hallo..

Ik wil graag een keer proberen te basen.
Mijn vraag is of je gewonen versneden coke op een waterpijp kunt leggen en dan kunt roken?
Ik heb namelijk geen zin om mijn grammetje te verzieken door ermee te gaan expirimenteren!

Gr. TrippleKX

bartje_v

Experimenterende gebruiker
Nee,

Ik heb het in het verleden geprobeerd maar er blijft een soort van zwart troepje over als je ongkookte coke op een pijpje doet. Daardoor verstopt je pijp of glas en het schijnt ook nog giftig te zijn ook, hoewel coke dat uiteindelijk ook is. Dus toch maar uitkoken die hap ook al raad ik het uberhaupt af om te basen ....

Ik ben met 1 base begonnen m'n vriendin heeft er zeer van genoten dus de volgende keer weer 1 a 2 basen ... en hopla ... het einde van het verhaal was 3 bedrijven weg een paar splinternieuwe Audi's en dan kwalificeer ik niet eens als verslaafd volgens de normen ...

So beware

TrippleKX

Belezen gebruiker
bartje_v zei:
Nee,

Ik heb het in het verleden geprobeerd maar er blijft een soort van zwart troepje over als je ongkookte coke op een pijpje doet. Daardoor verstopt je pijp of glas en het schijnt ook nog giftig te zijn ook, hoewel coke dat uiteindelijk ook is. Dus toch maar uitkoken die hap ook al raad ik het uberhaupt af om te basen ....

Ik ben met 1 base begonnen m'n vriendin heeft er zeer van genoten dus de volgende keer weer 1 a 2 basen ... en hopla ... het einde van het verhaal was 3 bedrijven weg een paar splinternieuwe Audi's en dan kwalificeer ik niet eens als verslaafd volgens de normen ...

So beware

Maar je kunt wel uitgekookte coke gewoon met aluminiumfolie op de waterpijp leggen?

bartje_v

TrippleKX zei:
bartje_v zei:
Nee,

So beware

Maar je kunt wel uitgekookte coke gewoon met aluminiumfolie op de waterpijp leggen?

Ja als je maar voldoende gaatjes in je folie prikt

bartje_v

TrippleKX zei:
Bartje_V bedankt voor het antwoord!

Nog een vraag. :grin:
Na 1 normale hijs ben je heen?

Ja meestal wel .... maar daar ben ik me pas later bewust van geworden ... de eerste keer was ik allang blij dat ik even geen hoofdpijn meer had ... achteraf gezien gebeurde er wel wat meer dan alleen even geen hoofdpijn meer.

Corra

Newbie
Hallo..

Ik wil graag een keer proberen te basen.
Mijn vraag is of je gewonen versneden coke op een waterpijp kunt leggen en dan kunt roken?
Ik heb namelijk geen zin om mijn grammetje te verzieken door ermee te gaan expirimenteren!

Gr. TrippleKX
Gewone snuif cocke zou ik echt niet op de pijp gooien,als j dan toch een x wil roken dan maak de cocke eerst schoon met amoniac door de snuif in een lepel te verhitten in amoniac,en ik bedoel verhitten niet koken alsof je een eitje kookt.
Verhit op een lepel tot de cocke als een olie druppel samen trekt,daarna laat je hem al roerend of niet afkoelen hoe sneller de olie hard word hoe beter je kwaliteit.
Je zal wel wat verliezen maar dat is de mix wat uit je cocke word gezuiverd.
Er is ook kant en klare base cocke op de markt als je nog nooit zelf hebt gewassen.
Als je geen betrouwbaar adres weet vraag of je eerst mag testen,zelfs gewassen heb je nog geen 100% puur en dat gaat het ook nooit worden

Laatst bewerkt:

Freija

Newbie
Ik heb de laatste tijd ook iets raar voor mijn coke verbrand op mijn aluminiumpapier en weet echt niet aan wat het kan liggen

Bovenaan