Badtrip

RhinoRdam

Newbie
Beste mensen,

Ik ben hier nieuw op dit forum, al heb ik wel +- 7 jaar ervaring met trippen en
andere middelen.
Ik had in januari albert hoffman zegels gekocht en heb deze luchtdicht tussen me boek bewaard in folie.
Ik had hiervoor al 8 keer getript en het is altijd goed gegaan zowel als hoog gedoseerde trips (+-350) als lage trips.
Ik wou vorig weekend met een vriend van me trippen op anderhalve hofman omdat het zijn eerste keer was.
We namen het en ongeveer een anderhalf uur later stond me wereld werkelijk op zn kop, ik begon te hyperventileren en over te geven, kwam niet meer uit me woorden, heb bijna 3 uur op de wc en in de badkamer gezeten, was werkelijk op dat moment bang dat ik het niet zou redden voor het eerst in me leven.
Ik liep op handen en voeten naar de woonkamer om te kijken hoe het met hem was, en hij lag in de tuin ook over te geven en helemaal door te flippen.
Ik zat er nog zo over te twijfelen om die zegels te nemen maar kan al heel lang geen nieuwe meer krijgen, dus deed ik het toch.
Zou dit aan de zegels kunnen liggen of evt aan de manier van bewaren?

Groet

Smokey046

Bewuste gebruiker
Er waren als ik me niet vergis vervuilde hoffman zegels in omloop,
Als ben ik niet helemaal zeker, ik had ergens zoiets horen vallen.

RhinoRdam

Newbie
Smokey046 zei:

Knoeien ze tegenwoordig zelfs met zegels dan :openmouth: :angry:
Wat zijn goede zegels tegenwoordig dan? want dat wil ik niet nog een keer meemaken.

LOEKILOEK

Newbie
woww ben blij dat ik dit niet heb hoeven meemaken.
Heb namelijk twee weken geleden ook nog anderhalve hoffman gesnoept maar die waren wel oke :grin: .
Denk dat wat jullie hebben ervaren door de zegels kwam. Misschien dat je er nog een kan kopen en die kan laten testen.?

Smokey046

Bewuste gebruiker
RhinoRdam zei:
Smokey046 zei:

Knoeien ze tegenwoordig zelfs met zegels dan :openmouth: :angry:
Wat zijn goede zegels tegenwoordig dan? want dat wil ik niet nog een keer meemaken.

Ik heb me vergist, diegene die ik bedoelde waren de scooby doo zegels.
Maar ja, ze worden gemaakt. :smilingimp:

Bovenaan