badtrip? door blow?

Blondie21

Newbie
tijd geleden, pakte ik een joint aan van een vriendin ( dacht ik ) zij rookte erook van..

ik blowde vaker, altijd leuk, goed stoned!

dat moment niet ik stond op mij schoolplein een half uurtje naar dat de joint kort was, opeens was het helemaal wit, ik zag niets meer opeens zat ik op schoot bij een juffrouw van mij (die voor mij op een bankje zat) weet begot niet meer hoe ik daar gerecht kwam. ik huilde en schreewde help help. ik had mijn juffrouw vastgepakt en schreewde, naast mij juffrouw zaten leerlingen die lachten omdat ze dachten dat het een grapje was! ik zag niets alleen zwart. ik hoorde gelach van heeeeel ver weg en een 3 x dubbel.. hoorde echt 10 mensen lachen terwijl er nog 2 mensen naast zaten. toen ik bijkwam ging ik even in de klas zitten. het voelde alsof ik zweefde,op een witte wolk liep, had ook een soort witte waas voor mij ogen! ik wou na buiten frisse lucht, ik heb 2 uur op het schoolplein rondgelopen.. het leken voor mij maar 5 minuten, voelde me echt heel vreemd. ik kan het niet precies beschrijven.. ik weet niet wat er is gebeurd. ben na het ziekenhuis gegaan, ze hebben me bloed en urine afgenomen en gezegt dat er partydrugs gevonden is, wat verstaat men onder partydrugs? ik had toch alleen maar een blowtje op? verder nooit aan de harddrugs gezeten ofzo

of zou er toch wat in dat blowtje hebben gezeten?? mij vriendin rookte erook van en die had niets :confused:

wie herkent zon aanval?? en denkt te weten wat er is gebeurd met me? ik zit er nogal mee omdat het echt een hele impact op me leven heeft en graag wil weten wat er is gebeurd. mij vriendin beweert dat ze van niets wist:confused:

bedankt voor het lezen en hoop op vooral positieve reacties

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
je vriendin mag wel is de waarheid gaan vertellen aan je ...

het ziekenhuis is ook verplicht te vermelden welke stof er is aan getroffen.

partydrug kan zelfs een vodkatampon in je vagina zijn.

:wave:

Flaffie

Wijs gebruiker
Tja, erg wazig.
Zoiets zou eigenlijk alleen kunnen gebeuren als je een overdosis van iets krijgt.
Misschien LSD
Ik zou niet weten welke andere drugs dit effect kan veroorzaken.
Alleen duurde het maar 5 min. inplaats van 2 uur.
Meestal als zoiets gebeurd wat jij verteld is het juist dat een paar minuten uren lijken te duren.
Je vriendin had niks?
Zat het wel in de joint?
Misschien heeft iemand wat in je drankje gestopt :confused:
Het lijkt me niet dat het van die joint komt.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Blowen kan dit soort effecten veroorzaken bij mensen die daar psychisch extra gevoelig voor zijn. Je had voor die tijd veel geblowd en daarmee de overgevoeligheid voor dit middel langzaam maar zeker opgebouwd.

Neem contact op met je huisarts. Je kunt ook contact opnemen met het landelijk medisch spreekuur

cropp

Badass junkie
proefde de joint gewoon normaal of had hij een rare bijsmaak, brande hij extra in je keel of zo?

was het een dikke of een schrale joint, en hoeveel heb je meegerookt?

Kigh

Bewuste gebruiker
Flaffie zei:
Tja, erg wazig.
Zoiets zou eigenlijk alleen kunnen gebeuren als je een overdosis van iets krijgt.
Misschien LSD
Meestal als zoiets gebeurd wat jij verteld is het juist dat een paar minuten uren lijken te duren.
Je vriendin had niks?
Zat het wel in de joint?
Neen jongeman, LSD kan dat niet gedaan hebben.
Als ik het helemaal goed heb, kun je geen lsd roken, ivm onstabiele moleculen.
En LSD werkt juist stukken langer dan 2 uur, laat staan 5minuten.

Enige dat zo kort duurt zou Salvia of DMT zijn,
maar ik ken me daar te weinig mee uit om erover te kunnen oordelen. :wave:

Blondie21

Newbie
het brande wel wat in me keel ja, het proefde ook niet echt als een joint! echt heel vaag, het duurde geen 5 minuten. die aanval dat ik niets kon zien alleen dingen hoorde duurde 5 minuten ongeveer, ik heb me 3 weken zo gevoelt. gevoel van zweven, dat ik op een witte wolk liep.. alle dingen heel fel in je oor horen dat soort dingen. of dat ik ging rennen dat alles heel slowmotion ging:confused: naar 3 weken was het over. ze hebben niet gezegt wat voor drug, ze zeiden alleen partydrug :confused:
ik ben gewoon zo bang om die aanval nog een keer te krijgen. vandaar ik het hier post, en hoop dat mensen weten wat het is. bedankt voor de reacties allemaal :wave:

Flaffie

Wijs gebruiker
Kigh zei:
Flaffie zei:
Tja, erg wazig.
Misschien LSD
Je vriendin had niks?
Zat het wel in de joint?
Neen jongeman, LSD kan dat niet gedaan hebben.
Als ik het helemaal goed heb, kun je geen lsd roken, ivm onstabiele moleculen.
En LSD werkt juist stukken langer dan 2 uur, laat staan 5minuten.

Enige dat zo kort duurt zou Salvia of DMT zijn,
maar ik ken me daar te weinig mee uit om erover te kunnen oordelen. :wave:

Ik zeg ook niet dat je LSD kan roken want dat kan idd niet.
Het lijkt me idd ook niet dat het LSD is maar goed...
Wat jij zegt "Salvia"
Lijkt me in dit geval het enige mogelijke antwoord.
Maarja dat is geen partydrug.
Blondy wat voor ziekenhuis ben jij geweest?
Neem jij genoegen met partydrug als antwoord?
Bij elk goed ziekenhuis zullen ze de precieze drug aan jou vertellen.
Vraag het aan het ziekenhuis ............................
Wij hebben natuurlijk niet de testresultaten dus wij kunnen jou geen antwoord geven wat 100% klopt.

Blondie21

Newbie
ja ik nam genoegen ermee omdat dacht dat het wiet was, later hoorde ik dat er iets tussen heeft gezeten! ik ga kijken of ik het kan opvragen

Bovenaan