party_sanni
Newbie
Ik had vorig jaar kerst met een vriend waarbij ik woonde paddos gekocht gedroogde ik wou ze eigenlijk met oud en nieuw nemen maar die vriend van mij wou al een beetje proberen voor mij was het de 1ste keer dus hij vrat maar 2 steeltjes en 3 knopjes op toen ie wous begon te worden zei die neem nou ook een beetje dus ik 1 steeltje en 2 knopjes op na 30 minuten ongeveer voelde ik me een half mongooltje worden begon raar te lachen onder het denkbed en dan er weer boven snapte niks meer en later begon ik me misselijk te voelen DAT was het begin van mijn bad trip ik heb onder de dekens gelegen van 11 tot 5 helemaal gek heel erg bang niet gegeten en de 1ste keer de kleuren die ik waarnam waren bizar en het is zooo anders het is zooooon andere wereld waar je in terrecht komt je kan niej meer normaal doen ik heb iemand oipgebeld een andere vriend had voor mij gebbeld want ik snapte niet meer hoe de telfoon werkte en degen die ik belde had ik het helemaal vaag
uitgelegd hijzei ganaar beneden cola drinken dat hebik gedaan het leek wel ofdat ik in een miniatuur huis zat egt super bizar en bij het eten waar ik geen trek in had maar mijn vriend zijn vader had niks door gooide ik kroekpoek van mijn bord af terwijl ik dat niet eens wist je vork en mes vasthouden doe je als een mongool het is tot nu toe de bizzarste drug die ik heb meegemaakt wou ik tog even kwijt groetjes sander
*admin edit: caps hoeft echt niet aan hoor tijdens het schrijven van een topictitel
*admin edit: caps hoeft echt niet aan hoor tijdens het schrijven van een topictitel