• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Bad trip van paddo's

Ik had vorig jaar kerst met een vriend waarbij ik woonde paddos gekocht gedroogde ik wou ze eigenlijk met oud en nieuw nemen maar die vriend van mij wou al een beetje proberen voor mij was het de 1ste keer dus hij vrat maar 2 steeltjes en 3 knopjes op toen ie wous begon te worden zei die neem nou ook een beetje dus ik 1 steeltje en 2 knopjes op na 30 minuten ongeveer voelde ik me een half mongooltje worden begon raar te lachen onder het denkbed en dan er weer boven snapte niks meer en later begon ik me misselijk te voelen DAT was het begin van mijn bad trip ik heb onder de dekens gelegen van 11 tot 5 helemaal gek heel erg bang niet gegeten en de 1ste keer de kleuren die ik waarnam waren bizar en het is zooo anders het is zooooon andere wereld waar je in terrecht komt je kan niej meer normaal doen ik heb iemand oipgebeld een andere vriend had voor mij gebbeld want ik snapte niet meer hoe de telfoon werkte en degen die ik belde had ik het helemaal vaag :confused: uitgelegd hijzei ganaar beneden cola drinken dat hebik gedaan het leek wel ofdat ik in een miniatuur huis zat egt super bizar en bij het eten waar ik geen trek in had maar mijn vriend zijn vader had niks door gooide ik kroekpoek van mijn bord af terwijl ik dat niet eens wist je vork en mes vasthouden doe je als een mongool het is tot nu toe de bizzarste drug die ik heb meegemaakt wou ik tog even kwijt groetjes sander

*admin edit: caps hoeft echt niet aan hoor tijdens het schrijven van een topictitel

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
spijtig dat je een bad trip had, paddos kunnen je immers leuke tijden bezorgen :)
maar had je het wel goed voorbereid, klinkt alsof je ze zomaar ineens hebt opgegeten, zonder ff voor te bereiden...
moet je natuurlijk nooit doen, zeker niet als het je eerste keer is, en zeker niet met paddos :wave:
had je al ervaring met psychedelische drugs?

Psychedelic_Fairytale zei:
spijtig dat je een bad trip had, paddos kunnen je immers leuke tijden bezorgen :)
maar had je het wel goed voorbereid, klinkt alsof je ze zomaar ineens hebt opgegeten, zonder ff voor te bereiden...
moet je natuurlijk nooit doen, zeker niet als het je eerste keer is, en zeker niet met paddos :wave:
had je al ervaring met psychedelische drugs?

Wat zijn dat psychedelische drugs ik snap dat niet en klopt dat ik me niet had voorbereid
maar wou me mattie niej in de steek laten ik had toen alleen maar weed hasj en ptjes gedaan dus d8t oo da ken wel ff DUS NIET maar hoe kan ik mij er het best op voorbereiden nooit geleerd behalve goed eten van te voren ensjow

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
psychedelische drugs zijn dus drugs zoals paddos, lsd, DMT...
drugs waarvan je compleet anders gaat denken, die vaak ook hallucinaties veroorzaken, waar je dus van gaat "trippen"...
voorbereiding hangt ervan af wat je wilt doen uiteraard, maar voor mij is dat bv: geen ouders in de buurt, ergens zijn waar je je gemakkelijk voelt,rustig alle tijd hebben om rustig te kunnen trippen, wat muziek bij de hand hebben, naar buiten kunnen gaan als je daar zin in hebt, eten en drinken bij de hand,...

drugs waarvan je compleet anders gaat denken, die vaak ook hallucinaties veroorzaken, waar je dus van gaat "trippen"...
voorbereiding hangt ervan af wat je wilt doen uiteraard, maar voor mij is dat bv: geen ouders in de buurt, ergens zijn waar je je gemakkelijk voelt,rustig alle tijd hebben om rustig te kunnen trippen, wat muziek bij de hand hebben, naar buiten kunnen gaan als je daar zin in hebt, eten en drinken bij de hand,...
Ja klopt dat soort dingen hadden we ook wel voorbereid we hadden beetje snoepies energie drankies maar ik ging van zoon klein beetje zoooo hard maar ik denk dat het kwam omdat ik niks gegeten had en dat ik bang was dat er wat zou gebeuren mijn trip duurde totaal 7 uur lang egt bizarr weetje en dan kom je smiddags beneden cola drinken en wat the fuck zie je dan op tv .... Kabouter PLOP hahah toen hebben we ons doodgelachen en die vader van die vriend van mij blowt en zuipt ook volop daarbinnu is het een soort van chill honk met alle partys van dien altijd alleen dit wist hij niej en had ook niks door nu een jaar later heb ik het hem verteld en nu begrijpt hij ook waarom ik amper kon praten mijn eten niet opat en me cigaret in me shirt viel :wink: :grin: maargoed ik wil het over 2 weken weer gaan doen 6 de keer zegmaar maar dan moet ik het ff voorbereiden want ik ga het doen met een vriend die het nog nooit heeft gedaan

En ook kan ik niet aan alle drugs komen die ik wel eens zou wille proberen lkkr kut is da :openmouth:

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
party_sanni zei:

En ook kan ik niet aan alle drugs komen die ik wel eens zou wille proberen lkkr kut is da :openmouth:
haha ja dat herken ik wel
maar als je hard genoeg probeert, dan vindt je wel wat je zoekt :wink: ...

pasquali

Bewuste gebruiker
Bij badtrips moet je gewoon je gedachtes transformeren en aan leuke dingen denken...het bespaard een helehoop ellende...ga moppen vertellen enzo en accepteer dat het er is en ook weer weggat!
Het helpt!!!
Als je echt overstuur bent neem dan een paar druppeltjes bach flower rescue remedy echt een lifesaver op t moment dat je het echt niet meer ziet zitten....Maar beste tip is natuurlijk: sit back , RELAX en enjoy the ride!

pasquali zei:
Bij badtrips moet je gewoon je gedachtes transformeren en aan leuke dingen denken...het bespaard een helehoop ellende...ga moppen vertellen enzo en accepteer dat het er is en ook weer weggat!
Het helpt!!!
Als je echt overstuur bent neem dan een paar druppeltjes bach flower rescue remedy echt een lifesaver op t moment dat je het echt niet meer ziet zitten....Maar beste tip is natuurlijk: sit back , RELAX en enjoy the ride!

Het was de eerste keer kon ik dat maar achter over zitten en het allemaal laten gebeuren door naar beneden beetje bewoonde wereld te gaan en cola te drinken en te roken ben ik weer een beetje op pijl gekomen alleen eten ging egt me strot niej in pas toen het ''ERGE'' beetje wegging tripte ik hem chilllll alleen de kleuren en praten en ander karakter ensjow dat was egt relaxt haha bedankt voor je berichie greetzzz.. sanni

Bovenaan