• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Bad trip van 1 joint (eigenlijk m'n eerste)

Tjoffer

Newbie
hihi beetje laat maar toch...

ik d8 ook dat je niet 'bad' kon gaan van wiet.. tot ik het zelf meemaakte..

ik had al een erge buikpijnn maar hoopte dat het na het smoken weg zou gaan.. (had t wel is eerder met bv. hoofpijn ofso.. soms word t erger soms gaat t helemaal weg)..
en ja hoooorr we waren aan t fietsenn in de stad en me benen werd zo zwaar als lood en t beeld werd vager.. ik sei 'ik kan niet meer ik kan niet meerr' maar die andere waar ook so stoned dat se niet wilde luisteren..
maar k moest echt stoppen nu dus k stapte af ergens langs de weg en ik zag eerlijk zwart beeld met sterretjes ik heb me nog nooooooit so beroerd gevoeld.. ik sat daar maar aan de kant vet als een junk vooruit te staren.. tot die andere naar me toe kwamen en me een snackbarretje in hadde gesleept.. ik sag er niet uit ik leek net een lijk en ik lag daar ook maar half op de tafel biddend,hopend smekende dat t snel over sou gaan.. na voor mijn gevoel daar iets van een hele dag te hebbe gelege ging t dan ook wel beter.. een paar uur later voelde k me trouwens weer helemaal toppie :grin: .. whaha dit is trouwens de enige keer dat ik op die manier bad ben gegaan van wiet.. als ik er nu aan terugdenk moet k er wel om lache k vergeet t nooit meer..

lot

Badass junkie
ik dacht idd ook altijd dat je niet echt bad kon gaan..
totdat je het zelf ervaart en dat is niet leuk

qlo

Experimenterende gebruiker
bij bad gaan stel ik me wel wat meer voor dan je gewoon ff niet zo lekker voelen tbh (zoals fout gaan in een paddo- of lsd-trip).

dit noem ik niet echt bad gaan maar kom :/

Mindless1985

Badass junkie
Het was voor m'n gevoel toch zeker wel bad gaan, ondertussen weet ik wel dat het geen bad trip was, aangezien ik nu een stuk meer ervaren ben op het gebied van trippen :wink: Toch heb ik toen wel gemerkt dat zeker als je wat minder ervaren bent wat betreft blowen, je zeker wel echt verkeerd kunt gaan.

qlo

Experimenterende gebruiker
spacekonijn zei:
nah idd het is meer jezelf rot voelen dan echt bad gaan bij wiet...

ja dat bedoel ik, bad gaan op wiet is op geen enkele manier te vergelijken met bad gaan op paddo's of lsd.

zommes

Badass junkie
Niet van blowen..

Van space-cake wel een keer een soort van bad-trip achtige situatie.

Van alle andere drugs nog nooit iets wat er ook maar op lijkt. Is ook niks voor mij.l

Lol, dit had ik zaterdagavond ongeveer ook.
Ik had al 3 maand niet geblowt en mijn broer had nog een gram, dus hebben we die maar half opgerookt. :stoned:
Na kwartier werdt ik al goed misselijk, zakte ik weg in de stoel, en zat te lachen om niets :). Toen ben ik maar naar bed gegaan, en in bedgelegen had ik allemaal open-eyed visuals :confused: en leek het wel alsof het licht dat van de gang kwam blauw was, en de deuropeing een poort etc. Ook had ik steeds het gevoel dat al mijn zenuwen in mijn tong zaten :confused: ......

Het was allemaal 10x heftiger dan mijn laatste paddo-trip, en dit terwijl ik dacht dat je helemaal niet kon trippen/halicuneren van dit hemelse goedje.

Ps. Mijn eerste post :P

Jeller

Badass junkie
een tjdje geleden had ik ook eventjes een bad trip achtig iets van wiet.. kwas naar een feestje gegaan en had er al redelijk wa gesmoord en een paar pintjes gedronken, kvoelde mij dan volledig normaal scheef zoals altijd.. dan stopte ik met dansne en ging binnen efkes aan een tafeltje zitten en daar had ik echt ademhalingsproblemen.. kdacht ja das ier ook zo warm en berookt, dus kzei tegen mijne maat dak efkes een pintje ging gaan kopen in de nachtwinkel aan de overkant van de straat.

kstel mij recht en kbegin echt zwaar te duizelen zoals da wel eens kan gebeuren als ge plots rechtstaat, kstrompel zo wa naar buiten en kzie daar nog maten staan, kstel mij daar efkes bij en kleun tegen nen auto en toen werd mijn zicht echt zwaar wazig, zwart alleen nog maar de lichten zijn en totaal geen detail meer.. echt vollenbak stuiken :)

en tging blijkbaar niet over, normaal is da weg na 5 seconden ofzo ma nu stond ik daar al een goeie 2 minuten niets te zien, dus besluit om me op een borduurtje te zetten 3 meter verder ma ik kan totaal nie recht meer lopen :d kbotste tegen ne kerel alsof ik 30 pinten binnen had, k excuseer mij en ik bots er weer tegen haha :tongueout: dan zet ik mij neer en komt mijn zicht binnen de 5 seconden terug en was alles weer normaal aant worden :confused:

kzat daar efkes en kwam dan mijn boer tegen en kgig gdan uiteindelijk toch nog om da pintje en dan was het verder nog ne wijzen avond maar toch zeer raar voorval ook al heeft het maar 5 minuten geduurd ofzo

Bovenaan