• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Bad spacecake

J86

Bewuste gebruiker
Vrijdag heb ik voor het eerst spacecake geprobeerd.
Ik heb nog nooit over m'n longen geblowed dus ik ben niks gewend, dus nam ik ook maar een halve. Iemand had Hash-browniecake gemaakt met 4 gram hash. We waren met z'n 6en de rest was wel wat ervarener.

De cake werd in 8en gesneden en iedereen nam een hele behalve ik.
Na een uur en een kwartier namen de meesten nog een half stukje erbij en ik nam nog een kwart stukje. Ik kwam dus op 3kwart totaal wat als het goed is ongeveer 0,3 gram zou moeten zijn.

Ik verwachte een duidelijk gevoel maar ik werd alleen een beetje sloom in m'n hoofd en ik kon me maar op 1 geluid tegelijk concentreren. Sommigen stonden op zeiden "jaa ik voel em, echt vet dit". Ik had niet echt een duidelijk gevoel.

Zo'n 2 uur na de 1e happen kregen we allemaal lach-kicks.
Eén nuchter iemand die later was langsgekomen vroeg ff om stilte omdat z'n vriendin belde. Het begon met iemand die licht gegielde, maar het ontaarde al snel in een massale lachbui van iedereen :P

Verontwaardigt na ophangen roep onze nuchtere beller "Wat zitten jullie nou te lachen ik vroeg toch of jullie ff stil konden zijn jezus!". En weer lag iedereen dubbel ^^ Goed dit hield wel ff aan. Lachkicks om niks en een hoop slap gelul. Na zo'n 2,5 uur ging er iemand heel snel naar de keuken ineens en begon flink over te geven. Niet veel later volgde een 2e.

Ik voelde nu langzaam een beetje tintelingen en me een beetje zwak worden. De 2 kotsers waren in een apart kamertje op bed gaan liggen. Ik ging ondertussen ff naar de wc. Ik voelde me steeds zwakker worden en m'n voeten voelden als kachels. Super warm en ook licht tintelent, niet echt prettig.. Niet veel later kreeg een beetje het gevoel alsof ik ziek aan het worden was. Toen ik klaar was probeerde ik de deur van het slot te halen maar om één of andere vage reden lukte het me tot 5 keer toe niet.

In paniek lukte het toen wel en ik viel bijna naar buiten de gang in.
"Gaat het wel?" vroeg iemand die op zijn beurt wachtte. Ik kon niet eens antwoorden ik voelde me steeds zwakker worden en wilde snel naar de bank. Toen zette ik 1 stap de kamer in en werd het ineens helemaal zwart voor me ogen. Ik viel op de grond maar werd half opgevangen.

Een paar seconde later kwam ik bij en ik kon me een klappend geluid herinneren alsof ik echt hard gevallen was. Ik wilde me hoofd omhoog doen maar zodra ik dat deed voelde ik weer alles weg trekken en zwart worden.

Ik bleef dus maar liggen...
De rest kwam om me heen staan en vroeg het wel ging. Na 10 minuten rust kon ik de energie bij elkaar rapen naar de bank te strompelen waar ik doodop op ging liggen.

Niet veel later moest er weer iemand anders overgeven.
Ik was inmiddels ook behoorlijk misselijk geworden en de rest was aan het praten over de 2 die begonnen met overgeven en nu op bed lagen. En over de cake en over allerlei andere dingen waar ik alleen maar misselijker van werd. Af en toe viel ik ff een beetje in slaap maar ik werd steeds weer wakker van het gepraat.

Na een tijdje ben ik maar ook een bed op gaan zoeken en blijven slapen.
Achteraf bleek dat ook de 2 die niet bad waren gegaan veel moeite hadden gehad dat niet te gaan.

Ik ben er niet precies uit wat er nou fout ging.
Ik als niet blower zal wel toch teveel hebben genomen ondanks dat ik niet eens een hele plak op had. Maarja de rest ging ook bijna allemaal bad dus moet toch te sterke cake zijn geweest I guess...

Al met al geen prettige ervaring, maar wel bijzonder om mee te maken.
Misschien dat ik het ooit nog een keer probeer maar dan echt nog niet eens een half plakje als ie evensterk is..

azgaza

Badass junkie
Hasjbrownies zijn bij mij ook altijd supersterk geweest, ook al was de dosis per persoon maar rond de 0.3-0.5 gram (we blowden er wel gewoon bij trouwens, en flink veel ook), dus dat het sterk was is zeker niet vreemd.

Kotsen van hasj/wiet snap ik niet, ik kan het me gewoon niet voorstellen, als ik misselijk ben rook ik een joint en wordt het minder.. maargoed dat flauwvallen is wél verklaarbaar, want het haalt je bloeddruk omlaag, en als je al een lage hebt kan je dus wel flauwvallen. Ik heb dat nooit gehad, maar ik heb al mijn hele leven een super lage bloeddruk dus ik weet precies wanneer ik moet gaan zitten.

Maar.. vervelend da thet zou fout ging, want het effect kan ook gewoon heel leuk zijn.

shokora

Wijs gebruiker
Hasjbrownies zijn altijd sterk ja. Toevallig pas geleden ook brownies gebakken met 3g hasj er in (goedkope afghani). 2 stukken gegeten (4e van de hele cake) en stuk of 5 jointjes bij gerookt. Hoewel ik al 2 jaar geregeld blow (3 tot 7 dagen per week) komt zoiets ook bij mij hard aan :P Probleem van hasj/wiet eten vind ik ook altijd dat het lang duurt voordat het inslaat en dat het lang duurt voordat het weer stopt (soms 12 uur+).

Als je niet gewend bent te blowen moet je altijd een beetje oppassen met hasj/wiet eten. Je krijgt snel veel te veel binnen. Ook omdat je met eten 100% van de THC opneemt en met roken maar zo'n 60%. 0.3 gram eten is dus een stuk sterker dan 0.3 gram roken.

Enigmatique

Belezen gebruiker
space cake kan altijd erg intens zijn..ik moet zeggen dat het dikwijls gebeurt dat ik me zelfs trippy voel erop.
Vind het best wel fijn :grin:

J86

Bewuste gebruiker
Mja ik heb over het algemeen ook een vrij lage bloeddruk heb ik het idee dus vandaar inderdaad.

Eigenlijk was m'n 1e conclusie "dit is niks voor mij".
Maar als ik reacties hoor en lees is het toch niet zo vreemd dat het is gegaan zoals het is gegaan. Misschien moet ik het toch nog maar eens met minder proberen dan. 0,15 of 0,2 gram ofzo

Mysticwarrior

Experimenterende gebruiker
ik moet zeggen dat het dikwijls gebeurt dat ik me zelfs trippy voel erop.

Hehehe, spacecake! Daar heb ik ook een behoorlijke zware ervaring mee gehad. Ik blowde al een aantal jaar behoorlijk wat. Ik werd zeg maar wakker met een teug van de waterpijp die toen nog naast mijn bed stond. Maar op een dag, liep ik in de buurt van mijn huis, waar ik op eens een verdachte geur rook. Dus ben ik mijn neus gaan volgen en zag ik plotseling iemand met een vuilniszak voorbij wandelen, die de zelfde zak vervolgens in de prullenbak kiepelde. Ik bedenk mij geen moment en loop gelijk naar de prullenbak en haal die vuilniszak eruit en neem even een kijkje. En tot mijn grootte verbazing, zat de zak vol met knip/rest afval! Ik dus snel naar huis zak op de kop gegooit en ja hoor. Er zat nog vet grootte toppen bij.

Ik had al is eerder een spacecake gemaakt, maar heb daar nooit zoveel van gemerkt. Dus ik de wiet in de pan gegooit en flink in de boter laten trekken. Maar voor de zekerheid deed ik er nog maar wat extra wiet bij. Vervolgens had ik er een heerlijke aardbeien custard taart van gemaakt en eerlijk gezegt, die taart smaakte zo goed, dat ik er behoorlijk wat stukjes van op had gegeten. Heb vervolgens een film op gezet en zonder dat ik het door had, begon ik echt ultiem stoned te worden. Nadat de film was afgelopen keek ik nog is goed in het rond, en samen met mijn vriendin werden we op eens hartstikke paranoia. Zij zat in in elkaar gedoken in de hoek van onze slaapkamer en ik lag paranoia op bed. Het was uiteindelijk, echt net een paddo-trip zonder visuals. Zeer intens, maar heb er de volgende dag behoorlijk om kunnen laggen.

Groetjes,
Mysticwarrior.

Bovenaan