back to belgium*

Psykaholik

Wijs gebruiker
eerst en vooral iedereen bedankt voor de reactie's.
ten 2de raf valt totaal niks te verwijten, ik wist dat hij het bijhad en ben zo stom geweest met nog alles rap rap te doen het in mijn net te smijten.
ik moest zowiezo, wat er ook gezegd was van die drugs de gevangenis in.
het stak in mijn net en ik ben verantwoordelijk voor wat er in mijn tas zit.
ik kon hem erbij betrekken maar daar schoten we nog geen reet mee op.

we zijn toegekomen aan de grens rond een uur of 4.
ze vroegen aan ons of we drugs bijhadden ofzo, tuurlijk zijden we nee.
ze vroegen of we ons aan de kant wouden zetten.
wij ons aan de kant gezet en we moesten uitstappen.
ze wouden ons foullieren voor te kijken of we iets bij hadden.
we zijn naar binnen gegaan en ze hebbe ons daar gecontroleerd.
niemand had iets in zijn zakken dus ja ze vonden niks.
toen vroegen of ze de auto mochte controleren.
maar echt alles was perfect verstopt daar zag ge niks van.
toen is die man naar binnen gegaan en kwam die ineens naar buiten met een hond.
die hond duidde vrijwel onmiddelijk mijn net aan dat er iets in verstopt zat
ik ben toen mee naar binnen moeten gaan toen ze die net controleerden.
ze haalden alles eruit en zo vonden maar niks.
ze hadden al gekeken in die potten wax maar gewoon terug dichtgedaan.
en omdat die hond aanduidde dat daar iets in zat bleve ze zoeken maar vonden maar niks.
bussen zeep enzo nagekeken echt al waar het zou kunne zitten keken ze na.
en uiteindelijk deed die de pot wax terug open en pakte die een naald en prikte erin en merkte hij dat er iets in zat.
zonder hond hadde ze nooit de drugs gevonden.
vloeibare was er niet bij !!!!!!!!!!!!!!!!!

60 pillen, 16 2c-i en 7 gram speed
maar ze zijden dat het allemaal geen probleem was dat je niet het gevang in moest voor zoiets.
wij hebben daar gestaan tot een uur of 6 en toen kwamen ze mij halen.
paar papiere tekenen en ik was er vanaf.
toen heb ik daar gezeten tot een uur of 9 tussen die italianen die totaal geen engels ofzo kunnen.
om 9 uur deden ze me ineens handboeien aan want moest mee naar politiebureau.
daar hebben ze vingerafdrukken enz. genomen.
toen brachten zij me terug naar de plaats waar ik gepakt ben geweest.
ik kom daar een zat er uiteindelijn toch een die kon vertalen.
toen vertelde ze me dat ik toch het gevang in moest maar het zou voor 2 of 3 dagen max zijn.
maar raf en liza wisten ook van niks.
toen heb ik moeten eisen dat ik iemand moest spreken dat ik het gevang in moest.
iemand moest van iets weten.
na 20 min zagen en klagen mocht ik iemand spreken.
zijn ze liza gaan halen en heb ik haar ff gesproken.
zij begreep niet dat ik daar zat voor iemand zijn drugs.
ergens heeft ze gelijk maar we zijn alle 3 even schuldig.
11 capsulles, die 7 gram en pak 10 pille ware voor ons.
de rest was van raf maar wat ik ook zij ik moest zowiezo altijd naar het gevang.
ik kon hem erbij betrekken maar wat hadden we dan 2 ter die er zaten en liza bleef alleen achter.
het was toch maar voor 2 of 3 dagen dus heb ik gezegd dat het voor ons 3 was/ is.
want had ik gezegd gelijk het was was ik wss nu vrij geweest en zat raf er nog altijd.
want totaal van 55 pille kan hij nie zeggen dat het voor persoonlijk gebruik is en als we zijden dat alles voor ons 3 was kon het al iets meer.
het meeste was van hem maar IK was altijd genaaid wat er ook gezegd werd.
heb ik gezegd da het voor ons 3 was en nie welke drugs precies van wie is.
dus moest ik alleen naar het gevang.
donderdag gearesteerd, vrijdag is advocaat gekomen en zij dat ik zat. voor de rechter van vooronderzoek moest komen.
zat heb ik eerst advocaat gesproken en zij dat ik zeker vrij was.
toen ben ik voor rechter van vooronderzoek moeten komen en die besliste dat ik daar moest blijven.
toen kreeg ik daar te horen dat de straffen daar voor dat aantal 6 tot 20 jaar is en geldboeten van 26000 tot 260 000 eur.
toen werd ik er even niet goed van.
dan zat ik daar en hoorde ook van niemand niks just of iedereen me in de steek had gelaten.
niks van mijn ouders/ vrienden/ familie
ben de 13de opgepakt en eerste keer dat ik ook maar iets hoorde is de 26ste.
toen kreeg ik een brief van mijn broer dat ze me totaal nie konden vinden .
als ze belde niemand wist in italie iets van mij.
ze hebben echt met mijn familie daar rond de pot gedraaid.
ze hebbe gezegd dat ik geen advocaat had/ terwijl het toch was.
ze hadden gezegd dat ik in napels in het gevang zat terwijl het in feriolo was.
kreeg ik van mijn broer te horen da ze echt alles aan het doen waren voor mij daar weg te krijgen.
die heeft gebeld met de 4 hoogste ministers van belgië die gingen er druk achter zetten.
een kameraad van mijn broer is advocaat die heeft hier alles gratis gedaan voor mij voor alles daar in gang te zetten.
maar niemand wist echt iets van mij hoe het met mij zat of !!!!!!!!
iedereen zij in het gevang dat ik me wel zeker aan een paar maande kon verwachten.
en donderdag avond (27ste) komen ze me zeggen dat ik de 28ste naar de rechter moest.
niemand kon er aan uit hoe dat da in ene keer komt.
want normaal krijgt ge 2 tot 3 weken op voorhand te horen dat ge moet gaan.
en nooit dat het zo snel is da je voor de echte rechtbank moest gaan.
daar heb ik dus het goede nieuws gekregen.
1 jaar en 8 maande voorwaardelijk
en geldboete van 4500 eur waarvan 4000 voorwaardelijk.
hier ga ik het voorlopig bij laten leg je nog wel alles uit van hoe het in de gevangenis is verlopen.
ZEEEEEERRR VEEEEEEEELL geluk gehad.
mensen neem het nu van mij aan de ongelovige IDIOOT
WAAG HET NIET !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
heb mijn les wel geleerd.
geluk dat het nog goed verlopen is

RandomDude123

Bewuste gebruiker
Tje, wat een ervaring.

Idd erg vreemd dat ze zo met je familie hebben lopen fucken.

Maar goed dat alles met een sisser afgelopen is.

JewCookie

Wijs gebruiker
pff en dat zit dan onder de controle van de EU...

ik vind 1 jaar nog veel te veel, en die geld boete ook, maar ben blij dat je in je eigen land mag zitten, en niet in italië..

zommes

Badass junkie
Beter voor je man!

Je hebt zeker geluk gehad... Fijn dat je broer zo zijn best heeft gedaan.

Kim

Wijs gebruiker
Eigenlijk stom dat je voor wat drugs de bak indraait terwijle r zoveel echte criminelen rondlopen.

Maar blij dat je niet in italie hoeft te zitten

Pkoeiaard

Belezen gebruiker
Pff....
Daarom neem ik NOOIT drugs mee op vakantie..
In vakantie-landen kun je makkelijk daaraan komen.. Ik had in hongarije van iemand een wiet geblowd. Daar is wel erg strenge strafrechten. In roemenie ook..

Psykaholik

Wijs gebruiker
ik moet niet de gevangenis in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik heb 1 jaar en 8 maanden voorwaardelijk in ITALIË.
dat geld niet in dit land.
als ik in italie iet verkeerd doe de komende 10 jaar krijg ik mijn strak + die 1 jaar en 8 maanden + die geldboete + geen kans op strafvermindering.
enige kutprobleem is
heb geen bewijs van goed gedrag en zeden meer + ik sta bekend in heel europa als internationaal profesioneel drugsmokkelaar dus iedere keer ze me tegen houden word ik van kop tot teen en alles wat er rond mij is volledig afgezocht.

Mindless1985

Badass junkie
Is het 20 maanden voorwaardelijk of een jaar gevang en 8 maanden voorwaardelijk? (Maakt nogal een verschil)

EDIT: Laat maar, ik kan niet lezen

Kim

Wijs gebruiker
schranziewanzie zei:
ik moet niet de gevangenis in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik heb 1 jaar en 8 maanden voorwaardelijk in ITALIË.
dat geld niet in dit land.
als ik in italie iet verkeerd doe de komende 10 jaar krijg ik mijn strak + die 1 jaar en 8 maanden + die geldboete + geen kans op strafvermindering.
enige kutprobleem is
heb geen bewijs van goed gedrag en zeden meer + ik sta bekend in heel europa als internationaal profesioneel drugsmokkelaar dus iedere keer ze me tegen houden word ik van kop tot teen en alles wat er rond mij is volledig afgezocht.

dus je foto hangt nu op alle politie buros in de gehle unie :P jij balen.

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
vind het verhaal beetje lastig te vatten :confused: maarja.... Ben je nou gewoon vrij schranz?? of m0et je toch nog de bak in of alleen geld boete fzo?

wiet busje

Belezen gebruiker
need^weed zei:
vind het verhaal beetje lastig te vatten :confused: maarja.... Ben je nou gewoon vrij schranz?? of m0et je toch nog de bak in of alleen geld boete fzo?

hij heeft 1 jaar en 8 maanden VOORWAARDELIJK, dus hoeft niet de bak in :grin:

alleen 4500 euro boete waarvan 4000 voorwaardelijk dus 500 pleuro's moet je alleen dokken toch :)

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
wiet busje zei:
need^weed zei:

alleen 4500 euro boete waarvan 4000 voorwaardelijk dus 500 pleuro's moet je alleen dokken toch :)

Die 500 euro valt dan wel mee, ik kreeg nog een hogere boete toen ik een prullebak opblies :rolleyes: dus geluk dan schranz...

Psykaholik

Wijs gebruiker
need^weed zei:
wiet busje zei:
need^weed zei:

Die 500 euro valt dan wel mee, ik kreeg nog een hogere boete toen ik een prullebak opblies :rolleyes: dus geluk dan schranz...
geluk bij ongeluk
MAAR goedkoop is het niet geweest 500 eur boete + 800 eur advocaatkosten + vliegticket van 688 eur + alle koste die ik gemaakt heb voor de vakantie + de koste die ik gemaakt heb voor aan de luchthaven te geraken (zonder van iets te weten hoe wie wa ik moest thuisgeraken) ik heb gevraagd daar voor hoe ik aan de luchthaven moest geraken in de gevangenis.
daar hebbe ze gezegd zoek het maar uit en ze hebben me daar buiten gezet.
daar sta je dan 1000 km van je thuis.
das een hennige zoektocht geweest gevangene hadde gezegd dat het in malperta was maar taxi zou me 3 a 400 eur kosten.
dus alles met bus en trein gedaan.
gevangenis naar feriolo station, feriolo naar ken naam niet meer, van daar naar milaan, en van milaan naar malperta.
maar ik weet niet of er al ooit iemand in het station van milaan is geweest.
dat is ongeloofelijk groot en probeer maar eens te zoeken wa bus en waar die is.
aan de info stuurde ze u gewoon van hier naar daar en dan terug naar daar.
die zijden gewoon iets voor toch mar geen moeite te moeten doen voor het uit te leggen.

Psykaholik

Wijs gebruiker
denk ook dat jullie me niet meer veel gaan zien hier op dit forum.
heb mijn les geleerd en wil niks meer met drugs te maken hebben.
wat niet wilt zeggen dat ik hier nooit meer zal komen.
zal me nog wel komen moeien als ik me verveel :wink: maar drugs is gedaan.
genoeg problemen gehad nu dus

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
^zozo schranz, dat had ik nooit uit jou mond verwacht. Schranz en geen drugs.. :openmouth: heb toch wel een heel ander beeld van jou opgebouwd in de tijd dat ik op dit forum zit....
Maarja geen slechte beslissing natuurlijk, het moest er toch eens van komen :wink:

Intoxicated

Wijs gebruiker
Ik begrijp niet dat mensen hun gebruik dat ze eerst goedkeuren daarna ineens overboord gooien. Ik bedoel niet dat er niet iets heel heavy's gebeurd is. Maar het is niet zoals een erge drugsverslaving, dat je alles eraan kwijtraakt en in de goot terechtkomt bij wijze van spreken.

Je hebt gewoon deze keer een verkeerde keuze gemaakt. Door meer mee te nemen dan een hoeveelheid waar je alleen een boete voor krijgt.
Bad judgement...

Maar dit heeft verder toch niets te maken met het feit dat jij het lekker vind om soms drugs te gebruiken. Ik bedoel eigenlijk dat mensen meestal drugs pas opgeven als het allang niet leuk en lekker meer is.
Dit is gewoon een kwestie van een verkeerde inschatting, leer van je fouten. Waarom zou je in hemelsnaam niet als je in Belgie bent af en toe een pilletje, lijntje, of wat dan ook pakken.

Maargoed, ik ben heel blij voor je dat het zo is afgelopen. En vind ook zeker dat je moet leren van de situatie, maar om nou alles overboord te gooien?

It's not the drugs...

MetaalKonijn

Badass junkie
Net of ie dat zelf niet weet.. Ik zie schranz d'r eerlijk gezegd ook niet mee ophouden, maar als hij een tijdje rustig aan wil doen, moet ie dat mooi zelf weten, en geen drugs gebruiken kan nooit verkeerd zijn.

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
voor z'' n ouders is het natuurlijk ook een grote schok geweest, ik weet verder niet in wat voor zin zijn ouders van z'n gebruik afwisten...

Psykaholik

Wijs gebruiker
Intoxicated zei:
Ik begrijp niet dat mensen hun gebruik dat ze eerst goedkeuren daarna ineens overboord gooien. Ik bedoel niet dat er niet iets heel heavy's gebeurd is. Maar het is niet zoals een erge drugsverslaving, dat je alles eraan kwijtraakt en in de goot terechtkomt bij wijze van spreken.

Je hebt gewoon deze keer een verkeerde keuze gemaakt. Door meer mee te nemen dan een hoeveelheid waar je alleen een boete voor krijgt.
Bad judgement...

Maar dit heeft verder toch niets te maken met het feit dat jij het lekker vind om soms drugs te gebruiken. Ik bedoel eigenlijk dat mensen meestal drugs pas opgeven als het allang niet leuk en lekker meer is.
Dit is gewoon een kwestie van een verkeerde inschatting, leer van je fouten. Waarom zou je in hemelsnaam niet als je in Belgie bent af en toe een pilletje, lijntje, of wat dan ook pakken.

Maargoed, ik ben heel blij voor je dat het zo is afgelopen. En vind ook zeker dat je moet leren van de situatie, maar om nou alles overboord te gooien?

It's not the drugs...
het is zeker niet de drugs.
ik geef drugs ook geen schuld.
maar je moest eens weten hoe mijn ouders/familie/vrienden alles hebben gedaan en hoeveel problemen er geweest zijn.
niemand wist juist waar ik was.
ze hebbe gezegd da ik in napels zat, in rome, ze bleven mijn ouders overal en nergens naar toe sturen.
als dank gewoonweg voor hun steun.
ge kunt echt niet geloven wat iedereen hier heeft meegemaakt door mijn stom gebruik.
die hebben hier echt afgezien.
idd zeg nooit nooit maar dat is wat ik beloofd heb en dat ga ik ook zo fel mogelijk naleven.

Psykaholik

Wijs gebruiker
need^weed zei:
voor z'' n ouders is het natuurlijk ook een grote schok geweest, ik weet verder niet in wat voor zin zijn ouders van z'n gebruik afwisten...
mijn ouders wisten van mijn gebruik.
maar dit is gewoon zo een ongeloofelijke schok voor hun geweest.
na alles wat die gedaan hebben nu voor mij is dit eerlijk gezegd wel het minste wat ik kan doen.
maar zeg nooit nooit maar dan zal het echt wel eens heel uitzonderlijk zijn.

Psykaholik

Wijs gebruiker
Intoxicated zei:

.
ik weet wel wat je wilt zeggen.
ik blijf ook van het principe drugs in niet gevaarlijk tzijn de idioten die het eens slechte naam geven.
roken is ook een drugs die volgens mij even schadelijk is als je iedere dag een pakje oprookt.
als je 1ne keer per maand ofzo iets pakt kan het niet veel kwaad blijf ik ook bij.
tis nie de drugs die ik de schuld geef.
de reden dat ik wil stoppen is gewoon uit dank voor wat mijn familie enz. allemaal gedaan / afgezien hebben door mijn stommigheid.

Lana

Wijs gebruiker
Veel succes Schranz. Heavy verhaaltje. Toch zeker dat je de bajes wordt buiten gezet en het verder maar kan uitzoeken in een ander land.

Psykaholik

Wijs gebruiker
Lana zei:
Veel succes Schranz. Heavy verhaaltje. Toch zeker dat je de bajes wordt buiten gezet en het verder maar kan uitzoeken in een ander land.
dat is echt ongeloofelijk zwaar geweest
donderdagavond kreeg ik te horen da ik voor de rechter moest.
dus donderdag op vrijdag geen 5 min geslapen.
en rond een uur of 3 smiddags werd ik vrijgelaten maar had dus niks geslapen.
en toen kon ik het uitzoeken in een ander land.
en heb smorgens om 7 uur eindelijk het vliegtuig kunnen pakken naar huis.
ben in totaal zo een 60 uur wakker geweest totaal zonder drugs.
want toen ik thuis kwam was het ook een ware overompeling.

Lana

Wijs gebruiker
De hele nacht aan het rondzoeken geweest? :openmouth:
Nou wat betreft dat (evt tijdelijk) stoppen met drugs, kan ik me wel voorstellen. Je hebt echt ff wat te verwerken en daar moet je gewoon de tijd voor nemen.

Dags

Bewuste gebruiker
Ik vind het een hele logische beslissing van je, het is inderdaad wel het minste wat je kan doen voor je ouders ed.
Toch vind ik het knpa van je dat je dit zelf ook inziet ik denk dat veel mensen dit over het hoofd zouden zien en ik vind het echt tof van je dat je die andere dude niet de schuld geeft en gewoon heel redelijk blijft ik kan me ook zo voorstellen dat veel mensen dit anders zouden zien

Onwijs veel succes met het stoppen en ik hoop dat alles een beetje goed gaat komen met schulden/kosten enzo.

Psykaholik

Wijs gebruiker
dallandra zei:
en je hebt t geeneens nodig,aangezien je blijkbaar ook 60 uur wakker kan blijven zonder drugs :wink:
jah idd daar sta ik zelf ook verstomd van
maar ik was toen wel echt ram kapot maar heb het toch gehaald. :mrgreen:

XerXoX

Experimenterende gebruiker
De gevangenis in italie is een hotel vergelijken met landen als thailand (was je ginder gepakt kwam je niet meer naar huis )

Ma bon hoop dat het een goede les was :sunglasses:

Bovenaan