Azarius onbetrouwbaar ?

Azaruis betrouwbaar?

• 100% betrouwbaar nooit problemen mee gehad

Stemmen: 1 50,0%
  • Soms wel eens een foutje

Stemmen: 1 50,0%
  • Onbetrouwbaar

Stemmen: 0 0,0%
  • Ken ik niet/gebruik ik niet

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    2

Razar

Belezen gebruiker
Hello

Ik zit hier al 20 dagen te wachten op een bestelling van Azarius.
Ik woon in België en ik vraag me af of andere mensen hier dezelfde ervaring hebben gehad:

Ik betaalde op 6 juli mijn bestelling van 200 euro, waarna ik te horen kreeg dat het een en ander niet meer voorradig was, desondanks het tijdens mijn bestelling wel voorradig was.
Na een paar vervelende aanpassing aan mijn bestelling ( die al betaald was ) zouden ze het op 13 juli verzonden hebben.We zijn nu de 27ste juli en ik heb nog geen gram gezien van mijn bestelling.
Op mijn mail antwoorden ze "ga naar je postkantoor". Yeah right, het is een privefirma die normaal levert, dus bij de post weten ze van niets.
En nu hoef ik mijn bestelling al niet meer, de paddos zullen al heel rot zijn en zo.
Pfff in het verleden heb ik ook al eens een leeg doosje ontvangen van hen en dat werd dan wel nog gelukkig na veel emails opnieuw verzonden, maar ik twijfel toch sterk aan hun betrouwbaarheid nu.

JewCookie

Wijs gebruiker
wel, als je niet thuis bent, geven ze het of aan je buurman of ze leveren het aan het einde van de dag af bij je post kantoor :wink:

Razar

Belezen gebruiker
Wel dat is niet gebeurd zoals ik al zei. Normaal duurt het 3-4 dagen tot ik het ontvang, nu al 14 dagen...ik denk gewoon dat ze het niet verstuurd hebben :angry:

Haze

Bewuste gebruiker
1 keer besteld geen problemen gehad. De bestelde peyote is jammer genoeg halfdood

BacingsPen

Badass junkie
Jupz het duurde bij mij ook 7 dagen ipv van 2 dagen, en woon dichtbij amsterdam...

bij mij was ook niet alles voorradig, wat ik als vervanging zou krijgen heb ik opzich nog niet!

zal is ff checken hoe dat precies zit...

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Ik heb een paar keer iets bij Azarius besteld en nog nooit problemen gehad. Als ik een email stuur krijg ik antwoord. Mijn ervaring is dus: goeie service. Vervelend dat het niet altijd zo is.

lot

Badass junkie
SpacingBen zei:
Jupz het duurde bij mij ook 7 dagen ipv van 2 dagen, en woon dichtbij amsterdam...

bij mij was ook niet alles voorradig, wat ik als vervanging zou krijgen heb ik opzich nog niet!

zal is ff checken hoe dat precies zit...

jij woont dichtbij amsterdam? :confused:
heb je koorts Ben?

BacingsPen

Badass junkie
tis nog geen uur reizen?!!! :confused:

Een vriend van me kwam dagelijks vanuit amsterdam naar apeldoorn, en hij had nog nie eens een ov :openmouth: Maar nu moet ik daar heen, want hij heeft een eigen huis, flex flex :sunglasses:

Razar

Belezen gebruiker
Blijkt nu dat GLS ( de firma die in Belgie levert) op 17 juli zogezegd aan mijn deur is geweest maar niemand thuis was. Zever want die dag verjaarde mijn broer en ik ben het huis niet uitgeweest. Knappe service van die GLS: zogezegd 1 keer aan huis komen en dan niets meer laten horen...

RandomDude123

Bewuste gebruiker
Ik heb één keer wat besteld bij azarius, en dat ging prima. Ik dacht dat het wel even zou duren met de betaling en zo, maar dat was in een paar dagen geregeld. Geen problemen hier dus, ik zou het zo weer doen.

JewCookie

Wijs gebruiker
SpacingBen zei:

Een vriend van me kwam dagelijks vanuit amsterdam naar apeldoorn, en hij had nog nie eens een ov :openmouth: Maar nu moet ik daar heen, want hij heeft een eigen huis, flex flex :sunglasses:

whahaha een uur.. dan kan je ons hele landje door.. :P

BacingsPen

Badass junkie
JewCookie zei:
SpacingBen zei:

whahaha een uur.. dan kan je ons hele landje door.. :P

3 uur was het toch?

Naja, het zal wel aan mij liggen... De wereld wordt alsmaar kleiner, en om nou te zeggen dat ik een lange gozer ben :rolleyes:

Razar

Belezen gebruiker
Nog altijd mijn geld niet teruggekregen. O ja ze antwoorden wel op je mails, behalve op degene met je bankgegevens in. Die 'raken ze kwijt'.
Pfff zeikers ik raad echt niemand aan uit belgie om daar een bestelling te doen.

BillyBilo

Badass junkie
nog nooit problemen gehad heb toch zeker wel een stuk of 10 keer wat besteld daar. misschien is het out of stock?

Razar

Belezen gebruiker
Ik ben nog steeds aan het wachten op men geld. Ze antwoorden zelfs nie meer op mails :angry:

Freak

Bewuste gebruiker
DF Founder
Beste Razar, ik denk dat je probleem niet zozeer bij azarius ligt maar meer aan het postbedrijf wat de bestelling in belgie afhandelt. Zoals je zelf al zei zeggen ze dat ze langs zijn geweest (of dat waar is of niet). Betekent dat Azarius het product wel gewoon verzonden heeft.

Razar

Belezen gebruiker
Ja maar ze hebben ondertussen 3 weken geleden bij azarius bevestigd dat ze het pakketje terug hebben gekregen.
Maar mijn geld geven ze blijkbaar niet terug :rolleyes:

BacingsPen

Badass junkie
Razar zei:
Ja maar ze hebben ondertussen 3 weken geleden bij azarius bevestigd dat ze het pakketje terug hebben gekregen.
Maar mijn geld geven ze blijkbaar niet terug :rolleyes:

Dat is erg jammer.. Als het waar is wat je zegt, zal het Azarius flink klanten kosten..

Er zullen genoeg mensen zijn die het niet meer aandurven na het lezen van dit bericht :wink:

Vooral ook erg dom van ze.. Ik zou zeggen, vermeld in je volgende mail dat het voor hen ook niet slim is om zo lang te wachten met betalen, jij hoeft echter alleen je geld terug, en zij kunnen door jouw hun goede naam verliezen :wink:

(Lijkt mij dat dat voor alles gaat bij hen, gezien het feit dat ze stinkend rijk zijn daar?!)

Razar

Belezen gebruiker
Ik kreeg deze week dan toch nog antwoord..
Ze zeggen dat het "een langdurig omslachtig systeem is " om mijn geld terug te geven...
Dus geen duidelijke uitleg...

Als ik ooit mijn geld terugkrijg zal ik het hier wel zeggen :(

deze klant zijn ze alvast voorgoed kwijt ( + mijn vrienden :mrgreen: )

Azarius

Newbie
He ik wil namens Azarius even reageren op dit topic. Ik heb het nagekeken en wil graag een aantal dingen uitleggen :

Het is inderdaad zo dat het pakje niet goed is afgeleverd door GLS bij deze klant in kwestie. GLS gebruikt in de zomermaanden veel vakantiekrachten en we hebben gemerkt dat er meer klachten waren over de bezorging in Belgie en we hebben onze verzending hier dan ook tijdelijk op moeten aanpassen.

Spijtig vinden we het dat de refund voor deze order zo lang op zich heeft laten wachten. Je moet begrijpen dat ons systeem bestaat uit verschillende afdelingen die ieder een stap van de refund maken. Ik (als customer support) heb dus niet het alleenrecht om zo'n refund te maken. Tot onze spijt is er iets misggegaan in de communicatie in heb je inderdaad erg lang moeten wachten.

We zijn op dit moment uiteraard bezig dit proces te verbeteren. Ik moet hierbij wel zeggen dat het in dit geval gaan om een incident en niet om regel. We streven er naar onze refunds binnen 1-2 weken na het ontvangen van de bankgegevens geregeld te hebben.

Als je nog meer vragen of klachten hebt over je bestelling en je hebt het idee dat je email niet (snel) wordt beantwoord kan je ons ook altijd bellen op 020-4897914 (ma-vr van 9:00 tot 16:00 uur)

BacingsPen

Badass junkie
kijk eens aan :)

Erg proffessioneel om hier nog even op te reageren :sunglasses:

Binnekort toch maar weer eens een bestelling doen dan bij jullie :grin:

Freak

Bewuste gebruiker
DF Founder
Als je besteld bij Azarius, doe dat dan door via onze banner naar hun site te klikken, en vervolgens te bestellen.

Zo help je het Drugsforum de winter door (ontvangt een percentage als de bestelling via ons komt).

dallandra

Wijs gebruiker
waar een beetje 'slechte'publiciteit al niet voor kan zorgen :wink:
wel goed dat ze er een telefoonnummer bij gezet hebben

Bovenaan