Ayahuasca, waarom?

Mindgamer

Badass junkie
kapitein-x zei:
Mindgamer zei:
Over 6 weken, gaat deze Groninger; ook naar een Ayahuasca ceremonie toe :)
Goed man, moedige beslissing :)
^Ja, zeker. Na mijn slechte ervaring met DMT, schijt ik hem wel een klein beetje hoor :flushed: :sunglasses:
Maar alles komt sowieso weer goed en hopelijk, kom ik er nog positiever uit :)

Wat heeft Ayahuasca bij jou gedaan, na een sessie? Als ik vragen mag overigens :grin:

Ik begon over Ayahuasca bij mensen, die uitjes vaak wel willen betalen voor mij, maar toen ik hier over begon, zeiden ze: "je wilt toch niet in een gesticht belanden? Kom op man. Je mag al blij wezen, dat je niet gek bent geworden, van al die lsd rommel". Maar dit ga ik dus niet voor je betalen en hier sta ik niet achter. Oke, dan niet :(

Maar ik heb een ov kaart + studiefinanciering :grin:
Dus dat komt wel goed :)

PurpleFlower

Belezen gebruiker
Hahaha allemaal bangmakerij, als ze ook maar enig speurwerk zouden doen dan zullen ze lezen dat er niemand gek is geworden van Aya (let wel: MET begeleiding... zonder had ik er niet eens aan moeten denken). Ik hoop dat iedereen die de volgende sessie gaat er een onwijs mooie ervaring aan over houdt met heel veel inzicht en vernieuwde energie :)

kapitein-x

Wijs gebruiker
Tripreporter
Mindgamer zei:
Wat heeft Ayahuasca bij jou gedaan, na een sessie? Als ik vragen mag overigens :grin:

Ik heb nu twee keer een sessie gehad. En ik merk zelf dat ik gezonder leef. Dus dat bepaalde negatieve patronen zwakker zijn geworden. Dit is zowel mentaal als fysiek.
Misschien vind je mijn report wel interessant:
Terug Naar de Aarde - Ayahuasca Daar vind je ook mijn reactie, van een aantal dagen na plaatsing van het report, waarin ik beschrijf dat de ayahuasca ook dagen na de ceremonie nog zijn werking kan hebben. En dat in dit licht ook negatieve emoties omhoog kunnen komen. Maar naar mijn idee staat dit allemaal in het licht van genezing. Want nu 2 weken later ben ik nog steeds erg blij dat ik ayahuasca heb genomen, want ik voel me een stuk stabieler.

Maar zoals je in de vele verschillende reports kunt lezen, heeft het op iedereen weer een andere uitwerking.

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Waarom? Daarom!!

Als je eens kon zien hoe mensen veranderd zijn tijdens die ceremonie en nadien, dan weet je waarom. het was zo mooi. :) Ik bedacht me toen nog, bij mdma heb je een gelukzalig gevoel, maar je voelt dat het nep is en later toch weer weg is. Bij ayahuasca krijg je zulk een gelukzalig en tevreden gevoel over je heen na de trip, die je nog lang behoud en die ook heel erg echt aanvoelt, omdat je zovee rommel in je geest hebt opgeruimd.

Mindgamer

Badass junkie
Oke, ik vraag me dan alleen heel erg af; hoe lang je, je goed blijft voelen na een trip en hoelang het weer duurt, voordat jij je weer net zo voelt; als voordat je met de trip begon.

En ik HOOP dat de volgende ceremonie; in het weekend gebeurt, want anders zit ik met school/werk.

kapitein-x

Wijs gebruiker
Tripreporter
Mindgamer zei:
Oke, ik vraag me dan alleen heel erg af; hoe lang je, je goed blijft voelen na een trip en hoelang het weer duurt, voordat jij je weer net zo voelt; als voordat je met de trip begon.
Ik denk dat er veel factoren zijn die meespelen. Het lijkt me moeilijk om hier een eenduidig antwoord op te geven. Zoals ik zelf aan heb aangegeven, ik voelde me na de 2e sessie af en toe ook wel is een beetje down. Maar dat was naar mijn idee dus nog steeds onderdeel van het proces.
Verder denk ik dat iemand die echt bevrijd wordt van iets duisters(entiteit ofzo) na afloop zich veel meer uitgesproken licht en happy voelt, dan iemand die een keertje drinkt om kennis te maken met ayahuasca, zonder dat deze persoon met problemen kampt waar hij/zij van af wil. Dus alles kan. Maar op de langere termijn heeft iedereen er, naar mijn idee, baat bij.
Er is maar 1 manier om er achter te komen hoe het voor jou zal uitpakken. :)

Enne, plaats je bevindingen natuurlijk op deze site. Of in een tripreport, of in dit topic. Dat vind ik ook wel een idee. Als mensen geen zin/inspiratie hebben om een tripreport te schrijven dan kunnen ze toch iig in dit topic hun ervaringen plaatsen.
Want ik ben oprecht geinteresseerd in een zo breed en eerlijk mogelijk beeld over deze mysterieuze thee.

Mindgamer

Badass junkie
Ja, het is nogal subjectief met wat vroeg natuurlijk. Ik ga daar allemaal vanzelf achter komen :)

Ik ga zeker heel wat over mijn bevindingen typen. Ik ben zelf enorm kritisch en ik doe altijd mijn best, om het zo veel mogelijk; in detail te brengen. Dat gaat zeker goed komen:)

Bovenaan