Ayahuasca maken

0t0lerance

Bewuste gebruiker
Nou, na m'n mislukte 'rook' pogingen van DMT (kan niet roken, gaat ook niet gebeuren), krijgt de mimosa hostilis poeder een ander doeleinde. Beetje lezen... Heb wat banisteriopsis caapi extract gekocht (30:1) en ga volgende week eens een brouwsel maken. Las wel dat opslag een beetje lastig is... de een zegt niet invriezen.. de ander zegt van wel.. puntje bij paaltjes is het voor mijzelf en zou 160gr mimosa goed zijn voor meer dan 20 trips.. dus ik ga 40gr gebruiken en slechts 250ml eindproduct fabriceren.. goed voor 5 trips.. of wie weet een paar hele krachtige trips :grimacing:... ik heb nog 370gr poeder over dus daar kan je héél wat ayahuasca van brouwen dacht ik zo.

0t0lerance

Bewuste gebruiker
Interessant!
Ik ben benieuwd naar het resultaat van eigen gemaakte bdrank die ayahuasca heet!
Bij het fabriceren van DMT heb ik in ieder geval gezien dat de opbrengst goed is van de batch mimosa. Heel spannend is het echt niet. lijkt wel een beetje op DMT extractie alleen dan zonder vries-dooi proces en wundbenzin.. zodra alle DMT in oplossing zit.. kwestie van inkoken en op het laatste moment de caapi extract erbij en voila.. DMT + MAO-remmer.. en ja, ik heb geen zicht op hoe het caapi extract is verkregen.. de beste test is dan proberen, als de caapi inactief is.. dan werkt DMT oraal niet...

Geloof dat ze er ook nog sigaretten bij gooien, beetje paffen en rook erin blazen.. voor weet ik 't. Zit er zelf wat nuchterder in.. net als dat "devine purging".. "de zuivering" .. bij paddo's heet dat gewoon "kotsen" .. Bdrank, ja wellicht, wie weet mislukt ttotaal, de tijd zal het leren. Maak een klein beetje, lukt het niet googlen we weer verder tot het wel lukt.

0t0lerance

Bewuste gebruiker
Dit zou ik vooral NIET doen.

Je zal niet de eerste zijn die op deze manier een heftige nicotine-vergiftiging oploopt (of zelfs komt te overlijden).
Nee was ik ook niet van plan, verschillende docu's erover gekeken en 1 van de shamanen zei letterlijk "er horen nog 5 sigaretten bij".. hop zo in de soep. Vraag me af vanaf welk moment dat onderdeel van het recept werd.. zie t al voor me; waren ze gelijktijdig roken en blazen.. vliegt zo die sigaret erin..

Heb gevonden waar ik dit heb gezien.. beetje zitten lezen, "mapacho" om de boze geesten te verdrijven..
Schermafbeelding 2022-05-27 om 09.41.59.png

Laatst bewerkt:

0t0lerance

Bewuste gebruiker
Sigaretten erin pleuren?? Dat meen je toch niet?
Hier zie ik geen meerwaarde van in. Nee.
Was nog een beetje aan t lezen.. maar kennelijk heb je ook nog mimosahuasca en anahuasca.. zullen nog wel meer -huascas zijn en dan ook nog de verschillende varianten/toevoegingen op ayahuasca... na ik vind de paddestoelen wereld toch wat duidelijker.

De Zandman

DF-koning
Mee eens. Aangezien je dus niet weet , wat je voorgeschoteld krijgt bij een ayahuasca ceremonie, zie ik er vanaf. Het is me ook te zwaar, zo'n zweverige sfeer...nee, dan zijn paddenstoelen beter!

0t0lerance

Bewuste gebruiker
Mee eens. Aangezien je dus niet weet , wat je voorgeschoteld krijgt bij een ayahuasca ceremonie, zie ik er vanaf. Het is me ook te zwaar, zo'n zweverige sfeer...nee, dan zijn paddenstoelen beter!
Ja, maar ben wel nieuwsgierig naar wat het is, probeer wel wat te maken ervan met die caapi.

Nicok

Newbie
Nee was ik ook niet van plan, verschillende docu's erover gekeken en 1 van de shamanen zei letterlijk "er horen nog 5 sigaretten bij".. hop zo in de soep. Vraag me af vanaf welk moment dat onderdeel van het recept werd.. zie t al voor me; waren ze gelijktijdig roken en blazen.. vliegt zo die sigaret erin..

Heb gevonden waar ik dit heb gezien.. beetje zitten lezen, "mapacho" om de boze geesten te verdrijven..
Bekijk bijlage 42411
dit is ayahuasca met caapi ( liaan het bruinhout dat je zit ) en chacrona de groenen bladeren die de dmt bevatten? Dit is hoe ze in de amazone maken mapacho zijn de sigaretten die ze roken en met de rook alles zuiver houden , mapacho is zeer krachtig medicijn je kan er tabakswater mee maken en opsnuiven of drinken met drinken moet je voorzichtig zijn , je hart kan flik te keer gaan daarom voldoende water bij drinken

Casrus

DF-koning
Zou zelf gewoon een sigaar roken i.p.v. sigaretten erin kiepen. Het brouwsel lijkt me giftig genoeg.

Maar ja, wat weet ik?

_shikantaza

Badass junkie
Cool, en ja DMT extractie heeft wel wat weg van Ayahuasca maken. Toen ik het deed was de vraag van onverwachte visite ook of het Ayahuasca was wat er in de pan aan het borrelen was. Als je nog DMT hebt liggen kun je dat ook combineren met een MAOI. Kun je de dosis DMT in ieder geval precies bepalen (gok dat je wel een miligrammenweegschaal hebt). Eerst je MAOI en dan een half uurtje later een capsule met DMT. Het kan zelfs met MAO remmers van de apotheek, dan noemt men het Pharmahuasca.

Ik ben benieuwd naar een trip report hierover :) Aya staat ook nog op m'n verlangslijstje.

0t0lerance

Bewuste gebruiker
Cool, en ja DMT extractie heeft wel wat weg van Ayahuasca maken. Toen ik het deed was de vraag van onverwachte visite ook of het Ayahuasca was wat er in de pan aan het borrelen was. Als je nog DMT hebt liggen kun je dat ook combineren met een MAOI. Kun je de dosis DMT in ieder geval precies bepalen (gok dat je wel een miligrammenweegschaal hebt). Eerst je MAOI en dan een half uurtje later een capsule met DMT. Het kan zelfs met MAO remmers van de apotheek, dan noemt men het Pharmahuasca.

Ik ben benieuwd naar een trip report hierover :) Aya staat ook nog op m'n verlangslijstje.
Tip: P. Subtropicalis bevat beta-carbolines (MAO-remmers), laatst een aangezuurde thee gezet (citroenzuur) van 2gr gedroogde vruchten, lvl5 trip.. duurde desondanks slechts 3 uurtjes, daarna werd de come-down ingezet. Was een prachtige ervaring.. geen angst gevoeld, o.a. door een aantal gezien als alternatief op Psilohuasca. Ook wel eens vergeleken met mescaline (geen ervaring mee overigens).. google Official P. Subtropicales/Semperviva Thread om er meer over te weten te komen...

Heb alles voor ayahuasca uiteindelijk weggegeven

De pen is van je zus

Bewuste gebruiker
Cool, en ja DMT extractie heeft wel wat weg van Ayahuasca maken. Toen ik het deed was de vraag van onverwachte visite ook of het Ayahuasca was wat er in de pan aan het borrelen was.
Je hebt toch helemaal geen pan nodig op het vuur om een extractie te maken? Excuus voor het bumpen van een oud topic maar vroeg me gewoon af en vindt het beetje verwarrend allemaal.

De pen is van je zus

Bewuste gebruiker
Hoe zou jij het dan doen?
Mimosa mengen met water en sodium hydroxide. Schudden een uur laten staan. Daarna met naptha VM&P of 40-60 petroleum ether mengen. Wachten tot er 2 lagen zijn. En dan de bovenst laag met een pipet opzuigen en in een jam potje doen, die een nacht in vriezer. De volgende de dag het jam potje leeg maken op een koffie filter en dat dan laten drogen.

Bovenaan