antidepressiva & speed?!

TLK#1

Newbie
Ik gebruik regelmatig tijdens het weekend wel wat speed bij het uitgaan. Mijn moeder pleegde onlangs zelfmoord en de dokter schreef me antidepressiva voor... nu is mijn vraag of het niet gevaarlijk is om af en toe nog eens een lijntje te consumeren als ik op stap ga...??

Greetzz xxx

candy

Bewuste gebruiker
antidepressiva &drugs

IK kan je alleen dit zeggen ,het is beiden , NORMAAL, een harddrug ! De een legaal de ander illegaal. Beter niet te samen nemen. Of het in combinatie met elkaar kwaad kan ?? dat weet ik eerlijk gezeg niet.

Imke

Badass junkie
Ik gebruik ook antidepressiva en speed door mekaar, eerlijk gezegd verandert er niks, maar door die speed raak je wel emotioneler enz..
maar af en toe een lijntje kan geen kwaad denk ik..

Psykaholik

Wijs gebruiker
Saivy zei:
Ik gebruik ook antidepressiva en speed door mekaar, eerlijk gezegd verandert er niks, maar door die speed raak je wel emotioneler enz..
hoopt ge

Haze

Bewuste gebruiker
JewCookie zei:
schranziewanzie zei:
Saivy zei:
schranziewanzie zei:
Saivy zei:
hoopt ge

Oe bedoel je? hoop je?
dat het geen kwaad kan

ze doet het zelf toch ook..

Inderdaad, wilt nog niet zeggen dat het goed is he

Imke

Badass junkie
de antidepressiva moet ik innemen van mn dokter, dus daar kan ik niet onderuit, en de speed, tjah dat is omdat ik het graag doe
Ze samen gebruiken is misschien niet erg goed en gezond, maar ik merk geen verschil en er is nog niks ergs gebeurd, maar dat hangt natuurlijk af van persoon tot persoon eh..

nexus

Experimenterende gebruiker
Eerst en vooral sterkte...

Probeer wel niet teveel naar de snelle te grijpen als je je slecht voelt, kan het begin zijn van iets waar je spijt van krijgt.

Wat betreft antidepressiva en speed. MAOI antidepressiva moeten kost wat kost vermeden worden, deze versterken de effecten van een aantel drugs waardoor een normale dosis een overdosis kan worden. Maar normaal worden die nog zeer weinig voorgeschreven. SSRI's genieten in de meeste gevallen de voorkeur.

6.3.1.3 van deze site (links boven) vind je alle merken SSRI's die in België op de markt zijn. Met SSRI's loop je minder kans op slechte wisselwerkingen. Maar begin voor alle zekerheid toch maar met een kleine dosis pep, kan nooit kwaad om voorzichtig te zijn.

http://www.bcfi.be/ggr/index.cfm?ggrWelk=MAIN

spliffsnatcher

Belezen gebruiker
OPPASSEN

antidepressiva zorgen voor vermindering van serotonine afbrakk. amfetamine zorgen dan tegelijk voor serotonine opbouw. gevolg kan wel is zijn overdosis serotonine. En daar kun je dus wel degelijk zo dood als pier van geraken. Je gaat wel met een smile sterven, maar sterven zal je.

Spreek nu wel over sero peil vergelijkbaar met inname van 700mg mdma

boy

Bewuste gebruiker
Amfetamine is geen MDMA. Amfetamine werkt vrijwel niet op je serotonine, maar vooraal op je dopamine.

En van MDMA + SSRI kan je geen overdosis serotonine krijgen.

nexus

Experimenterende gebruiker
En enkel de MAOI's verminderen de afbraak van serotonine. SSRI's blokkeren enkel de heropname.

PharmaPhreeK

Belezen gebruiker
Speed is niet zo heel erg mits je er maar weinig van gebruikt. Maar als je enige waarde hecht aan je hersenen en je emotionele toestand zal je dat niet gebruiken.

MDMA + ssri is levensgevaarlijk, en je zal niet met een smile op je kop doodgaan. Serotonine syndroom is hele nare shit ook al overleef je het het is absoluut niet goed voor je.

Ik krijg zelf vrij veel antidepresiva en stemmingsstabilisatoren en antipsychotica en concerta en ik gebruik daar bovenop mijn dagelijkse portie speed. ik merk helemaal niks op van bijwerkingen ofzo. Het is niet zo omdat het een en het ander wel eens op elkaar kan reageren dat dit bij jou het geval is.
Ik zou zeggen in plaats van het zo te laten gewoon eens poroberen mischien valt alles wel goed mee.
Volgens mij is het allemaal meer tamtam dan wat anders
:openmouth: :grin: :openmouth: :grin: :openmouth: :mrgreen:

needlefreak

Bewuste gebruiker
Ik neem ook antidepressiva. Ook samen met speed, niks speciaals van gemerkt. Vroeger heb ik wel eens gehad dat ik niks meer voelde van XTC. Bleek te komen door een soort antidepressiva die ik toen nam.

Bovenaan