Anaal

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ellesdee

Badass junkie
ik neem al mn meisies anaal
en dan t liefst met deze

Gemini

Badass junkie
Morgen weer..?

En nu even zonder grappen en grollen, mijn poepertje is een uitgang, geen ingang en daar komt niemand in. Anaal lijkt me hartstikke naar.

3970

Wijs gebruiker
Gemini zei:
Morgen weer..?

En nu even zonder grappen en grollen, mijn poepertje is een uitgang, geen ingang en daar komt niemand in. Anaal lijkt me hartstikke naar.

En toch denken sommigen daar anders over; mijn vrouw en ik bijvoorbeeld :grin:

Ennuh, Elles.....als je eens in de buurt bent... :hearteyes:

Gemini

Badass junkie
3970 zei:
Gemini zei:
Morgen weer..?

En toch denken sommigen daar anders over; mijn vrouw en ik bijvoorbeeld :grin:

Sure, dat weet ik en dat is prima. Ieder zo z'n ding en dat respecteer ik, zolang anderen mij ook respecteren.
Stel dat mijn toekomstige vriend anale seks met mij zou willen vind ik het best dat hij dat lekker vind en daar reken ik hem ook niet op af, maar hij moet ook accepteren dat ik dat niet wil en mij daar niet op af rekenen.

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik moet eerlijk toegeven dat ik het alleen leuk vind als ik onder invloed ben, anders vind ik 't maar naar voelen. :grin:

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Wat vinden de mannen dan van baffen en anaal vingeren? Om de rollen eens om te draaien? :grin:

Gemini

Badass junkie
Nog eentje voor de mannen: ik heb ooit eens ergens gelezen dat het voor mannen lekker is als je tijdens het pijpen je vinger in de aars doet.
Mannen..?

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Nee, dank je. ik hoef geen chocopasta aan mijn knots. wel eens op ene tv zender (jaja 3 maanden gratis bij digitaal kastje lol) wat van gezien, en ze keek niet echt vrolijk...

Sommige stellen hebben geen keus, maar dat is dan ook weer een heel ander verhaal..

btw de G plek van mannen, ongeveer 3 of 4 cm naar binnen, als je naar de navel kijkt, een "kom jij eens hier" beweging maken met de vinger.

de penis van de man bevind zich nl ook 5 cm in het lichaam, en waar de prostaat en penis samenkomen, zit de g-plek

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
3970 zei:
vode zei:
Wat vinden de mannen dan van baffen en anaal vingeren? Om de rollen eens om te draaien? :grin:

Euhm...ik zal wel weer een buitenbeentje zijn :flushed:

Komt U maar :hearteyes:

nee hoor, ik ken genoeg mannen die het lekker en leuk vinden, en terecht ook!!

Gemini: dat is zeker lekker want als de prostaat gestimuleerd word is dat verdomd lekker voor zo'n man, als hij zich er voor openstelt mentaal dan want je hebt mannen die het zo ranzig vinden of abnormaal dat ze zich d'r helemaal voor blokkeren en dat is jammer want prostaatorgasmes blijken heel lekker te zijn.

3970

Wijs gebruiker
Gemini zei:
Nog eentje voor de mannen: ik heb ooit eens ergens gelezen dat het voor mannen lekker is als je tijdens het pijpen je vinger in de aars doet.
Mannen..?

Het is tijdens de meeste seksuele handelingen lekker als je prostaat gestimuleerd wordt, of dat nou met een vinger is of met iets anders...

Ik heb trouwens het idee dat veel mannen erg hard roepen dat ze daar niks van willen weten, maar als je doorvraagt, of als je ze onder ogen spreekt, dan is het vaak toch niet zo zwart-wit. Ieder zijn ding, en dat respecteer absoluut. Maar of het gelooft of niet; je weet niet wat je mist!!

Wat voor mij op een gegeven moment de nieuwsgierigheid naar anale sex (ontvangen) heeft aangewakkerd, was het feit dat mijn vrouw er zo verschrikkelijk van kon genieten. Ze kon spontaan een orgasme krijgen van anale stimulatie, en toen dacht ik "waarom zou ik dat niet lekker vinden, en zij wel?". En aangezien mijn vrouw best ruimdenkend is en graag experimenteert, hebben we dat uitgeprobeerd....bijna net zo verslavend als drugs :hearteyes:

En wat betreft de uitspraken van "ik moet geen stront aan mijn knuppel"...tja, begin er dan maar niet aan nee, als je anale sex hebt zit echt alles onder de shit, heel het huis stinkt er naar, en mensen ruiken het nog 3 dagen aan je... :kots:

Weleens gehoord van condooms en/of anaal-douches? Ach, trouwens, dat zul je ook wel een smerig idee vinden :wave:

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
3970 zei:
Het is tijdens de eeste seksuele handelingen lekker als je prostaat gestimuleerd wordt, of dat nou met een vinger is of met iets anders...

Ik heb trouwens het idee dat veel mannen erg hard roepen dat ze daar niks van willen weten, maar als je doorvraagt, of als je ze onder ogen spreekt, dan is het vaak toch niet zo zwart-wit. Ieder zijn ding, en dat respecteer absoluut. Maar of het gelooft of niet; je weet niet wat je mist!!

Wat voor mij op een gegeven moment de nieuwsgierigheid naar anale sex (ontvangen) heeft aangewakkerd, was het feit dat mijn vrouw er zo verschrikkelijk van kon genieten. Ze kon spontaan een orgasme krijgen van anale stimulatie, en toen dacht ik "waarom zou ik dat niet lekker vinden, en zij wel?". En aangezien mijn vrouw best ruimdenkend is en graag experimenteert, hebben we dat uitgeprobeerd....bijna net zo verslavend als drugs :hearteyes:

En wat betreft de uitspraken van "ik moet geen stront aan mijn knuppel"...tja, begin er dan maar niet aan nee, als je anale sex hebt zit echt alles onder de shit, heel het huis stinkt er naar, en mensen ruiken het nog 3 dagen aan je... :kots:

Weleens gehoord van condooms en/of anaal-douches? Ach, trouwens, dat zul je ook wel een smerig idee vinden :wave:

haha dat klopt als een bus, ik heb vaak ook doorgevraagd aan mannen die eerst ontkennen of er niets van wilde weten en dan toch stiekem toegeven dat ze het wel lekker vinden!

Plus een prostaatorgasme os te mooi om te zien! :grin:

3970

Wijs gebruiker
Nou Vode, en de rest natuurlijk, volgende dan...Ass to Mouth?? :grin: :grin: :grin:

(Hemi denkt dat er nu enkele lezers echt afhaken :kots: ) :tearsofjoy:

nicolai

Wijs gebruiker
anale seks met een vrouw vind ik wel lekker...met alles erop en eraan. dus ook vingeren en rimmen. het gaat allemaal om genot, niet om het "idee".

overigens is het ook best fijn om zelf anaal gestimuleerd te worden...veel mannen zullen dat niet toegeven, en veel mannen zullen het ook gewoon niet weten...maar mannen schijnen een soort g-spot te hebben daarachter.

Drientje

DF-koning
3970 zei:
Gemini zei:
Mannen..?

Het is tijdens de meeste seksuele handelingen lekker als je prostaat gestimuleerd wordt, of dat nou met een vinger is of met iets anders...

:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

OMG, Gemini, je weet niet wat je mist....

Gemini

Badass junkie
3970 zei:

Ik vind anaal niet smerig, het lijkt me alleen naar en absoluut niet lekker.

Drientje

DF-koning
Gemini zei:
3970 zei:

Ik vind anaal niet smerig, het lijkt me alleen naar en absoluut niet lekker.
Dat dacht ik in het begin ook. Tot je en keer echt geil bent, dan maakt het je ineens niets meer uit!

lullo

Experimenterende gebruiker
Nadat we allebei lekker gedoucht hebben en gespoeld is anale sex echt geweldig...
Rimmen, gerimt worden, anaal vingeren en neuken, het is allemaal vreselijk geil, zeker als we er een snuifje coke of een XTCtje bij gebruiken.

Serenity

Badass junkie
Gemini zei:
Mannen..?

Ken wel menig man die dat fijn vinden ja.
Zelf vind ik anaal neuken, baffen, anaal vingeren whatever, NIET plesant.

maar iedereen die het prettig vindt, vooral doen :)

Mindgamer

Badass junkie
Het leven stelt niks voor, we zijn hier gekomen en we moeten het spel des levens spelen terwijl we al weten hoe dat eindigt. Dus laten we die tijd maar mooi invullen, door met onze vingers in poepgaatjes te draaien :hearteyes:

Drientje

DF-koning
Mindgamer zei:
Het leven stelt niks voor, we zijn hier gekomen en we moeten het spel des levens spelen terwijl we al weten hoe dat eindigt. Dus laten we die tijd maar mooi invullen, door met onze vingers in poepgaatjes te draaien :hearteyes:
En mede door die gedachtegangen vind ik je nou zo'n schatje! :wink:

tomz0r

Badass junkie
Ik sluit niet uit dat ik het ooit zal doen, maar ik denk het niet. Kan ook komen doordat ik nog jong ben en nog steeds enorm geniet van de -tussen aanhalingstekens- gewone sex.
Vind het nu smerig, lijkt me niet lekker en heb daarom de behoefte niet. Wie weet verandert dat ooit nog, hoop het eigenlijk niet.

lullo

Experimenterende gebruiker
tomz0r zei:
Ik sluit niet uit dat ik het ooit zal doen, maar ik denk het niet. Kan ook komen doordat ik nog jong ben en nog steeds enorm geniet van de -tussen aanhalingstekens- gewone sex.
Vind het nu smerig, lijkt me niet lekker en heb daarom de behoefte niet. Wie weet verandert dat ooit nog, hoop het eigenlijk niet.
Je weet echt niet wat je mist....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan