Gemini zei:Morgen weer..?
En nu even zonder grappen en grollen, mijn poepertje is een uitgang, geen ingang en daar komt niemand in. Anaal lijkt me hartstikke naar.
natuurlijkGemini zei:Morgen weer..?
3970 zei:Ennuh, Elles.....als je eens in de buurt bent...![]()
3970 zei:Gemini zei:Morgen weer..?
En nu even zonder grappen en grollen, mijn poepertje is een uitgang, geen ingang en daar komt niemand in. Anaal lijkt me hartstikke naar.
En toch denken sommigen daar anders over; mijn vrouw en ik bijvoorbeeld![]()
Ellesdee zei:ik neem al mn meisies anaal
en dan t liefst met deze
![]()
vode zei:Wat vinden de mannen dan van baffen en anaal vingeren? Om de rollen eens om te draaien?![]()
3970 zei:vode zei:Wat vinden de mannen dan van baffen en anaal vingeren? Om de rollen eens om te draaien?![]()
Euhm...ik zal wel weer een buitenbeentje zijn![]()
Komt U maar![]()
Gemini zei:Nog eentje voor de mannen: ik heb ooit eens ergens gelezen dat het voor mannen lekker is als je tijdens het pijpen je vinger in de aars doet.
Mannen..?

3970 zei:Het is tijdens de eeste seksuele handelingen lekker als je prostaat gestimuleerd wordt, of dat nou met een vinger is of met iets anders...
Ik heb trouwens het idee dat veel mannen erg hard roepen dat ze daar niks van willen weten, maar als je doorvraagt, of als je ze onder ogen spreekt, dan is het vaak toch niet zo zwart-wit. Ieder zijn ding, en dat respecteer absoluut. Maar of het gelooft of niet; je weet niet wat je mist!!
Wat voor mij op een gegeven moment de nieuwsgierigheid naar anale sex (ontvangen) heeft aangewakkerd, was het feit dat mijn vrouw er zo verschrikkelijk van kon genieten. Ze kon spontaan een orgasme krijgen van anale stimulatie, en toen dacht ik "waarom zou ik dat niet lekker vinden, en zij wel?". En aangezien mijn vrouw best ruimdenkend is en graag experimenteert, hebben we dat uitgeprobeerd....bijna net zo verslavend als drugs![]()
En wat betreft de uitspraken van "ik moet geen stront aan mijn knuppel"...tja, begin er dan maar niet aan nee, als je anale sex hebt zit echt alles onder de shit, heel het huis stinkt er naar, en mensen ruiken het nog 3 dagen aan je...![]()
Weleens gehoord van condooms en/of anaal-douches? Ach, trouwens, dat zul je ook wel een smerig idee vinden![]()
3970 zei:Gemini zei:Nog eentje voor de mannen: ik heb ooit eens ergens gelezen dat het voor mannen lekker is als je tijdens het pijpen je vinger in de aars doet.
Mannen..?
Het is tijdens de meeste seksuele handelingen lekker als je prostaat gestimuleerd wordt, of dat nou met een vinger is of met iets anders...
Ik heb trouwens het idee dat veel mannen erg hard roepen dat ze daar niks van willen weten, maar als je doorvraagt, of als je ze onder ogen spreekt, dan is het vaak toch niet zo zwart-wit. Ieder zijn ding, en dat respecteer absoluut. Maar of het gelooft of niet; je weet niet wat je mist!!
Wat voor mij op een gegeven moment de nieuwsgierigheid naar anale sex (ontvangen) heeft aangewakkerd, was het feit dat mijn vrouw er zo verschrikkelijk van kon genieten. Ze kon spontaan een orgasme krijgen van anale stimulatie, en toen dacht ik "waarom zou ik dat niet lekker vinden, en zij wel?". En aangezien mijn vrouw best ruimdenkend is en graag experimenteert, hebben we dat uitgeprobeerd....bijna net zo verslavend als drugs![]()
En wat betreft de uitspraken van "ik moet geen stront aan mijn knuppel"...tja, begin er dan maar niet aan nee, als je anale sex hebt zit echt alles onder de shit, heel het huis stinkt er naar, en mensen ruiken het nog 3 dagen aan je...![]()
Weleens gehoord van condooms en/of anaal-douches? Ach, trouwens, dat zul je ook wel een smerig idee vinden![]()
3970 zei:Weleens gehoord van condooms en/of anaal-douches? Ach, trouwens, dat zul je ook wel een smerig idee vinden![]()
Dat dacht ik in het begin ook. Tot je en keer echt geil bent, dan maakt het je ineens niets meer uit!Gemini zei:3970 zei:Weleens gehoord van condooms en/of anaal-douches? Ach, trouwens, dat zul je ook wel een smerig idee vinden![]()
Ik vind anaal niet smerig, het lijkt me alleen naar en absoluut niet lekker.
3970 zei:Nou Vode, en de rest natuurlijk, volgende dan...Ass to Mouth??![]()
![]()
![]()
(Hemi denkt dat er nu enkele lezers echt afhaken)
![]()
vode zei:3970 zei:Nou Vode, en de rest natuurlijk, volgende dan...Ass to Mouth??![]()
![]()
![]()
(Hemi denkt dat er nu enkele lezers echt afhaken)
![]()
Sounds good!![]()
Zo scheid je het kaf van het koren3970 zei:(Hemi denkt dat er nu enkele lezers echt afhaken)
![]()
Gemini zei:Nog eentje voor de mannen: ik heb ooit eens ergens gelezen dat het voor mannen lekker is als je tijdens het pijpen je vinger in de aars doet.
Mannen..?
En mede door die gedachtegangen vind ik je nou zo'n schatje!Mindgamer zei:Het leven stelt niks voor, we zijn hier gekomen en we moeten het spel des levens spelen terwijl we al weten hoe dat eindigt. Dus laten we die tijd maar mooi invullen, door met onze vingers in poepgaatjes te draaien![]()
Je weet echt niet wat je mist....tomz0r zei:Ik sluit niet uit dat ik het ooit zal doen, maar ik denk het niet. Kan ook komen doordat ik nog jong ben en nog steeds enorm geniet van de -tussen aanhalingstekens- gewone sex.
Vind het nu smerig, lijkt me niet lekker en heb daarom de behoefte niet. Wie weet verandert dat ooit nog, hoop het eigenlijk niet.