Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Kreeg je geen oppeppend effect? Sommigen zeggen dat het ook wat weg heeft van MDMA.Sublimo zei:Ik heb het geprobeerd, buiten een vervelende bodyload heb ik niks gemerkt, terwijl de dosis toch hoog genoeg was...
2C-Em zei:Hoeveel had je genomen?
Petrovic zei:Kreeg je geen oppeppend effect? Sommigen zeggen dat het ook wat weg heeft van MDMA.Sublimo zei:Ik heb het geprobeerd, buiten een vervelende bodyload heb ik niks gemerkt, terwijl de dosis toch hoog genoeg was...
Sublimo zei:Ik denk rond de 40 mg.
ligt aan de doseringen, meestal als je de hoogste common aanhoud zit je wel snorkatastroof zei:ik ben er toch benieuwd naar.
ik hoop enigzins dat ik er dit weekend tijd voor vind...
aangezien de effecten ook wel even duren als ik zo lees![]()
waren de psychedelische effecten eigenlijk mild of toch eerder een heftige ervaring?
Laag, als je de dosis laag houdt. Dan is het voornamelijk een stimulant hoor ik van velen. PB Jcutter, die heeft er best wat ervaring mee.Chris Pontius zei:Hoe mindfuck gevoelig is het tripgedeelte van deze dope? Vergelijken met andere dope. (2c-b, lsd, paddo's)