Misschien bedoelde je dit als grapje, maar tegenwoordig wordt steeds vaker gezegd dat het kleine beetje goed dat 1 glas wijn per dag doet nooit op kan boksen tegen de schade die de alcohol doet. Ook slechts 1 glas per dag.Welke werking?
Dansen op tafel, beter slapen, vergeten van je ex, of de gezonde werking voor je hart bij inname van een glaasje wijn per dag?
Beetje vreemd bericht van jou. Wil je nu een discussie starten over de voordelen en nadelen van alcohol? Volgens mij klopt het nog steeds, dat tot 1 glas wijn per dag redelijk goed kan zijn voor bloedsomloop en hart. Dat betekent niet, dat de nadelen van 1 glas al groter kunnen zijn dan de voordelen.Misschien bedoelde je dit als grapje, maar tegenwoordig wordt steeds vaker gezegd dat het kleine beetje goed dat 1 glas wijn per dag doet nooit op kan boksen tegen de schade die de alcohol doet. Ook slechts 1 glas per dag.
Ik hoor de laatste tijd steeds vaker dat dat dus niet zo is dat elke dag een glas wijn (of bier) gezond is. Ja, het heeft stoffen in zich die goed zijn voor de gezondheid, maar dat bokst dus niet op tegen de schadelijke effecten van alcohol, zelfs in die geringe hoeveelheid.Beetje vreemd bericht van jou. Wil je nu een discussie starten over de voordelen en nadelen van alcohol? Volgens mij klopt het nog steeds, dat tot 1 glas wijn per dag redelijk goed kan zijn voor bloedsomloop en hart. Dat betekent niet dat de nadelen van 1 glas al groter kunnen zijn dan de voordelen.
Ik denk alleen dat je discussie niet hier past en dat je OT iets anders had kunnen schrijven ipv dat zinnetje verkeerd onder de loep te leggen![]()
Ik noemde alleen het hart en tot 1 glas. Maar iemand die geen alcohol drinkt, zal geen enkele goede arts ooit alcohol voor gaan schrijven. Ik zelf moet er niet aan denken, omdat ik gestrest raak van 1 glas en je zoveel beter voel bij niets aan alcohol.Daarnaast wordt er nu ook steeds meer op gewezen dat alcohol voor praktisch al je organen slecht is, niet alleen je lever.
1 glas wijn per dag wordt gezien als niet echt slecht vanwege o.a. de flavonoiede in de wijn, echter kan je deze stof op anderen manieren tot je nemen die een stuk gezonder zijn dan alcoholhoudende drank.Beetje vreemd bericht van jou. Wil je nu een discussie starten over de voordelen en nadelen van alcohol? Volgens mij klopt het nog steeds, dat tot 1 glas wijn per dag redelijk goed kan zijn voor bloedsomloop en hart. Dat betekent niet, dat de nadelen van 1 glas al groter kunnen zijn dan de voordelen.
Je zou eens kunnen kijken wat een lage dosis truffels voor je doet. Wel belangrijk om dat eerst thuis eens te proberen zodat je weet wat je kunt verwachten.Beste leden,
Bestaat er een legaal middel dat im de buurt komt van de werking van alcohol?
Ugh you ignorant blinded sheep 😒Welke werking?
Dansen op tafel, beter slapen, vergeten van je ex, of de gezonde werking voor je hart bij inname van een glaasje wijn per dag?
Ik schrik net omdat ik jou het eerst las en dacht nee niet mindlessMisschien bedoelde je dit als grapje, maar tegenwoordig wordt steeds vaker gezegd dat het kleine beetje goed dat 1 glas wijn per dag doet nooit op kan boksen tegen de schade die de alcohol doet. Ook slechts 1 glas per dag.
Bovendien worden de antioxidanten en polyfenolen (die goed voor je zijn) in wijn in veel grotere mate aangetroffen in veel groenten en fruit.
Het is gewoon een excuus die mensen gebruiken om goed te praten dat ze elke dag alcohol drinken. Als je echt gezond wil zijn eet je groenten (en in mindere mate fruit).
Begin jij nu ook al? Ik dacht dat het afgelopen verhaal was. Blinded sheep, zegt me niet echt veel, maar klinkt toch soort van aanvallend.Ugh you ignorant blinded sheep 😒
Dat was niet een aanval meer een soort medelijden van zo snel iets geloven en oprechte irritatie dat het nog regeert die leugen. We kunnen discussiëren maar ik heb echt niets tegen je, man. 🤝Begin jij nu ook al? Ik dacht dat het afgelopen verhaal was. Blinded sheep, zegt me niet echt veel, maar klinkt toch soort van aanvallend.
Is goed, ik heb het er niet meer over en ik ben volkomen tegen het 1 glas wijn per dag principe. Maar het is voor de bloedsomloop wel degelijk geen slechte zaak.Dat was niet een aanval meer een soort medelijden van zo snel iets geloven en oprechte irritatie dat het nog regeert die leugen. We kunnen discussiëren maar ik heb echt niets tegen je, man. 🤝
Dat is niet waar maar goed, agree to disagree. En zelfs als, waarom zou je puur gif drinken als het een klein voordeel heeft? Als je het niet tot een verslaving brengt. Wel of niet dat gaan we niet ophelderen want ik voel dat ik vervelend wordt, het hele punt ontgaat mij van de logica, wat jij dus niet zou doen, maar waarom mensen complete imbecielen worden om hun overduidelijk stupide gedrag te verantwoorden. Drink wijn, enjoy, ik doe niet mee maar gun je plezier mocht iemand het hebben. Maar ga het niet goedpraten met dit.Maar het is voor de bloedsomloop wel degelijk geen slechte zaak.
Iboteenzuur is nogal giftig dus daarom wil je eerst de paddenstoelen drogen zodat het verandert in muscimolNah, GABA-BABA maar geen alcohol. Het is veel te trippend met die Muscimol en
Bekijk bijlage 56457
glutamate ibotoniciacid
Bekijk bijlage 56458
Oh en sorry heel erg misselijkmakend.
Dat zou de uitgaansjongeren ENORM toespreken. Losser, flirten, maar niet met je hoofd in een straatpizza belande paar uur later. Fiets kwijt. Wond op je hoofd.Verder heeft phenibut wel wat weg van dat effect van 1-2 glazen alcohol: wat losser, energieker, maar weinig belemmeringen in de motoriek.
Ah ja, powerful neruotoxic as brain lesioning agent. Ook NMDA agonist. OEIOIEOEIIboteenzuur is nogal giftig dus daarom wil je eerst de paddenstoelen drogen zodat het verandert in muscimol
Ja misselijkheid kan voorkomen, maar ik zie in het café ook best wat mensen kotsen.
Niet decarboxyleren?drogen
Geldt dat ook voor wiet? Sydney heeft een bewezen IQ van 3000 ofzo 😂Het is gewoon een excuus die mensen gebruiken om goed te praten dat ze elke dag alcohol drinken
Nee sydney was al 6 in zijn lichaam van rond 30Geldt dat ook voor wiet? Sydney heeft een bewezen IQ van 3000 ofzo 😂
Heb zitten te denken aan het opnieuw afleggen van een IQ test afgelopen tijd, maar vrees eerlijk gezegd dat ik er niet gelukkiger van te worden als ik mij even de volle boodschappentassen die ik heb gerookt bedenk.Nee sydney was al 6 in zijn lichaam van rond 30
met z'n bolletjes.....oooh aaah eeeuh
Truth time?Heb zitten te denken aan het opnieuw afleggen van een IQ test afgelopen tijd, maar vrees eerlijk gezegd dat ik er niet gelukkiger van te worden als ik mij even de volle boodschappentassen die ik heb gerookt bedenk.
Als ik katerig was gegaan die tests in de ochtend kwam er zeker 90 uit. Wedde.Truth time?
110.
Net boven gemiddeld.
And I'm fine with that.
EQ? Veel te hoog. Janken en janken.
Hij vertelt OP gewoon de waarheid lolIk denk alleen dat je discussie niet hier past en dat je OT iets anders had kunnen schrijven ipv dat zinnetje verkeerd onder de loep te leggen![]()
110 is nog steeds beter dan het merendeel van alle mensen, 16.666...% als mijn hersenen kunnen nu kunnen rekenen. Ik zat aan 126 op mijn 16de, maar ga al bijna 2 jaar niet meer naar school dus vrees dat dat ook heeft geholpen om het erger te maken.Als ik katerig was gegaan die tests in de ochtend kwam er zeker 90 uit. Wedde.
Kerel rekenen kan ik niet, maar ik kan wel de meeste structuren van drugs benoemen of tekenen, en ik kan zo'n 30 nummers van 5 paginas onthouden en weet alles over standup comedy en hoe iemand een structuur brengt in formuleren van grappen, ik weet hoe ik iemand kan vertellen wat ik voel zonder dat ik het zelf echt weet en ik kan luisteren met een open en puur hart dat weet ik en dat hoor ik vaak110 is nog steeds beter dan het merendeel van alle mensen, 16.666...% als mijn hersenen kunnen nu kunnen rekenen. Ik zat aan 126 op mijn 16de, maar ga al bijna 2 jaar niet meer naar school dus vrees dat dat ook heeft geholpen om het erger te maken.
Wiskunde was ik verbazingwekkend slecht in. Was eigl alleen goed in Latijn, ICT en nederlands 😂fuck rekenen met je algebra
Dat is geen vak.
Jawel! Excel leren gebruiken 🤓Dat is geen vak.
Isopropyl alcohol is geen vervanger, en excel is geen vak.Jawel! Excel leren gebruiken 🤓
Tegenwoordig niet meer (in BE).
Dat gaat automatisch bij het drogenNiet decarboxyleren?
Je kan het ook laten drogen door de omgeving, decarboxyleren is actief verhittenDat gaat automatisch bij het drogen![]()
Wiet drogen maakt tetrahydrocannabinol-acid niet tetrahydrocannabinolDat gaat automatisch bij het drogen![]()