Als het uit is..

Flameon

Badass junkie
Leuke dingen doen met vrienden en vriendinnen, veel stappen en tsja toen mijn laatste relatie is gecrasht heb ik ook eens goed geblowed en gezopen :grin: (ff weg van de werkelijkheid)

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Eerst een periode keihard janken en dan langzaamaan ebt het verdriet wat weg en kun je dingen wat relativeren. En dan na een tijdje, als alles verwerkt is, ben ik weer toe aan een nieuwe relatie. Maar dat duurt altijd wel een poosje. Ik heb wel eens een rebound vriendje gehad, maar dat was niet echt een succes en ook niet eerlijk naar die persoon toe, dus daar ben ik vanaf gestapt. Random sex om over je ex heen te komen werkt voor mij ook absoluut niet. Gewoon dealen met de pijn werkt het beste.

Flameon

Badass junkie
Dione zei:
Eerst een periode keihard janken en dan langzaamaan ebt het verdriet wat weg en kun je dingen wat relativeren. En dan na een tijdje, als alles verwerkt is, ben ik weer toe aan een nieuwe relatie. Maar dat duurt altijd wel een poosje. Ik heb wel eens een rebound vriendje gehad, maar dat was niet echt een succes en ook niet eerlijk naar die persoon toe, dus daar ben ik vanaf gestapt. Random sex om over je ex heen te komen werkt voor mij ook absoluut niet. Gewoon dealen met de pijn werkt het beste.

Erg mooi gezegd meid. Herkenbaar!

Aalpoepert

Badass junkie
Whahahaha!! Je neukt als Dreuge's moeder en je lul ruikt zoals die van zijn oudere broer! Maar als je klaarkomt kreun je zoals zijn vader en als je masturbeert lijk je net Dreuge zelf!! :rock:

Morningweedzor

Belezen gebruiker
Dreuge zei:
Begrijp echt niet hoe mensen kunnen huilen als het uit gaat, maar dan wel binnen een week iemand anders hebben :P

Dat vind ik ook zo kanker triest. Ik ken ook verschillende personen die nu zo te werk gaan.
Eerst helemaal uit hun dak gaan, maar als die exacte ex de club binnen stap.... Dan druipen ze zachtjes af naar huis.

Drientje

DF-koning
Fresh zei:
Ik vind 4 maanden echt te kort om er in een rouwstemming voor in te gaan :)
Wie weet wat een ander voelt. Niet dat ik na 4 maanden in een hoekje zit te huilen als het uit gaat maar wie weet is AT wel heel onstabiel en afhankelijk van een ander als het op geluk aankomt....
Oh wacht. :grin:

Mijn laatste relatie (een serieuze dan, de rest was spelen in de zandbak) is in 2006 uitgegaan en daar ben ik goed ziek van geweest. Dat heeft me echt zo hard geraakt. Daar voel ik nu nog de uitwerking van qua vertrouwen in relaties. Ik vind het nog steeds raar dat een ander mens je zo hard kan raken dat je er jaren later nog steeds last van kan hebben.

En nee, ik ben geen mannenhater geworden, ik hou nog steeds van mannen. :)

jcutter

Badass junkie
Dan ga ik hele dagen slapen, en me een rotzak voelen omdat ik het heb uitgemaakt. Vandaar dat ik zo'n arme meid bedreig met een kettingzaag op dr strot, en eis dat zij het uitmaakt, want dan heb ik een reden om hele dagen languit in bad te liggen...Of zoiets..Ik weet ook niet wat ik zeg :grin:

[youtube]DmEIDXDweqs&feature=related[/youtube]

Manonnie

Wijs gebruiker
Iedereen maakt het ineens uit :openmouth:
Ik ook.
Ik heb veel gejankt en gescholden. Bakken chocolademousse opgegeten en de gezelligheid opgezocht.
Ik voel me nu ook echt stukken beter en t zal voor mij ook echt nog wel ff duren, als ik hem tegenkom maak ik echt een klapper terug naar af maar voorlopig gaat het goed :)

YawningMan

Belezen gebruiker
Elke dag huilend in slaap vallen, zodat op het eind van de week je kussen helemaal hard is van het gekristalliseerde zout. En vervolgens met datzelfde kussen haar de kop inslaan.
Dat is wat ik altijd doe. Daarna komt pas het vele whisky drinken en rondneuken.

Manonnie

Wijs gebruiker
YawningMan zei:
Elke dag huilend in slaap vallen, zodat op het eind van de week je kussen helemaal hard is van het gekristalliseerde zout. En vervolgens met datzelfde kussen haar de kop inslaan.
Dat is wat ik altijd doe. Daarna komt pas het vele whisky drinken en rondneuken.
Nice :)

Aalpoepert

Badass junkie
Manonnie zei:
YawningMan zei:
Nice :)
Herkenning?

Manonnie

Wijs gebruiker
Ja best wel :)
Mja, in grote lijnen dan.
Eerst janken, dan slaan :flushed:
Veel zuipen, mja, hoort bij de gezelligheid die ik opzoek en dat rondneuken valt te verwaarlozen :)

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Intoxication zei:
als het uit is dan doe ik gewoon niet anders dan normaal? :confused: ben ik nu de enigste die dat denkt?

Als alles gewoon normaal voor je is nadat je relatie over is, dan stelde je relatie ook niet veel voor lijkt mij?

jcutter

Badass junkie
Precies, ik had het ervaren alsof ik mijn rechterarm kwijt was geraakt, en nu kom ik haar steeds tegen op het forum onder de naam: Dione..Meedogenloos :(

Tomaat

Bewuste gebruiker
Dione zei:
Als alles gewoon normaal voor je is nadat je relatie over is, dan stelde je relatie ook niet veel voor lijkt mij?

Heeft er toch niets mee te maken?
Alles normaal is misschien veel gezegd, maar mensen hebben altijd de neiging om al hun hoop op hun relatie te zetten, en niets is gevaarlijker dan dat. Als het uit is storten ze in elkaar en zijn ze er een paar weken niet goed van.
Wie realistischer is komt dit niet tegen, maar krijgt wel het verwijt naar zijn hoofd geslingerd dat hij niet veel belang hecht aan een relatie? Komaan zeg.
Het is uit. Jammer. Het leven gaat voort.

W.F.L.

Badass junkie
Tomaat zei:
Dione zei:

Heeft er toch niets mee te maken?
Alles normaal is misschien veel gezegd, maar mensen hebben altijd de neiging om al hun hoop op hun relatie te zetten, en niets is gevaarlijker dan dat. Als het uit is storten ze in elkaar en zijn ze er een paar weken niet goed van.

Een paar weken. Dan stelde het helemaal niets voor, ja :grin:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Tomaat zei:
Of misschien hechten ze er gewoon veel waarde aan. Zoals het, in mijn ogen, hoort. Iets met hoge pieken en diepe dalen.

Tomaat zei:
Wie realistischer is komt dit niet tegen, maar krijgt wel het verwijt naar zijn hoofd geslingerd dat hij niet veel belang hecht aan een relatie?
Ik ken niemand met een realistischer gedachtegoed dan ikzelf. En ik ken niemand die zwaarder lijdt onder hartzeer dan ikzelf. Hoe verklaar je dat?

Tomaat zei:
Komaan zeg.
Het is uit. Jammer. Het leven gaat voort.
Jij bent overduidelijk nooit echte liefde kwijtgeraakt. No doubt about that.

Bovenaan