Als het uit is..

Angramar Temenos

Badass junkie
Wat doen jullie als een relatie voorbij is? Ik heb het gisteren uitgemaakt met m'n vriendin van 4 maand, het botste op veel punten gewoon teveel en ik voelde me er gewoon niet goed meer bij. Maar nu heb ik wel zo'n gevoel dat het weer even moet wennen ofzo.. verandert natuurlijk een hoop.

Wat doen jullie om daarmee om te gaan? Even rust nemen van alles, proberen een nieuwe partner te vinden of juist alles wat los en vast zit naaien? Er is nu opzich wel iemand die ik leuk vind maar ik weet ook niet wat dat gaat worden. Mwa.

:rolleyes:

Aalpoepert

Badass junkie
Je hebt ooit wel eens gezegd hier op het forum dat als je vriendin (maakt niet uit welke) je zou dumpen je het daar heel erg moeilijk mee zou hebben. Is dit nu anders (natuurlijk is het moeilijk, ook al ben jij degene die het uit maakt) of is dit "prettiger"?

Veel met vrienden afspreken man! Je hoeft niet te gaan sletten (volgens mij ben je ook niet zo iemand) en je moet al helemaal niet gaan zoeken naar een nieuwe vriendin. Als het gebeurt gebeurt het natuurlijk en dat is mooi maar het hoeft niet uit te maken of dat volgende week of over een jaar is.

tomz0r

Badass junkie
Het enige wat bij mij hielp was eigenlijk een nieuw iemand vinden waar je een oogje op hebt.

Dreuge

Badass junkie
Janken als een klein kind en veel drinken/blowen met vrienden. Ik heb dan echt niet de behoefte om gelijk een nieuwe chick te zoeken, liever eerst een half jaar ofzo vrijgezel zijn en zoveel mogelijk pardyen met kameraden (maar mischien is het anders na een relatie van 4 maanden, want zo lang is dat nou ook weer niet).

Elfquest

Bewuste gebruiker
Veel afleiding zoeken. Leuke dingen doen. Op stap gaan met vrienden. Genieten van je vrijheid.
Me meteen in iets anders storten heb ik ook weleens gedaan. Soms werkt het. Soms kom je erachter dat je iets bent begonnen met iemand die je helemaal niet leuk vindt, omdat je zo nodig snel over je ex heen wilde komen.

Dreuge

Badass junkie
Begrijp echt niet hoe mensen kunnen huilen als het uit gaat, maar dan wel binnen een week iemand anders hebben :P

tomz0r

Badass junkie
Dreuge zei:
Begrijp echt niet hoe mensen kunnen huilen als het uit gaat, maar dan wel binnen een week iemand anders hebben :P

De leegte opvullen? Ik ken veel mensen die dat doen hoor, wordt meestal alleen geen langdurend succes. :tongueout:

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Eerst in een frenzy gaan, de muur slaan, de deur schoppen. Vervolgens heel veel drinken/blowen. Daarna voor je het weet een nieuw vriendje tegenkomen en alles weer vergeten zijn.

Als ik het zelf uitmaak dan alleen maar de laatste stap van bovenstaande.

Dreuge

Badass junkie
vode zei:
Daarna voor je het weet een nieuw vriendje tegenkomen en alles weer vergeten zijn.

ben je hier trots op? zegt veel over de kwaliteit van je relaties :)

azgaza

Badass junkie
Bij mij is er altijd ergens binnen een week weer een nieuwe, dat is helemaal niet per se slecht, alle snel-er-na relaties hebben tot nu toe meer dan twee jaar geduurd waarvan zéker anderhalf jaar leuk, zit nu in een relatie die ook alweer twee jaar en een paar dagen duurt en tussen deze en mijn recentste ex zat welgeteld ongeveer 5 minuten.

Mocht dat niet lukken of mocht je dat een slecht idee vinden (allebei reële opties, ik had het ook niet zo bedacht, het kwam toevallig altijd zo uit, denk dat het komt omdat ik relaties liever dood laat bloeden dan dat ik ze een nekschot geef, ofwel tegen de tijd dat het echt uit is is iemand eigenlijk al weer verwerkt en vergeten). Verder zeg ik afleiding, leuke dingen doen, leuke feestjes bezoeken, nieuwe skills leren / verbeteren en dat soort leuke zooi. Dikke joint roken is ook altijd nog een optie, of een paar dunne joints.

Chris Pontius

Badass junkie
tomz0r zei:
Heb jij er ervaring mee dan? Zou ik van jou niet zeggen. :sunglasses:

Há...

tomz0r zei:
De leegte opvullen? Ik ken veel mensen die dat doen hoor, wordt meestal alleen geen langdurend succes. :tongueout:

Meestal worden ze heel dik.

vode zei:
Eerst in een frenzy gaan, de muur slaan, de deur schoppen. Vervolgens heel veel drinken/blowen.
Ben jij er niet eentje die altijd zo doet als er even wat tegenzit?

Regelmatig gevolgd door:
vode zei:
voor je het weet een nieuw vriendje tegenkomen en alles weer vergeten zijn.

tomz0r

Badass junkie
Wat een loser is dat vriendje trouwens als hij 5 minuten nadat het uit is gelijk akkoord gaat met een relatie. :sunglasses:

azgaza

Badass junkie
tomz0r zei:
Wat een loser is dat vriendje trouwens als hij 5 minuten nadat het uit is gelijk akkoord gaat met een relatie. :sunglasses:

Nah dat was al een maand geplanned toen, alleen tot dat moment nog niks gedaan; was ook deels vóór hem dat de voorgaande relatie uit ging, al speelden er meer redenen mee zoals dat mijn ex mijn kat schuw had gemaakt door haar te pesten waardoor ze nu 2 jaar later nog steeds soms moeite heeft met mannen, en de liefste kat op aarde beet hem in zijn hand met pupillen groter dan d'r eigen ogen, en [crazy cat lady mode] m'n katten zijn belangrijker dan wat voor vent dan ook, dus als iemand m'n kat pest kan die persoon wel oprotten[/crazy cat lady mode]

Chris Pontius

Badass junkie
Krijg daar gelijk zo'n idee bij

Gemini

Badass junkie
azgaza zei:
tomz0r zei:

Nah dat was al een maand geplanned toen, alleen tot dat moment nog niks gedaan; was ook deels vóór hem dat de voorgaande relatie uit ging, al speelden er meer redenen mee zoals dat mijn ex mijn kat schuw had gemaakt door haar te pesten waardoor ze nu 2 jaar later nog steeds soms moeite heeft met mannen, en de liefste kat op aarde beet hem in zijn hand met pupillen groter dan d'r eigen ogen, en [crazy cat lady mode] m'n katten zijn belangrijker dan wat voor vent dan ook, dus als iemand m'n kat pest kan die persoon wel oprotten[/crazy cat lady mode]

I feel ya girl! Don't touch my cats! :)

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Dreuge zei:
vode zei:
Daarna voor je het weet een nieuw vriendje tegenkomen en alles weer vergeten zijn.

ben je hier trots op? zegt veel over de kwaliteit van je relaties :)

Mwah, ik heb een aantal kortstondige relaties gehad waar beide partijen blind in zijn gesprongen. Dat zegt weinig over de kwaliteit van de relaties. Ik heb net hele goeie herinneringen aan die explosieve relaties.

Iedereen is verschillend he, mensen mogen het misschien gek vinden dat ik op mijn 22ste al 3 keer heb samengewoond, 4 lange relaties heb gehad en op mijn 22ste verloofd ben, ze mogen dat ook inhoudsloos vinden.

Ik heb in ieder geval een kickass tijd gehad, nergens spijt van, leuke dingen meegemaakt en ik ben met op 1 ex na allemaal nog (heel) goed bevriend en spreek ze regelmatig.

Dreuge

Badass junkie
vode zei:
Mwah, ik heb een aantal kortstondige relaties gehad waar beide partijen blind in zijn gesprongen. Dat zegt weinig over de kwaliteit van de relaties. Ik heb net hele goeie herinneringen aan die explosieve relaties.

Iedereen is verschillend he, mensen mogen het misschien gek vinden dat ik op mijn 22ste al 3 keer heb samengewoond, 4 lange relaties heb gehad en op mijn 22ste verloofd ben, ze mogen dat ook inhoudsloos vinden.

Ik heb in ieder geval een kickass tijd gehad, nergens spijt van, leuke dingen meegemaakt en ik ben met op 1 ex na allemaal nog (heel) goed bevriend en spreek ze regelmatig.

Met andere woorden: je trekt om de zoveel tijd bij iemand in die je dan op een bed in de woonkamer legt en je neukt wanneer hij wil, tot hij je zat is en je eruit schopt. Daarna houden ze contact ("goed bevriend"), zodat ze je kunnen palen in tijden van nood?

KoxBox

Badass junkie
Dreuge zei:
Met andere woorden: je trekt om de zoveel tijd bij iemand in die je dan op een bed in de woonkamer legt en je neukt wanneer hij wil, tot hij je zat is en je eruit schopt. Daarna houden ze contact ("goed bevriend"), zodat ze je kunnen palen in tijden van nood?
Dat waren zo ongeveer de hoofdpunten ja.

tomz0r

Badass junkie
Dreuge zei:
vode zei:

Zo makkelijk is Vode niet hoor, ze heeft nog bepaalde eisen wat betreft BDSM en zo.

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
(Sexual) frustration disorder? Misschien wilt hij ook een extisi neuken?

Bovenaan