Allergisch voor mdma

IkWilGeenGebruikersNaam

Belezen gebruiker
Ik en een paar vrienden willen binnekort een keer mdma of xtc proberen, maar stel nou dat er iemand van ons allergisch voor is :confused:
Kan je dit ergens laten testen en is het gevaarlijk als je het neemt als je allergisch bent?

MetaalKonijn

Badass junkie
Geen mdma slikken. Ik heb echt geen idee waar je je kan laten testen daarop, zelf zou ik het risico gewoon nemen. Ik denk dat de kans erg klein is dat 1 van jullie er allergisch voor is.

Imke

Badass junkie
Haha allergisch :P sorry kvond het ff grappig.. :flushed: ga anders even naar je huisdokter en vraag hem om je te testen... :P

Psilo

Bewuste gebruiker
Ik denk dat een allergie heel erg zeldzaam is, maar om het uit te sluiten kun je een zeer lage dosering nemen met wat anti-histamines op de achtergrond voor het geval je een allergische reactie krijgt (in de vorm van jeuk of huiduitslag of benauwdheid etc.)

Antihistamines kun je gewoon in de drogisterij kopen.

Bijvoorbeeld Loratadine.

Zolang jullie geen medisch verleden hebben, zoals bijvoorbeeld suikerziekte of dat je bijvoorbeeld MAO-remmers ( klassieke anti-depressieva ) gebruikt kan er vrijwel niks gebeuren. Drugs gebruiken is altijd risico nemen. Wie geen risico's wilt nemen moet geen drugs gebruiken.

Rain

Bewuste gebruiker
Als je d'r alergisch voor zou zijn. Zal dit vast geen invloed hebben op het fijne effect.. Mischien dat je achteraf d'r een zooitje aanbeien aan overhoud :P

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
laan zei:
Als je d'r alergisch voor zou zijn. Zal dit vast geen invloed hebben op het fijne effect.. Mischien dat je achteraf d'r een zooitje aanbeien aan overhoud :P
dat weet ik nog zo niet, een allergische reactie kan zeer heftig zijn en zelfs dodelijk...
maarja de kans dat je allergisch bent voor mdma is zo klein dat het eigenlijk te verwaarlozen is...

spliffsnatcher

Belezen gebruiker
ZEKER GEEN LICHTE DOSIS NEMEN

Om een allergeen of onbekend produkt te testen smeer eerst wat op je huid, dan wat op je lip dan wat op je tong en pas dan een kleine hoeveelheid innemen. Dan 24u wachten tot volledige vertering en dan kan je zegge ndat het vrij veilig is voor grotere innames.

werkt trouwens vrij goed op een survivaltocht

Bovenaan