MetaalKonijn zei:Ben ik ook wel eens benieuwd naar ja.![]()
Ellesdee zei:het lijkt me echt niet leuk...
zit je daar een btje in je uppie...
elkaar begrijpen is af en toe lastig idd, maar dat is af en toe best geinig![]()
Het is wat je d'r dan zelf van maakt, de dingen die ik dan zie en denk, kunnen me vaak wel zo goed bezig houden, dat ik soms niet eens wil praten. :P

MetaalKonijn zei:En dan kijken ze je allemaal zo '' aan.
Praten met bezopen mensen dan.. dat zijn de vage converstaties, dan kan ik mezelf aardig freaken.![]()

ja ik praat ook wel veel eigenlijk hoor, zeker als ik er nog bij gedronken hebmatthijs zei:Oh praten doe ik wel. Onder LSD houd ik mijn bek echt absoluut niet.
Kan keihard mee gaan doen in een felle discussie terwijl ik geen idee heb waar de fuck het over gaat![]()
Ellesdee zei:MetaalKonijn zei:en toen rende ik weg![]()

MetaalKonijn zei:Ellesdee zei:en toen rende ik weg![]()
Ook prachtig impulsief wegrennen.![]()
Mij belden ze op toen ik op de piek van de trip zat, zij bezopen aan de telefoon schreeuwen, en toen heb ik 'm maar uit gedaan, toen een hele lading aan smsjes :P
Had zelfs nog de neiging om 'm op de vloer te leggen, en 'm kapot te stampen.![]()
gek!!!Dzy zei:Mijn eerste LSD trip was in m'n eentje.
MetaalKonijn zei:Ellesdee zei:MetaalKonijn zei:en toen rende ik weg![]()
Ook prachtig impulsief wegrennen.![]()
Mij belden ze op toen ik op de piek van de trip zat, zij bezopen aan de telefoon schreeuwen, en toen heb ik 'm maar uit gedaan, toen een hele lading aan smsjes :P
Had zelfs nog de neiging om 'm op de vloer te leggen, en 'm kapot te stampen.![]()

:PDzy zei:Mijn eerste LSD trip was in m'n eentje.

Dzy zei:Het was 1 zegeltje, niet zo heel sterk. Ik had ze al een tijdje en wou het graag een keertje doen. Toen maar besloten er eentje te nemen, had al flink wat ervaring met paddo's en 2c-b. Lekker achter m'n computer beetje op msn en DF posten, af en toe naar buiten, lekker douchen, hele vreemde gedachten maar heel weinig visueel. Meestal is het bij mij voornamelijk visueel en minder mindfuck maar dat was die 1e keer anders. Begon het na een paar uur wel zat te worden dus heb toen een benzo genomen en ben gaan slapen.. was vrij tegenvallend, de keren daarna waren wel super.
Dzy zei:Echt alleen weet ik nog niet, daar lijkt me paddo´s meer geschikt voor. Dat wil ik sowieso nog een keer alleen doen.
Sweet_Shadow zei:Enneh Argulas er zijn al meer topics over alleen trippen, gaat wel meer over paddo's maar misschien heb je er wat aan. Kijk maar bij natuurlijke empathogenen.
Op LSD alleen trippen ga ik zeker eens doen. Maakt mij niet uit dat het langer duurt dan een paddotrip, daar stel je je toch van tevoren op in. Ik weet wel van mezelf dat ik een trip in mijn eentje kan hebben. Ik heb tot nu toe nog geen gevaarlijke dingen gedaan in een trip en het lijkt erop dat mijn geest ook nog wel naar behoren functioneert.
Skippy zei:ik vind het heerlijk om alleen te trippen, alleen ik wil altijd van alles doen maar weet nooit wat :P

Skippy zei:Een joint draaien ben ik zo een half uur mee bezig,
Argulas zei:Hebben er sommige van jullie al alleen getript (op gelijk welk middel) ? dus zonder andere mensen in de buurt ?
Ik zou het wel eens willen proberen en ben benieuwd naar jullie ervaringen.