Alleen Trippen

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Hebben er sommige van jullie al alleen getript (op gelijk welk middel) ? dus zonder andere mensen in de buurt ?

Ik zou het wel eens willen proberen en ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik zou het niet echt doen voor het amusement (alleen trippen), maar eerder voor meditatie en echt focussen op een aantal dingen om er zo meer van te leren.

matthijs

Badass junkie
Kan me nog wel een nacht herinneren...
Oud en nieuw...had met mijn rotkop de acid veel te laat gepakt wat niet echt verstandig was aangezien ik de dag erna vroeg moest werken. Heb van een uur of 3 tot half 6 bij een vriend thuis gezeten, smoken en ik werd maar stoneder en stoneder..alsof er geen stop opzat. Om half 6 besefte ik me edat ik echt wel weg moest. Fiets natuurlijk weg...fiets geleend van die vriend, naar huis gefietst en kon natuurlijk niet slapen...heb daar een uur of 2 echt ongelofelijk hard liggen trippen in mijn bed en mocht daarna lekker werken. Was GODVERDOMME nog helemaal verdrugged..had niet gepit.
Dat was niet echt plezierig maar ik denk dat het verder wel aangenaam kan zijn.

Jeller

Badass junkie
toen ik op nieuwjaar even alleen naar buiten ging of naar het toilet ging dan tripte ik ineens gelijk wel veel dieper enzo.. maar kan mss wel interessant zijn.. ma kben sowieso niet graag alleen voor 8 uur dusja.. niets voor mij denk ik

MetaalKonijn

Badass junkie
De volledige triptijd helemaal alleen zijn lijkt mij ook wel eng, maar toch vind ik 't niet onprettig om onder de acid even op mezelf te zijn. Het is vaak moeilijk communiceren vind ik, en daar ben je dan wel van vrij van als je alleen tript.

Ook vraag ik me af waar je dan al die tijd mee bezig moet zijn? De hele nacht op m'n kamer rondspoken, en achter de computer klooien lijkt me ook niet geweldig.

Toch, het idee is interessant, dan kun je relaxt al je gedachtes rustig uitwerken.

Ellesdee

Badass junkie
het lijkt me echt niet leuk...
zit je daar een btje in je uppie... :confused:

elkaar begrijpen is af en toe lastig idd, maar dat is af en toe best geinig :tongueout:

MetaalKonijn

Badass junkie
Ellesdee zei:
het lijkt me echt niet leuk...
zit je daar een btje in je uppie... :confused:

elkaar begrijpen is af en toe lastig idd, maar dat is af en toe best geinig :tongueout:

Dat is wel waar, kan voor grappige misverstanden zorgen, en zeer vage uitspraken. :mrgreen:

Maar, wat maakt het uit als je in je eentje zit, als je toch bij wijze van spreken het hele universum aan je voeten hebt? :mrgreen: Het is wat je d'r dan zelf van maakt, de dingen die ik dan zie en denk, kunnen me vaak wel zo goed bezig houden, dat ik soms niet eens wil praten. :P

matthijs

Badass junkie
Oh praten doe ik wel. Onder LSD houd ik mijn bek echt absoluut niet.
Kan keihard mee gaan doen in een felle discussie terwijl ik geen idee heb waar de fuck het over gaat :tongueout:

MetaalKonijn

Badass junkie
En dan kijken ze je allemaal zo ':confused:' aan. :mrgreen:

Praten met bezopen mensen dan.. dat zijn de vage converstaties, dan kan ik mezelf aardig freaken. :mrgreen:

Ellesdee

Badass junkie
MetaalKonijn zei:
En dan kijken ze je allemaal zo ':confused:' aan. :mrgreen:

Praten met bezopen mensen dan.. dat zijn de vage converstaties, dan kan ik mezelf aardig freaken. :mrgreen:

met dronken mensen?
omg dat gaat echt niet...

ik liep in *modknip: naam horecazaak verwijderd ivm privacy*rond onder invloed van lsd...
en daar was een of andere foute coveravond aan de gang...

gingen ze opeens tegen me praten :P
Hey *modknip: naam verwijderd ivm privacy*, wat doe jij nou hier...
ik :openmouth:
euhmmmm lsd, decoratie daarom... daaaag :grin:
en toen rende ik weg :mrgreen:

Laatst bewerkt door een moderator:

Jeller

Badass junkie
matthijs zei:
Oh praten doe ik wel. Onder LSD houd ik mijn bek echt absoluut niet.
Kan keihard mee gaan doen in een felle discussie terwijl ik geen idee heb waar de fuck het over gaat :tongueout:
ja ik praat ook wel veel eigenlijk hoor, zeker als ik er nog bij gedronken heb

nu ik er aan denk ik ben overlaatst wel eens een paar uurtjes alleen geweest toen ik ben uitgeweest op LSD, maar ik was dus totaal niet alleen, maar degene waar ik mee naar het feest ben geweest was naar huis en ik was nog wat langer gebleven..
maar echt vergelijkbaar is het niet, want er was heel veel volk rodn mij (die ik nie kende) en af en toe ook nog gepraat met mensen die ik beetje kende.. doordat ik toen alleen was heb ik nog de organisator leren kennen van het goafeestje waar ik nu moet draaien.. jaja waar die LSD toch allemaal nie goe voor is :grin:

MetaalKonijn

Badass junkie
Ellesdee zei:
MetaalKonijn zei:

Ook prachtig impulsief wegrennen. :mrgreen:

Mij belden ze op toen ik op de piek van de trip zat, zij bezopen aan de telefoon schreeuwen, en toen heb ik 'm maar uit gedaan, toen een hele lading aan smsjes :P

Had zelfs nog de neiging om 'm op de vloer te leggen, en 'm kapot te stampen. :mrgreen:

Ellesdee

Badass junkie
MetaalKonijn zei:
Ellesdee zei:

Mij belden ze op toen ik op de piek van de trip zat, zij bezopen aan de telefoon schreeuwen, en toen heb ik 'm maar uit gedaan, toen een hele lading aan smsjes :P

Had zelfs nog de neiging om 'm op de vloer te leggen, en 'm kapot te stampen. :mrgreen:

:tearsofjoy:

Skippy

Wijs gebruiker
ik vind het heerlijk om alleen te trippen, alleen ik wil altijd van alles doen maar weet nooit wat :P

flashkop

Bewuste gebruiker
Ja, die vraag komt ook altijd in me op wat je eigenlijk het best kan doen als je aant trippen bent, feesten is een optie, nadenken maar ik ben er nog niet helemaal uit, ik denk wel dat het feesten gaat worden...

The Chosen

Belezen gebruiker
MetaalKonijn zei:
Ellesdee zei:
MetaalKonijn zei:

Die avond was inderdaad erg mooi. Ik straalbezopen, jij helemaal aan het spacen. Leuke gesprekken die avond :rolleyes: :mrgreen:

Jeller

Badass junkie
met zatte mensne praten al trippend is nog leuk vind ik, maar meestal ben ik dan ook zat dusja..

Mindless1985

Badass junkie
Ik kan ze alleen maar uitlachen als ik LSD op heb :P Binnenkort een pill party bij een vriend thuis, iedereen aan de pillen behalve ik, ik ga lekker aan de LSD.

MetaalKonijn

Badass junkie
Dat wordt nog een hele belevenis dan, kun je je vast prima vermaken. :mrgreen:

Geniaal ook dan, wat voor debiel geraaskal ze dan eigenlijk uitslaan. :mrgreen:

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Dzy zei:
Mijn eerste LSD trip was in m'n eentje.

Vertel eens wat over die ervaring dan in plaats van alleen dit te vermelden, tsss :P

Enneh Argulas er zijn al meer topics over alleen trippen, gaat wel meer over paddo's maar misschien heb je er wat aan. Kijk maar bij natuurlijke empathogenen.

Op LSD alleen trippen ga ik zeker eens doen. Maakt mij niet uit dat het langer duurt dan een paddotrip, daar stel je je toch van tevoren op in. Ik weet wel van mezelf dat ik een trip in mijn eentje kan hebben. Ik heb tot nu toe nog geen gevaarlijke dingen gedaan in een trip en het lijkt erop dat mijn geest ook nog wel naar behoren functioneert.

Mindless1985

Badass junkie
Ok, speciaal voor Sweet_Shadow.

Het was 1 zegeltje, niet zo heel sterk. Ik had ze al een tijdje en wou het graag een keertje doen. Toen maar besloten er eentje te nemen, had al flink wat ervaring met paddo's en 2c-b. Lekker achter m'n computer beetje op msn en DF posten, af en toe naar buiten, lekker douchen, hele vreemde gedachten maar heel weinig visueel. Meestal is het bij mij voornamelijk visueel en minder mindfuck maar dat was die 1e keer anders. Begon het na een paar uur wel zat te worden dus heb toen een benzo genomen en ben gaan slapen.. was vrij tegenvallend, de keren daarna waren wel super.

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Dank je Dzy!!
Maar het was meer voor de topicstarter hoor, die vroeg immers om ervaringen.

Maar alsnog bedank ik je voor je bijdrage, :beer:

De keren daarna was je nooit alleen? Denk je dat je 't ooit nog eens alleen zult gebruiken?

Mindless1985

Badass junkie
De keren daarna waren in ieder geval heel anders. De tweede keer heb ik samen met Matthijs gedaan midden in Groningen, en toen het begon in te kicken op een goa feest losgegaan. Was daar niet echt alleen, veel mensen om me heen maar ben eigenlijk vooral met mezelf en de muziek bezig geweest, weinig contact met mensen om me heen. Was echt heel vet. Andere keren waren gewoon met vrienden enzo.

Denk dat ik het sowieso nog een aantal keer in m´n eentje op een goa feest doe. Echt alleen weet ik nog niet, daar lijkt me paddo´s meer geschikt voor. Dat wil ik sowieso nog een keer alleen doen.

flashkop

Bewuste gebruiker
Lsd moet je lichaam en geest eventjes gewoon worden, had exact hetzelfde wat jij hier juist beschreven hebt.

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Dzy zei:
Het was 1 zegeltje, niet zo heel sterk. Ik had ze al een tijdje en wou het graag een keertje doen. Toen maar besloten er eentje te nemen, had al flink wat ervaring met paddo's en 2c-b. Lekker achter m'n computer beetje op msn en DF posten, af en toe naar buiten, lekker douchen, hele vreemde gedachten maar heel weinig visueel. Meestal is het bij mij voornamelijk visueel en minder mindfuck maar dat was die 1e keer anders. Begon het na een paar uur wel zat te worden dus heb toen een benzo genomen en ben gaan slapen.. was vrij tegenvallend, de keren daarna waren wel super.

Thx :) en Thx sweet_shadow om dat nog eens te vragen, ik had geen tijd om er eerder op te antwoorden :)

Dzy zei:
Echt alleen weet ik nog niet, daar lijkt me paddo´s meer geschikt voor. Dat wil ik sowieso nog een keer alleen doen.

Dat denk ik ook. Ik heb wle nog geen ervaring met lsd, maar wat ik ervan hoor is volgens mij paddos het beste om je inzichten enzo op je eentje te verbreden. Ik ga het allezins in men leven testen en vergelijken enzo. Eerste LSD trip zit er thans aan te komen, wrsl deze zaterdag :) hopelijk.. Als er een goeie plaats available is :tongueout:

Sweet_Shadow zei:
Enneh Argulas er zijn al meer topics over alleen trippen, gaat wel meer over paddo's maar misschien heb je er wat aan. Kijk maar bij natuurlijke empathogenen.

Op LSD alleen trippen ga ik zeker eens doen. Maakt mij niet uit dat het langer duurt dan een paddotrip, daar stel je je toch van tevoren op in. Ik weet wel van mezelf dat ik een trip in mijn eentje kan hebben. Ik heb tot nu toe nog geen gevaarlijke dingen gedaan in een trip en het lijkt erop dat mijn geest ook nog wel naar behoren functioneert.

Ga zeker eens kijken, dat intresseert me inderdaad ook :)

En als je die tripervaring alleen hebt gedaan, mogen we dan weer een mooi tripverslag verwachten? :hearteyes:

Skippy zei:
ik vind het heerlijk om alleen te trippen, alleen ik wil altijd van alles doen maar weet nooit wat :P

Kan ook jij je ervaringen hiermee delen ? En waarom vind je het zo heerlijk om alleen te trippen ?

Ben benieuwd :grin:

flashkop

Bewuste gebruiker
Ik wens je een leuke trip toe, en als je het dan al eens geprobeert hebt moet je ook eens een keer 2 zegels ofzo nemen, dan ga je echt hard visueel want dan opent je derde oog zich

Skippy

Wijs gebruiker
Ik kan uren naar mn kamer kijken zonder iets te doen, zonder ergens over na te denken, maar ik kan ook gek worden van verveling dan weet ik het even niet meer..

Voor je gaat trippen moet je iets hebben wat je kan gaan doen, anders zit je maar om je heen te kijken.
Ik zelf tijdens de trip, ben zo met de trip bezig dat ik niet ergens bewust mee bezig ben.
Een joint draaien ben ik zo een half uur mee bezig, net zoals een sms sturen, en dan vergeten naar wie je het wilde sturen.
Ik vind het prettiger als er iemand bij is, dan kan je teminste tegen iemand praten als je iets kwijt wil, niet dat ik veel zeg, ik ben een stille tripper.
Het kan ook eng zijn in je eentje, ik wilde op bed gaan liggen om van mn trip te genieten, maar ging eerst even het huis na of er niemand binnen zat.
Het leek ook steeds of er iemand zat mee te kijken met me, het valt me wel op, dat als je met mensen bent die er niks van weten, het ook niet zullen merken, tenzij je een half uur naar je handen staart of naar iets wat er niet is..

Een trip in je eentje kan heel mooi zijn, maar toch is het prettig als er iemand bij je is die wel een dvd hoesje open krijgt.....

:wave:

matthijs

Badass junkie
Skippy zei:
Een joint draaien ben ik zo een half uur mee bezig,

Joints draaien is rampzalig met LSD op...ik voel die tabak altijd door die joint kruipen...bevordert het draaien niet echt :tongueout:

@ dzy: You are invited to a pill party

zommes

Badass junkie
Argulas zei:
Hebben er sommige van jullie al alleen getript (op gelijk welk middel) ? dus zonder andere mensen in de buurt ?

Ik zou het wel eens willen proberen en ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Ja, één keer bewust op acid en een keer op paddo's. Wel vaker met andere mensen erbij die niet aan het trippen waren met zowel paddo's als lsd. 2-cb vind ik niet echt een tripmiddel, maar dat heb ik ook een keer alleen gedaan, de eerste keer, toen ik dacht dat het een tripmiddel was.

Helemaal alleen trippen op lsd was wel leuk op zich, ik heb een beetje zitten schrijven, muziek geluisterd en nagedacht. Het duurde op een gegeven moment wel erg lang, maar dat werd niet vervelend ofzo. Op paddo's was het wat minder, maar toen had ik ook lopen blowen en dat werd allemaal ellende.

Ook heb ik een keer toen ik een treinreis van 2,5 uur moest maken (alleen) de idiote ingeving gekregen om van te voren acid te nemen, zodat de trip echt een trip werd. Het had leuke en hele nare kanten, maar de extra dimensie aan het dagelijkse leven was achteraf wel mooi. (eigenlijk moet daar nog wel een tripreport van komen) Maar als je nog niet zo bekend bent met acid en sowieso niet van druktes houd , dan zou ik dat niet aanraden.

matthijs

Badass junkie
Acid lijkt me echt ultiem op lange reizen... Elke keer als ik acid doe wou ik dat ik in een of andere goederenwaggon samen met wat ontsnapte negerslaven door Amerika toerde. :tongueout:

Bovenaan