nou het verschilt natuurlijk per persoon heel erg
partys en uitgaan ga ik eigenlijk sowieso meestal heel erg uit mn dak mdma maakt t natuurlijk wel super ( zo werkt dat middel nou eenmaal

). maar als ik de dag erna bekijk heb ik met wat ephedra en of alcohol en of joints eigenlijk net zo naar mn zin gehad alleen op een andere manier.
ik begrijp wel dat je in de discotheek xtc neemt maar persoonlijk vind ik dat zonde omdat ik van mezelf weet dat ik niet te vaak xtc wil nemen ivm schadelijke gevolgen waar ik geen zin heb .
xtc thuis met goede vrienden of echt op een mega grote party vind ik veel leuker en heb ik veel meer aan mn pilletje.
dus wacht ik liever op toffe gelegenheden want voor tzelfde geld kom je twee weken later verzeild geraakt op 1 of andere space paradijsparty waar je de wiet droog van de planten kan plukken de zegels per brief gestuurd worden en de xtc je door 3 engelen die zwemmen in water van geluk.
waar de vruchtenfrisdrank appel persik met infuus word toegediend en uiteraard chocolade banken om in weg te smelten en natuurlijk een Douche van die goddelijke drugs Water( het effect van van water is : reinigen ,schadelijke gevolgen : Niet , drugs is verwant aan : LSD ).
en dan word je ook nog eens naar de wolken gebracht die je achteraf naar huis brengen.
toch zonde om dan niet te nemen omdat ik dan al met mezelf afgesproken heb tussenpauzes te nemen tussen de keren slikken en vorige week in de discotheek al gedaan had omdat ze deze avond vette muziek draaide ofzo
sorry mijn reply hoort eigenlijk in sectie de coffeeshop