Alcohol is flex!

BacingsPen

Badass junkie
Ik snap niet dat ik deze topic toen vol enthousiasme heb geopend :P Ik wet het al, ik was toen aangeschoten :P

Zaterdag sinds een maand of langer weer gedronken en ja was wel leuk hoor. Net een biertje achter de kiezen meteen het volgende biertje ophalen :confused:

Nee ik ben blij dat ik niet meer zo vaak alcohol doe :smoke:

Party_Princezz

Experimenterende gebruiker
spacekonijn zei:
dallandra zei:
ik heb geen zin om strak te staan in de kroeg of discotheek...dan heb je er vrij weining aan lijkt me..
idd dat lijkt me echt ontzettend kut en zonde van je space..

Waarom vind je dat ontzettend kut om strak te staan in de discotheek
en wa bedoel je met "zonde van je space" ?

spacekonijn

Badass junkie
nou het verschilt natuurlijk per persoon heel erg

partys en uitgaan ga ik eigenlijk sowieso meestal heel erg uit mn dak mdma maakt t natuurlijk wel super ( zo werkt dat middel nou eenmaal :) ). maar als ik de dag erna bekijk heb ik met wat ephedra en of alcohol en of joints eigenlijk net zo naar mn zin gehad alleen op een andere manier.
ik begrijp wel dat je in de discotheek xtc neemt maar persoonlijk vind ik dat zonde omdat ik van mezelf weet dat ik niet te vaak xtc wil nemen ivm schadelijke gevolgen waar ik geen zin heb .
xtc thuis met goede vrienden of echt op een mega grote party vind ik veel leuker en heb ik veel meer aan mn pilletje.

dus wacht ik liever op toffe gelegenheden want voor tzelfde geld kom je twee weken later verzeild geraakt op 1 of andere space paradijsparty waar je de wiet droog van de planten kan plukken de zegels per brief gestuurd worden en de xtc je door 3 engelen die zwemmen in water van geluk.
waar de vruchtenfrisdrank appel persik met infuus word toegediend en uiteraard chocolade banken om in weg te smelten en natuurlijk een Douche van die goddelijke drugs Water( het effect van van water is : reinigen ,schadelijke gevolgen : Niet , drugs is verwant aan : LSD ).
en dan word je ook nog eens naar de wolken gebracht die je achteraf naar huis brengen.

toch zonde om dan niet te nemen omdat ik dan al met mezelf afgesproken heb tussenpauzes te nemen tussen de keren slikken en vorige week in de discotheek al gedaan had omdat ze deze avond vette muziek draaide ofzo :wave:

sorry mijn reply hoort eigenlijk in sectie de coffeeshop :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned:

Krs

Bewuste gebruiker
bne het met je eens. in de disco is het vast ook leuk om xtc te nemen waar niet:P. maar op een groot feest heeft het veel meer voor mij. in een disco staan ook niet zo gek veel mensen strak. tenmiste hier niet:). op een feest heb je zo veel contact met mede gebruikers wat ik ook helemaal geweldig vind. en de grote feesten hebben veel meer sfeer en uitstraling waardoor het toch nog veel toffer wordt

Party_Princezz

spacekonijn zei:
nou het verschilt natuurlijk per persoon heel erg

partys en uitgaan ga ik eigenlijk sowieso meestal heel erg uit mn dak mdma maakt t natuurlijk wel super ( zo werkt dat middel nou eenmaal :) ). maar als ik de dag erna bekijk heb ik met wat ephedra en of alcohol en of joints eigenlijk net zo naar mn zin gehad alleen op een andere manier.
ik begrijp wel dat je in de discotheek xtc neemt maar persoonlijk vind ik dat zonde omdat ik van mezelf weet dat ik niet te vaak xtc wil nemen ivm schadelijke gevolgen waar ik geen zin heb .
xtc thuis met goede vrienden of echt op een mega grote party vind ik veel leuker en heb ik veel meer aan mn pilletje.

dus wacht ik liever op toffe gelegenheden want voor tzelfde geld kom je twee weken later verzeild geraakt op 1 of andere space paradijsparty waar je de wiet droog van de planten kan plukken de zegels per brief gestuurd worden en de xtc je door 3 engelen die zwemmen in water van geluk.
waar de vruchtenfrisdrank appel persik met infuus word toegediend en uiteraard chocolade banken om in weg te smelten en natuurlijk een Douche van die goddelijke drugs Water( het effect van van water is : reinigen ,schadelijke gevolgen : Niet , drugs is verwant aan : LSD ).
en dan word je ook nog eens naar de wolken gebracht die je achteraf naar huis brengen.

toch zonde om dan niet te nemen omdat ik dan al met mezelf afgesproken heb tussenpauzes te nemen tussen de keren slikken en vorige week in de discotheek al gedaan had omdat ze deze avond vette muziek draaide ofzo :wave:

sorry mijn reply hoort eigenlijk in sectie de coffeeshop :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned:

Ok .. Begrijp ik wel hoor :wink:
Maar ik ga nooit naar zo een feeste :)
Et enigste waar ik momenteel alleen naartoe ga is de discotheek
En ik pak ook alleen maar xtc .. Voor de rest geen enkele drugs
(of je moest sigaretten meerekenen :wink: )
Want ik drink amper alcohol .. Misschien 1 drankje per maand ofzo ..
Dus ik vind dat et best nog wel meevalt, maar ik begrijp je standpunt wel
xxxx

BacingsPen

Badass junkie
Tsja Antidpressiva is net zo slecht als XTC volgens mij dus tsja...

Maja dan moet je ook maar een kwart pilletje nemen per week :P

dallandra

Wijs gebruiker
ik vind het eerlijk gezegd belachelijk dat een meisje van 14! elke week xtc slikt!
als het op die leeftijd al begint..en dan al elke week... :wave:
ja sorry hoor!

BacingsPen

Badass junkie
Bal0n zei:
SpacingBen zei:
Tsja Antidpressiva is net zo slecht als XTC volgens mij dus tsja...

Maja dan moet je ook maar een kwart pilletje nemen per week :P

Waarom denk je dat? :)

Naja het zo'n beetje op dezelfde manier met je hersenen alleen dan elke dag!

De makers van veel medicijnen zijn in feite ook gewoon drugsdealers!

Heb ik het helemaal verkeerd?

Edit: Ik weet eigenlijk niet precies wat antidepressiva met de hersenen doet maar vermoed dat de schade niet veel minder zal zijn dan het effect van XTC (af en toe)

Party_Princezz

dallandra zei:
ik vind het eerlijk gezegd belachelijk dat een meisje van 14! elke week xtc slikt!
ja sorry hoor!

De meeste mensen die ik ken en op hun 14e zijn begonnen,
zijn op hun 16e volledig clean en hebbe der geen behoefte meer aan ...

Marcel

Belezen gebruiker
Party_Princezz zei:
dallandra zei:
ja sorry hoor!

Toevallig ben ik vandaag op een wetenschappelijk congres geweest over XTC. Daar kwam ook aan bod wat voor gevolgen XTC heeft of kan hebben.

Probleem met zo jong slikken is het volgende:
- veel schade van XTC wordt (bij normaal gebruik) na verloop van tijd weer automatisch door je lichaam hersteld.
- bij proefdieren is gebleken dat dit NIET geldt als je nog niet volwassen bent.

Het gevaar is groter als je zo jong bent! Natuurlijk kun je dit moeilijk bewijzen omdat dit soort onderzoek bij jonge mensen niet plaatsvindt maar het is zeer aannemelijk dat het dus extra grote risico's met zich meebrengt.

Als je 14 bent en elke week slikt heb je dus al een probleem omdat je lichaam en hersenen 8 weken nodig heeft om je serotonineniveau helemaal te herstellen en dat uiteindelijk herstel door je leeftijd bemoeilijkt wordt.

Conclusie is aan jou, evenals natuurlijk je keuze en die van je vrienden. Maar neem van mij aan dat het ook heerlijk is om te gebruiken als je wat ouder bent!

Krs

Bewuste gebruiker
word zowiezo niet hersteld als je elke week gebruikt dan vul je serotonine niet aan

Marcel

Belezen gebruiker
SpacingBen zei:
mja misschien kan je ook uitleggen hoe het precies komt dat de schade niet hersteld als je zo jong bent?

Helaas moet ik dat antwoord schuldig blijven. Zo specifiek was dat onderzoek niet. Ze weten alleen dat het 'normale' herstel geheel NIET optrad bij onvolwassen dieren.

Staat overigens los van de hoeveelheid en frequentie. Het ging hier overigens om echte beschadigingen aan de axis in je hersenen dus niet over het serotonineniveau.

Jeller

Badass junkie
ja party princezz, als je wilt gebruiken neem er den ten minste een pauze van 2 maand ofzo tussen, dat doe ik ook en zo is het altijd leukr omdat het dan iets speciaals is en niets iets wekelijks, bovendien is het ook vele beter voor je hersenen en serotineniveau hé.. je bent mss al wat volwassener voor je leeftijd dan de meeste andere 14-jarigen maar daarom moet je geen harddrugs beginnen slikken hé, op het moment zelf is het d max maar uiteindelijk krijg je er toch maar misérie mee

in ene roes uitgaan is natuurlijk leuker dan nuchter en anagezien je niet tegen weed en alcohol kunt of niet graag doet dan is xtc mss wel ene goede oplossing maar toch je bent er wat jong voor :wink:

Krs

Bewuste gebruiker
Party_Princezz zei:
dallandra zei:
ja sorry hoor!

kan je toch beter rustig ermee aan doen. bijv om de 2 maand of langer!. dan hoef je niet op je 16 te stoppen en kan je er veel langer van genieten. ga je eerst 2 jaar intensief gebruiken en dan ben je kapot en heb je er niks meer aan. doe het dan rustig en geniet ervan tot je 20 of langer :grin: heb je er veel meer aan en dan blijft het speciaal

jaja

Bewuste gebruiker
Als je je niet kunt beheersen, en per sé iedere dag wilt gebruiken, wordt iedere drug een sleur.
Zaak is 't iets bijzonders te laten blijven, dan geniet je er dubbel van.

:smoke: :beer:

BacingsPen

Badass junkie
ja dat klopt, maar volgens mij is ook weer bewezen dat het niet uitmaakte welke alcoholische drank je nam... maarja weet het niet helemaal zeker:wink:

Bier smaakt me als het lekker koud is :)

Mac...

Badass junkie
Meen je dat. Alcohol zou gewoon goed zijn voor je?? daar geloof ik nou helemaal niks van, aangezien alcohol vergif is.

BacingsPen

Badass junkie
mja tis echt zo, 1 glaasje ofzo maar hoor...

En dat het voor bepaalde dingen goed is wil niet zeggen dat je het daarom moet drinken:wink: De negatieve gevolgen zijn veel erger :P

IS het mogelijk dat ik dommer ben de dag na het drinken van alcohol? Ik heb er echt moeite mee dingen te beargumenteren vandaag:confused:

van die 6 fucking biertjes van gisteren?

Mac...

Badass junkie
Kan, je bent gewoon wat moe-er en verrotter. heb ik ook last van. Vandaag voor het eerst sinds weken weer tijd om ff lekker te forummen. Heb echt veel te tikken vandaag.

Marcel

Belezen gebruiker
Mac... zei:
Meen je dat. Alcohol zou gewoon goed zijn voor je?? daar geloof ik nou helemaal niks van, aangezien alcohol vergif is.

Idd is tot 1-2 glazen alcohol (vrouwen) en 2-3 glazen (mannen) goed voor je. Het blijkt goed te zijn voor hart- en bloedvaten. Wetenschappelijk onderzoek, o.a. in Nederland, wijst dit uit. Het zou zelfs de kans op type 2 diabetes met 30% verkleinen, aldus een onderzoeker uit Amsterdam. Overigens is dan weer de kans op problemen groter als er ook medicijngebruik in het spel is.

Boven dit matige gebruik overheersen de negatieve gevolgen. De onderzoeken die ik heb gezien gaan uit van wijn maar het gaat om de werking van de alcohol.

Mac...

Badass junkie
Hmm oke. Wou sowieso al wat gezonder gaan leven, dus tja. Geen probleem. Maar ja met mate kan nog wel eens een probleem gaan worden.

Marcel

Belezen gebruiker
Mac... zei:
Hmm oke. Wou sowieso al wat gezonder gaan leven, dus tja. Geen probleem. Maar ja met mate kan nog wel eens een probleem gaan worden.

Kan ik me voorstellen...als je moet kiezen tussen veel of geen alcohol is dat laatste natuurlijk weer gezonder! :)

Toen ik in Madrid woonde dronk iedereen daar 's middags een paar glazen alcohol. Ik heb ook wel eens een paar lekkere margaritha's gepakt maar de drang om na de lunch weer hard te werken ontbreekt dan toch :flushed:

Mac...

Badass junkie
Begrijpelijk, het is altijd gesellie als je wat gedronken hebt. Ik drink wel tijdens mijn werk, maar als ik ergens ben dat me wel kan bekoren heb ik echt geen zin meer om te gaan werken. Om dat gevoel tegen te gaan doe ik het ook gewoon niet.

Jeller

Badass junkie
Christiaan18 zei:
Party_Princezz zei:
dallandra zei:
ja sorry hoor!

kan je toch beter rustig ermee aan doen. bijv om de 2 maand of langer!. dan hoef je niet op je 16 te stoppen en kan je er veel langer van genieten. ga je eerst 2 jaar intensief gebruiken en dan ben je kapot en heb je er niks meer aan. doe het dan rustig en geniet ervan tot je 20 of langer :grin: heb je er veel meer aan en dan blijft het speciaal
ik zou het niet beter kunnen zeggen!

BacingsPen

Badass junkie
mja, ontopic: XTC elke week tsja, zo snel mogelijk mee stoppen als je dat kan :)

En offtopic ben ik even vergeten waar het over ging dus laat ik even zoals het is :)

dallandra

Wijs gebruiker
SpacingBen zei:
mja, ontopic: XTC elke week tsja, zo snel mogelijk mee stoppen als je dat kan :)

En offtopic ben ik even vergeten waar het over ging dus laat ik even zoals het is :)

ontopic??
dit topic ging over bier ! :mrgreen:

cunt

Wijs gebruiker
dallandra zei:
SpacingBen zei:

ontopic??
dit topic ging over bier ! :mrgreen:
ja z'n ontopic verhaal was behoorlijk offtopic :grin:

Deranged

Badass junkie
SpacingBen zei:

Bende de weg kwijt jongen.

Jeller

Badass junkie
weed versterkt je negatieve kanten en versterkt je positieve kanten

alcohol vermindert ja negatieve kanten en vermindert je positieve kanten :)

zo zie ik het toch een beetje

BacingsPen

Badass junkie
Jeller zei:
weed versterkt je negatieve kanten en versterkt je positieve kanten

alcohol vermindert ja negatieve kanten en vermindert je positieve kanten :)

zo zie ik het toch een beetje

Zo zie ik het ook steeds meer :grin:

Als ik stoned ben in gezelschap, ben ik poeslief etc en lach veel...

In het verkeer echter, wordt ik snel agressief en maak veel overtredingen etc...

Bovenaan