Afterdrip

Bewild

Bewuste gebruiker
Heeft er hier soms iemand een idee wat je kan doen tegen die helse smaak :openmouth: ?

Ik heb hier nu voor et eerst een grammetje liggen en het effect is echt zooooo waauw :hearteyes: !!

Maar alleen die smaak van die afterdrip vind ik echt ranzig :kots:

Bewild

Bewuste gebruiker
De strepsils en het water snuiven ga ek zeker is proberen :) .

Ik heb trouwens ook wel ontdekt dat als je een beetje grotere dosis binnen hebt de afterdrip best wel mee valt en dat ik er mij dan ook helemaal niet meer zo aan stoor :grin:

endor

Badass junkie
Ik vind de smaak echt zeer goed te doen.
Krijg ik tenminste geen kotsneigingen van zoals bij speed.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Water snuiven... :tearsofjoy:

Dan maak je er beter een neusspray van, maar dat helpt nog niet echt hoor. De ketamine blijft in je neus en keel hangen.

Wat je kunt doen:

Voor je neus, gebruik fysiologisch water om je neus schoon te spuiten. Gebruik daar gewoon een spuitje voor van 10 ml ofzo, ZONDER naald natuurlijk. En spuit in het ene neusgat tot het water aan het andere neusgat eruit komt. Zo spoel je je neus schoon.

Voor je keel, drink gewoon wat water of cola.

endor

Badass junkie
Na een paar lijnen ketamine , merk ik zelf niet meer als ik een afterdrip heb. :grin:
Ik smaak echt niets meer deftig na 2 lijnen.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
endor zei:
Na een paar lijnen ketamine , merk ik zelf niet meer als ik een afterdrip heb. :grin:
Ik smaak echt niets meer deftig na 2 lijnen.

Nee, ik ook niet meer. En als ik iets proef vindt ik het eigenlijk helemaal niet erg. :P

endor

Badass junkie
Ik vind het ook niet erg als ik iets proef.
Zoals ik al zei , ik vind de smaak van ketamine echt heel goed te doen.

De vorige keer dat ik keta snoof , at ik aardbeien , die smaakten ook niet echt door.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
endor zei:

De vorige keer dat ik keta snoof , at ik aardbeien , die smaakten ook niet echt door.

Nee, dat lijkt me niet lekker. :grin: Die aarbeien krijgen dan zo een bittere smaak lijkt me.

Opzich vindt ik de smaak ook wel goed, als ik ketamine proef weet ik dat het weer fijn gaat worden ! :hearteyes:

endor

Badass junkie
Sublimo zei:
endor zei:

Nee, dat lijkt me niet lekker. :grin: Die aarbeien krijgen dan zo een bittere smaak lijkt me.

Opzich vindt ik de smaak ook wel goed, als ik ketamine proef weet ik dat het weer fijn gaat worden ! :hearteyes:

Het was wel lekker hoor , maar de smaak kwam niet tot z'n volle.

Maar goed

OT : tegen de afterdrip kun je niet echt veel doen. Gewoon op je tandjes bijten.
Volgens mij zijn ware dranken wel aan te raden voor de nasmaak.

Bewild

Bewuste gebruiker
Ja, zoals al vermeld is bij een grotere dosis de afterdrip inderdaad totaal geen probleem ( dat heb ik gisterenavond ontdekt :hearteyes: :grin: ) en als ik heb bij kleine dosissen houdt, voor bijvoorbeeld een feestje ofzo, ga ik gewoon de strepsils is proberen :) !

endor

Badass junkie
Ik zou niet direct hoest pastilles beginnen nemen.
Ga dan eerder voor king muntjes of iets dat heel sterk smaakt.

Bewild

Bewuste gebruiker
Ja, dat was ik ook al van plan :tearsofjoy: , maar ik verwees nu ff naar de strepsils omdat iemand anders dat al had voorgesteld :)

endor

Badass junkie
Bewild zei:
Ja, dat was ik ook al van plan :tearsofjoy: , maar ik verwees nu ff naar de strepsils omdat iemand anders dat al had voorgesteld :)

Oh ok.
Nou , veel plezier met de rest van je keta , en hopelijk smaakt het niet zo sterk met meer een muntje erbij. :)

Bewild

Bewuste gebruiker
De rest gaat er in wat hogere dosissen doorgaan denk ik, dus de afterdrip zal geen probleem worden :grin: !

Bedankt voor die reacties trouwens van iedereen :) !

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Als ik kleine lijntjes neem per neusgat heb ik geen last van die ranzige afterdrip. Na 10 min gewoon weer een paar kleine lijntjes nemen.

Bewild

Bewuste gebruiker
ja, ik heb ook al gemerkt dat als je gewoon kleine lijntjes neemt dat tegen dat je de afterdrip dan proeft je het toch al begint te voelen en dan heb ik er helemaal geen last meer van :) !

Aalpoepert

Badass junkie
Exceptional Insight zei:
Deze tips zijn vast al gegeven;
Snoepje in de mond houden
Kleine lijntjes nemen.
Volgens mij is het minder moeite om even te lezen of het er al staat en dan niet te posten dan zonder te lezen gewoon posten, of heb ik dat verkeerd?

leppeh

Bewuste gebruiker
Aalpoepert zei:
Exceptional Insight zei:
Deze tips zijn vast al gegeven;
Snoepje in de mond houden
Kleine lijntjes nemen.
Volgens mij is het minder moeite om even te lezen of het er al staat en dan niet te posten dan zonder te lezen gewoon posten, of heb ik dat verkeerd?

Lezen kost 3 minuten, posten kost 20 seconden.

Bovenaan