endor zei:Na een paar lijnen ketamine , merk ik zelf niet meer als ik een afterdrip heb.![]()
Ik smaak echt niets meer deftig na 2 lijnen.
endor zei:Ik vind het ook niet erg als ik iets proef.
Zoals ik al zei , ik vind de smaak van ketamine echt heel goed te doen.
De vorige keer dat ik keta snoof , at ik aardbeien , die smaakten ook niet echt door.
Sublimo zei:endor zei:Ik vind het ook niet erg als ik iets proef.
Zoals ik al zei , ik vind de smaak van ketamine echt heel goed te doen.
De vorige keer dat ik keta snoof , at ik aardbeien , die smaakten ook niet echt door.
Nee, dat lijkt me niet lekker.Die aarbeien krijgen dan zo een bittere smaak lijkt me.
Opzich vindt ik de smaak ook wel goed, als ik ketamine proef weet ik dat het weer fijn gaat worden !![]()
Bewild zei:Ja, dat was ik ook al van plan, maar ik verwees nu ff naar de strepsils omdat iemand anders dat al had voorgesteld
![]()
Ja, dan proef je gelijk alles wat in je neus zit.clockcable zei:Je kan een heel klein beetje water opsnuiven, een half flessendopje.
Dat was ik!Bewild zei:Ja, dat was ik ook al van plan, maar ik verwees nu ff naar de strepsils omdat iemand anders dat al had voorgesteld
![]()
clockcable zei:Meer gebruiken, je went er wel aan.
Volgens mij is het minder moeite om even te lezen of het er al staat en dan niet te posten dan zonder te lezen gewoon posten, of heb ik dat verkeerd?Exceptional Insight zei:Deze tips zijn vast al gegeven;
Snoepje in de mond houden
Kleine lijntjes nemen.
Aalpoepert zei:Volgens mij is het minder moeite om even te lezen of het er al staat en dan niet te posten dan zonder te lezen gewoon posten, of heb ik dat verkeerd?Exceptional Insight zei:Deze tips zijn vast al gegeven;
Snoepje in de mond houden
Kleine lijntjes nemen.