Ik gebruikte XTC & speed, voor ongeveer 2 jaar lang, elk weekend. Elk weekend 3 - 6 pillen, en meestal 1gr speed. Soms de vrijdag, soms de zaterdag, soms alletwee Altijd zware feestjes. Ik kon gewoon niet meer nuchter uitgaan, en plezier hebben. Nu ben ik sinds een maand genoodzaakt gestopt. Ben in die maand niet uitgeweest, alle plaatsten waar drugs werd gebruikt vermeden. Nu ging ik vanavond met een paar vrienden nog eens een nachtje gaan stappen in een dancing. Meteen dacht ik weer aan pillen, pillen, pillen. Besloot om gewoon maar wat bier te drinken, maar na een paar pintjes, ookal was ik lichtjes dronken. Nee, ik amuseerde mij totaal niet. Het is echt anders nu. De muziek is gewoon pfftt, terwijl ik vroeger altijd tot het einde stond tedansen. Ook praten en contact leggen is precies moeilijker. Want op xtc of speed was ik altijd supersociaal, en heb ik onder invloed heel wat vrienden gemaakt. Nu weet ik begod niet wat te zeggen als ik aan het uitgaan ben. Toen ik daar was toonde een vriend wat witte dolfijntjes, damn, ik wou ze gewoon meteen afkopen en slikken. maar nee, zo stopt het nooit. Ik ben precies alles kwijt.. en hoop dat die zin naar drugs vlug stopt. Ben dan maar naar huis gegaan, om wat te smoren. Als ik wiet smoor, dan heb ik die zin totaal niet om uittegaan + drugs te nemen. Nu smoor ik bijna heel het weekend rond om die gedachte uit mijn kop te zetten.
Wat kan ik het beste nog doen?

Wat kan ik het beste nog doen?