afkicken van wiet

lizaliza

Newbie
wie kan mij vertellen of je na 2,5week nog afkick verschijnselen hebt van wiet

mn zoon ligt in het ziekenhuis met waarschijnlijk een darmonsteking.
hij was al 2,5 week thuis ziek en niet de deur uitgeweest maar werd steeds zieker en wilde op het laatst niet meer eten en drinken omdat dan de darmkrampen te erg werden
toen hij in het ziekenhuis lag vroegen ze of hij drugs gebruikte
ik heb toen verteld dat hij wiet gebruikte en nu willen ze hem geen pijnstillende middelen meer geven omdat hij misschien wel aant afkicken is .pfffff
die weken dat hij ziek thuis was rookte hij geen wiet
heel af en toe een sigaret ,maar die smaakte hem niet meer
hij is nu helemaal gestopt met roken

na nu bijna 3 weken wordt de pijn alleen maar erger vooral tegen de avond
hij heeft darmkrampen en zijn rug is ook zeer pijnlijk
hij is mager omdat hij niet veel meer gegeten heeft ,maar zijn buik is een beetje bol
waarschijnlijk van de onstekingen
kan het zijn dat je spieren na 3 weken gaan verkrampen of nog steeds verkrampen van het afkicken?

volgens mij heeft hij helemaal nooit geen afkickverschijnselen gehad
de eerste week niet en nooit niet ,maar de behandelendarts denkt dat dit nu wel het geval is omdat ik vertelde dat hij wiet rookt. had ik dat maar nooit gezegd want nu ligt hij te kruipen door het bed van de pijn

mn zoon heeft geen hooftpijn of trillingen gehad en zweten doet hij ook niet
wel heeft hij koorts ...rond de 38 graden
kan dit van wiet gebruik komen?

graag zo spoedig mogelijk jullie antwoord.

groetjes liza

cropp

Badass junkie
dat klinkt in ieder geval niet goed, maar ik kan me niet voorstellen dat je van stoppen met blowen zulke afkickverschijnselen krijgt, eerder slapeloosheid en zenuwachtig zijn...

Mike

Bewuste gebruiker
Van de wiet zal het zeker niet komen, maar ik zie dat je deze vraag ook in andere subfora neer zet. Je hebt dus gewoon geen idee wat hij gebruikt of gebruikt heeft? Misschien weet die arts wel meer dan jij en mag hij vanwege zijn beroepsgeheim niets zeggen?
Hoe dan ook is het niet erg chique van deze arts om je zoon zonder pijnstillers te laten zitten, je hebt altijd de mogelijkheid om een andere arts te consulteren of een klacht in te dienen....

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Deze mag naar de coffeeshop, de general chat is niet bedoeld voor drugsgerelateerde onderwerpen...

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Dit kan niet door de wiet komen. Zelfs mensen die dagelijks meerdere joints roken en opeens helemaal stoppen met blowen, hebben niet zulke heftige reacties.

lizaliza zei:
volgens mij heeft hij helemaal nooit geen afkickverschijnselen gehad
de eerste week niet en nooit niet ,maar de behandelendarts denkt dat dit nu wel het geval is omdat ik vertelde dat hij wiet rookt. had ik dat maar nooit gezegd want nu ligt hij te kruipen door het bed van de pijn

Jouw verhaal geeft inderdaad nergens blijk van afkickverschijnselen. Het advies van Mike om een andere arts te consulteren vind ik heel goed. Ik vind het nogal schandelijk om iemand geen pijnstillers te geven, omdat de arts met het idee zit dat iemand na 2,5 week nog fysiek aan het afkicken is van blowen.

lizaliza

Newbie
inmiddels weten we dat het niet was doordat onze zoon aant afkicken was
was het maar waar !!!
dit weekeinde is er een gezwel ter grootte van een voetbal uit zijn kleine bekken gehaald
het ziet er helemaal niet goed uit ,maar moeten wachten op de uitslag en dat is slopend

het is een zeldzame dunnedarm kanker
meestal komt het bij oude mannen voor

we leven tussen hoop en vrees

jullie in elk geval bedankt voor je reacties

Bovenaan