afkicken van de weed

scheetje

Newbie
hey, dit is mijn eerste keer op dit forum. heb net wat rondgelezen. ben op zoek naar mensen met hetzelfde probleem. tot voor ik mijn man leerde kennen was ik nooit in contact gekomen met blowen en die toestanden. mijn man rookte af en toe eentje (tabak met wiet). hij weet dat ik het haat. en rookt als ik er niet ben, buiten, met zijn vrienden of na het werk. tegenwoordig rookt hij meer en meer. eerst was het een paar keer in de week. dan heeft hij 2weken slechts eentje gerookt. maar nu is het weer alle dagen een. die twee weken waren super. ik voelde me zo ontspannen en het ging perfect tussen ons. nu erger ik me steeds, want ik weet dat als hij thuis komt van zijn werk dat zijn ogen rood en waterig zullen zijn. het roken heeft een erg negatieve invloed op onze relatie. maar dat merkt hij blikbaar niet. hij vindt dat ik het maar moet begrijpen, accepteren en respecteren. hij bezorgt me zoveel stress. wie kan hier van meespreken?

endor

Badass junkie
ik ben nu ietsje meer als 1 jaar n half gestopt
het ging niet zo moeilijk om te stoppen
ik vind zelf dat stoppen met sigaretten te roken moeilijker is , dat probeer ik al een jaar ofzo.
maar dat is ook omdat als je stopt met weed te roken , ga je sowieso meer sigaretten beginnen roken.
als je belangerijke vragen heb , stel ze maar :)

greetz. Endor

Bovenaan