afkick?

elfje76

Newbie
Wanneer mijn gram op is begin ik na anderhalf uur écht op de muren te kruipen van zenuwachtigheid, gespannenheid, echt niet uit te houden vd angst...en dan helpt zelfs valium niet veel.
De meesten vertellen da ze geen afkick hebben, de gelukzakken, maar zijn er hier die da verschijnsel kennen en weten wat je ermee moet doen?
Eenvriend vertelde me dat ik dan melk moest drinken want dat breekt alles af zegt ie, volgens mij is dit toch wel echt bullshit hé?

El Retro

Wijs gebruiker
Zucht... Er is niets tegen te doen. Slaappil nemen en gaan slapen. Niet wakker blijven en meer halen. Een geldklopperijis het dan.

elfje76

Newbie
probleem is dat ik al evenveel slaapmiddelen moet gebruiken om een paard mee plat te krijgen vooraleer ik de slaap kan vatten,
dus ik wees nu slim en ga 3 uur laten tss mijn laatste lijntje en slapen.
En is die afkick niet heviger naarmate je sneller op elkaar gebruikt?
ik ben jaloers op die vriend van mij hoor die voelt genen afkick zegt ie en dat terwijl ik de muren zou opkruipen dan..

Flugeltje

Wijs gebruiker
Je vriend heeft dat ook. Hij zal onder iets anders verstaan onder ''afkick''
Lichaamlijk heb je geen afkick, maar geestelijk is het bijna afzien, paranoia, meer willen, zich niet lekker voelen...

Neem gewoon niets, dan heb je dat niet. Coke is gewoon rommel

berbe

Bewuste gebruiker
Flugeltje zei:
Je vriend heeft dat ook. Hij zal onder iets anders verstaan onder ''afkick''
Lichaamlijk heb je geen afkick, maar geestelijk is het bijna afzien, paranoia, meer willen, zich niet lekker voelen...

Neem gewoon niets, dan heb je dat niet. Coke is gewoon rommel

groot gelijk
ik word van sos gekker als van pep para als een baviaan
agressief prikkelbaar

sos gebruikers zijn onaardige egoisten

pep gebruikers zijn sociale vriendelijke praaters:d

DjTrips

Bewuste gebruiker
coke vindt ik wel stukken asocialer dan pep hoor, van pep praat je en lul je met iedereen over de domste dingen, op coke zit je gewoon te chillen en luisterd niet wat om je geen gebeurt, tot je plots heel veel moeite om iets te zeggen die alleen voor jou belang heeft...

st an

Bewuste gebruiker
DjTrips zei:
coke vindt ik wel stukken asocialer dan pep hoor, van pep praat je en lul je met iedereen over de domste dingen, op coke zit je gewoon te chillen en luisterd niet wat om je geen gebeurt, tot je plots heel veel moeite om iets te zeggen die alleen voor jou belang heeft...
what

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik zit te denken om een keer aan de GHB te gaan na de coke, lijkt me wel relaxt als je in die klotefase beland...

En voor de rest.... van coke wordt je niet agressief of asociaal, dat kan alleen naar boven komen onder coke als je sowieso al niet zo fijn in je vel stak... (ook wel eens meegemaakt trouwens)

Ach ja het is toch allemaal klote die drugs, ( :wink: ), maar altijd leuk discussies over wat het meest klote is, hehe.

El Retro

Wijs gebruiker
DjTrips zei:

Dan ben ik hier precies toch de enige sociale van coke. Als ik op coke gedronken heb en ik zit in groep heb ik een benzinemotor in mijn mond precies, dan ga ik praten en praten. Qua praatkick is die van coke te vergelijken met pep bij me.

Doe ik coke alleen en drink ik er niet op word ik gewoon afwezig. En ben ik zo in mezelf gekeerd dat ik bijna niets kan zeggen.

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Voor mij is het met redelijk wat alcohol erbij het beste. Dan ben ik juist supersociaal, beetje xtc effect, maar dan nog veel prateriger. Maar wat ik de laatste keer sterk merkte, ik ben ook super geinteresseerd in wat andere te vertellen hebben, en luister supergoed, en maak dan gelijk daarna een briljante opmerking, in de zin van geniaal. :mrgreen:

Flugeltje

Wijs gebruiker
Ghb na coke verminderd het rotte effect na coke, maar is totaal niet te vergelijken met het verschil na speed en xtc

tails

Belezen gebruiker
DjTrips zei:

waar haal je dat nu van? Telkens als ik coke gebruik het ik een praatkick, ni gewoon.

Na een tijdje mindert dit meestal wel en ga je feesten :mrgreen:

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Flugeltje zei:
Ghb na coke verminderd het rotte effect na coke, maar is totaal niet te vergelijken met het verschil na speed en xtc

Ja, het is perfect. Je voelt je vet lekker met wat GHB, en je hoeft niet tegen de muren op te vliegen enzo.

Wartaal

Belezen gebruiker
TechNora zei:
Flugeltje zei:

Ja, het is perfect. Je voelt je vet lekker met wat GHB, en je hoeft niet tegen de muren op te vliegen enzo.
Werkt ook na XTC echt beter kan niet. Lekker slapen, normaal eten en drinken en daardoor dus stukken minder kort.

Bovenaan