aardbei & appel wiet !!!

psych-out

Bewuste gebruiker
in the grasshopper in Eindhoven verkochten ze al aardbei wiet :hearteyes:
maar nu is er sinds kort ook appel wiet te verkrijgen, lekker lekker lekker :hearteyes:
wat vinden jullie van deze lekkere soortjes?
en heeft iemand al andere smaken gezien ?

Oom Klaas

Badass junkie
Huh :confused:

Ik kende alleen smaakblunts en smaakjesvloei maar fruit wiet :confused:
Orange bud vind ik wel lekker, maar ik proef geen sinaasappel slechts een zoet/fris nasmaakje.

Hoe maken ze die dingen?

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Het gaat te furrr. :openmouth:

Doe mij maar lekker wiet wiet, en geen fruit/flut wiet. :P
Als je zo nodig fruit wil proeven ga dan aan de fruit tabak en gooi daar wat wiet bij. Is trouwens wel echt een aanrader, vooral met hasj. :grin: :hearteyes:

Extisi

Wijs gebruiker
Wiet heeft al zo'n kruidige aroma om zich heen. Dan is het zonde als je dat gaat verbergen met appelwiet.
Soms in de waterpijp rook ik appeltabak, maar een joint met appelwiet? Hmm, nee hoor.

Amaranth

Bewuste gebruiker
Die smaak van de black devils (het zoetige) zit in het filter. Het zal tuurlijk wel een aparte smaak hebben, maar het meeste zit in het filter en ik neem aan dat je dat er niet in gooit :P

psych-out

Bewuste gebruiker
Extisi zei:
Wiet heeft al zo'n kruidige aroma om zich heen. Dan is het zonde als je dat gaat verbergen met appelwiet.
Soms in de waterpijp rook ik appeltabak, maar een joint met appelwiet? Hmm, nee hoor.

kan je gelijk in hebben maar aardbei en appel wiet is best duur,
maar toch is leuk om te roken, lekker aardbei/appel wiet smaak en lekker stoned worden
en sommige mensen vinde gewone wiet niet eens lekker van smaak ( rare mense :openmouth: )
maar door de aarbei en appel smaak gaan ze het misschien toch lekker vinde.

underworld

Wijs gebruiker
Amaranth zei:
Die smaak van de black devils (het zoetige) zit in het filter. Het zal tuurlijk wel een aparte smaak hebben, maar het meeste zit in het filter en ik neem aan dat je dat er niet in gooit :P

het zit in de vloei hoor.

Amaranth

Bewuste gebruiker
underworld zei:
Amaranth zei:

De vloei om het filter ja :P

Extisi zei:
Maar bij mentholsigaretten zit het in het filter. Dat is wel zo bij KENT MENTHOL! :hearteyes:
Kent is het ranzigste merk ooit, de menthol en de normale al helemaal.

TrippyShit

Badass junkie
Ja. Bij eltorro in Utrecht hebben ze; Strawberry Haze en Choco Haze :grin: Die SH maar keertje halen.. Is wel prijzige shop maar je vind er wel soortjes en kwaliteit die je niet overal vind, zeker in utrecht niet..

De Sjeik

Bewuste gebruiker
underworld zei:
Amaranth zei:

Wat lullen jullie nou allemaal? :P Die smaak is gewoon toegevoegd aan de tabak hoor. Heb een keer uit gebrek aan normale tabak een jointje moeten rollen met tabak uit een black devil, en dat ding smaakte gewoon zwaar naar vanille...a waste of a good joint.

TrippyShit

Badass junkie
De Sjeik zei:
underworld zei:
Amaranth zei:

Wat lullen jullie nou allemaal? :P Die smaak is gewoon toegevoegd aan de tabak hoor. Heb een keer uit gebrek aan normale tabak een jointje moeten rollen met tabak uit een black devil, en dat ding smaakte gewoon zwaar naar vanille...a waste of a good joint.

Bij die vieze kent menthol zittie wel in de filter

underworld

Wijs gebruiker
De Sjeik zei:
underworld zei:
Amaranth zei:

het zit wel degelijk in de vloei hoor, alleen trekt dat aroma na een tijdje beetje de tabak in volgens mij :)

Afghaan-Gek

Bewuste gebruiker
nycd ruikt naar ananas
erdbeer= aarbeismaak

erdbeer haze x nycd = tutti frutti

vast nog wel meer soorten die naar fruit ruiken.

de natuur heeft toch een redelijk overzichtelijk aantal hoofdgeuren voor bloemen...

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Heb nu Pompelmoen van de upstairs in Arnhem, tis klote duur, ruikt heerlijk, smaakt goed. Maar wat het met fruit te maken heeft. :confused: Dit zal dan wel niet een van die fruit wietjes zijn, maar wel goeie wiet.

TrippyShit

Badass junkie
Fruit? Zover ik weet kan je ook niet bij de groente/fruitboer vragen om een kilo pompelmoen :P Das toch helemaal geen fruit? Het klinkt alleen als fruit :P

Of heb ik het nou helemaaaal fout?

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
TrippyShit zei:
Fruit? Zover ik weet kan je ook niet bij de groente/fruitboer vragen om een kilo pompelmoen :P Das toch helemaal geen fruit? Het klinkt alleen als fruit :P

Dat heb je fout, pompelmoen is ander woord voor grapefruits. :P

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Amaranth zei:
http://azarius.nl/headshop/smoking_accessories/smoking_papers/cones_torpedo_flavored/

:tearsofjoy: Wat een geld verspilling, kijk maar naar 1 van de reviews.
"je moet echt heeel goed proeven voor de smaak,
dit is juist een positief iets als je het mij vraagt.
je bent wiet aan het roken, geen appel:wink:"

En voor dat net niet proeven van het smaakje betaal je wel mooi 1 euro voor een vloeitje. :wink:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Amaranth zei:
Juist net wel proeven. En je kunt ook altijd nog bluntjes kopen.

Ja maar 1 euro betalen voor iets wat je echt net kunt proeven, koop dan een blunt inderdaad. Daarbij kun je niet om de smaak heen. :stoned:

Sowieso, wat is het met al die smaakjes. Is er tegenwoordig zoveel vieze wiet dan dat iedereen de smaak wil verbergen of willen op leuken met wat fruit tinten. Ik mis soms echt de goeie ouderwetse wiet, maar gelukkig word die ook nog gekweekt. :)

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Afghaan-Gek zei:
en ik nog denken dat er mensen zijn die een serieus gesprek willen hebben over smaken van wiet.

Als jij daar nou eens mee begint kunnen anderen er op in gaan, zo werkt een forum. :wink:

Ik vind de smaak van haze wel het lekkerst, maar dan moet het wel een bio haze zijn. Anders proef je te veel rotzooi er in. Verder is Santa Maria, White widdow en die ouderwetse skunk kruisingen wel goed van smaak. Jack Herrer, K2, alle turbo's en afganistan wietjes allemaal te scherp in de keel naar mijn mening. Bubbelgum en goed gekweekte orange bud is wel lekker, meestal wel lekker fris. Maar nu die nieuwe fruit wietjes. Pompelmoen heb nu ik dan gekocht, maar die ruikt niet naar fruit en smaakt er ook niet naar. Wel lekker fris als de bubble en orange. Maargoed, je betaald er ongeveer een haze prijs voor en is lang niet zo sterk.

Eristoff

Experimenterende gebruiker
DrippTone zei:
TrippyShit zei:

Dat heb je fout, pompelmoen is ander woord voor grapefruits. :P

Hier in België noemen we dat toch wel Pompelmoes :confused: Of ben ik nu gewoon te stoned?? :stoned:

Afghaan-Gek

Bewuste gebruiker
dat hele cheech en chong gedrag van somige blowers ( expres je hersenen thuis vergeten , met als excuus dat je stoned bent) ...dat is nep , en saai..

nix uit de hoogte...uit de verte misschien..ik zie dingen liever op afstand..
en heb het idee dat veel mensen dus blowen om dat te kunnen zeggen:"kijk moeder : zonder hersenen"...
terwijl je dus echt in staat bent dingen beter te verwoorden als je stoned bent

een slecht geschreven flauwe reactie op mijn post...daarknap ik op af...mag ik?

doe vooral niet te intelligent zou ik zeggen , stel je voor dat mensen denken dat je nadenkt...

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Afghaan-Gek zei:
dat hele cheech en chong gedrag van somige blowers ( expres je hersenen thuis vergeten , met als excuus dat je stoned bent) ...dat is nep , en saai..

nix uit de hoogte...uit de verte misschien..ik zie dingen liever op afstand..
en heb het idee dat veel mensen dus blowen om dat te kunnen zeggen:"kijk moeder : zonder hersenen"...
terwijl je dus echt in staat bent dingen beter te verwoorden als je stoned bent

een slecht geschreven flauwe reactie op mijn post...daarknap ik op af...mag ik?

doe vooral niet te intelligent zou ik zeggen , stel je voor dat mensen denken dat je nadenkt...

En nog heb je niks nuttigs te vertellen net als zoals jij de rest hier daar van beschuldigd.

Even voor de duidelijkheid he, die flauwe reactie waar je het over hebt, dan heb je het over die van trippyshit toch? Want ik probeerde in mijn post toch echt serieus in te gaan op de smaak van wiet.

Jammer trouwens dat je al die domme posts hier loopt af te zeiken ipv wat tegenwicht te bieden door een wel interessante post te plaatsen. Daar ligt dan weer jouw zwakte. :wave:

Bovenaan