Extisi zei:Wiet heeft al zo'n kruidige aroma om zich heen. Dan is het zonde als je dat gaat verbergen met appelwiet.
Soms in de waterpijp rook ik appeltabak, maar een joint met appelwiet? Hmm, nee hoor.
Amaranth zei:Die smaak van de black devils (het zoetige) zit in het filter. Het zal tuurlijk wel een aparte smaak hebben, maar het meeste zit in het filter en ik neem aan dat je dat er niet in gooit :P
De vloei om het filter ja :Punderworld zei:Amaranth zei:Die smaak van de black devils (het zoetige) zit in het filter. Het zal tuurlijk wel een aparte smaak hebben, maar het meeste zit in het filter en ik neem aan dat je dat er niet in gooit :P
het zit in de vloei hoor.
Kent is het ranzigste merk ooit, de menthol en de normale al helemaal.Extisi zei:Maar bij mentholsigaretten zit het in het filter. Dat is wel zo bij KENT MENTHOL!![]()
underworld zei:Amaranth zei:Die smaak van de black devils (het zoetige) zit in het filter. Het zal tuurlijk wel een aparte smaak hebben, maar het meeste zit in het filter en ik neem aan dat je dat er niet in gooit :P
De Sjeik zei:underworld zei:Amaranth zei:Die smaak van de black devils (het zoetige) zit in het filter. Het zal tuurlijk wel een aparte smaak hebben, maar het meeste zit in het filter en ik neem aan dat je dat er niet in gooit :P
Wat lullen jullie nou allemaal? :P Die smaak is gewoon toegevoegd aan de tabak hoor. Heb een keer uit gebrek aan normale tabak een jointje moeten rollen met tabak uit een black devil, en dat ding smaakte gewoon zwaar naar vanille...a waste of a good joint.
De Sjeik zei:underworld zei:Amaranth zei:Die smaak van de black devils (het zoetige) zit in het filter. Het zal tuurlijk wel een aparte smaak hebben, maar het meeste zit in het filter en ik neem aan dat je dat er niet in gooit :P
Wat lullen jullie nou allemaal? :P Die smaak is gewoon toegevoegd aan de tabak hoor. Heb een keer uit gebrek aan normale tabak een jointje moeten rollen met tabak uit een black devil, en dat ding smaakte gewoon zwaar naar vanille...a waste of a good joint.
TrippyShit zei:Fruit? Zover ik weet kan je ook niet bij de groente/fruitboer vragen om een kilo pompelmoen :P Das toch helemaal geen fruit? Het klinkt alleen als fruit :P
Of heb ik het nou helemaaaal fout?
Amaranth zei:http://azarius.nl/headshop/smoking_accessories/smoking_papers/cones_torpedo_flavored/
"je moet echt heeel goed proeven voor de smaak,
dit is juist een positief iets als je het mij vraagt.
je bent wiet aan het roken, geen appel"
Amaranth zei:Juist net wel proeven. En je kunt ook altijd nog bluntjes kopen.
Jij doet nogal vaak uit de hoogte he..Afghaan-Gek zei:en ik nog denken dat er mensen zijn die een serieus gesprek willen hebben over smaken van wiet.
Doe dat lekker tegen je vriendjes ofzo.Afghaan-Gek zei:en ik nog denken dat er mensen zijn die een serieus gesprek willen hebben over smaken van wiet.
DrippTone zei:TrippyShit zei:Fruit? Zover ik weet kan je ook niet bij de groente/fruitboer vragen om een kilo pompelmoen :P Das toch helemaal geen fruit? Het klinkt alleen als fruit :P
Of heb ik het nou helemaaaal fout?
Dat heb je fout, pompelmoen is ander woord voor grapefruits. :P
![]()

Afghaan-Gek zei:dat hele cheech en chong gedrag van somige blowers ( expres je hersenen thuis vergeten , met als excuus dat je stoned bent) ...dat is nep , en saai..
nix uit de hoogte...uit de verte misschien..ik zie dingen liever op afstand..
en heb het idee dat veel mensen dus blowen om dat te kunnen zeggen:"kijk moeder : zonder hersenen"...
terwijl je dus echt in staat bent dingen beter te verwoorden als je stoned bent
een slecht geschreven flauwe reactie op mijn post...daarknap ik op af...mag ik?
doe vooral niet te intelligent zou ik zeggen , stel je voor dat mensen denken dat je nadenkt...