900 mg valium !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Addick

Bewuste gebruiker
Hoi,

Een maatje van mij ligt in het ziekenhuis.
Laaste weet ik weet is dat ie 900 mg valium heeft geslikt (90x10mg)

Gaat ie het redden ???

psych-out

Bewuste gebruiker
hij zal het normaal wel redden, als er zich geen verdere complicaties voor doen

succes ermee

Oom Klaas

Badass junkie
Wat een mongool

en nu ga ik op 't dak staan om even de hele buurt te laten weten dat ik nu keihard ga lachen.

Mike

Bewuste gebruiker
Addick zei:
Hoi,

Gaat ie het redden ???
Vast wel, als hij er op tijd bij was. Maar waarom stopt iemand in vredesnaam 10 valiumtabletten in zijn broodmolen? Of wilde hij deze mooie wereld verlaten? :confused:

Oom Klaas

Badass junkie
Mike64 zei:
Addick zei:
Hoi,

Gaat ie het redden ???
Vast wel, als hij er op tijd bij was. Maar waarom stopt iemand in vredesnaam 10 valiumtabletten in zijn broodmolen? Of wilde hij deze mooie wereld verlaten? :confused:

Met 900 mg valium (3 volle dozen :tearsofjoy: ) ga je niet dood zonder toevoeging van andere middelen.
Tegenwoordig zijn ze zo goed "beveiligd" dat je er niet aan dood kan gaan,
zitten stofjes in die bij een grote hoeveelheid pillen zorgen dat je gaat kotsen bijvoorbeeld.
Je zal altijd een dikke party cocktail moeten maken, en zelfs dat is nog niet zo makkelijk als 't lijkt :(

Detroit303

Bewuste gebruiker
Oom Klaas zei:
Wat een mongool

en nu ga ik op 't dak staan om even de hele buurt te laten weten dat ik nu keihard ga lachen.

Hm, wees blij dat hij het op die manier zich van kant wil maken en niemand anders meeneemt in zijn zelfdestructieve bui.

Mike

Bewuste gebruiker
Detroit303 zei:
Oom Klaas zei:
Wat een mongool

Hm, wees blij dat hij het op die manier zich van kant wil maken en niemand anders meeneemt in zijn zelfdestructieve bui.

*blij is*

Oom Klaas

Badass junkie
Detroit303 zei:
Oom Klaas zei:
Wat een mongool

Hoe zeker weet je dat hij zichzelf van kant wou maken?
Met alleen benzo's lukt 't toch niet.
Maar blij ben ik niet genoeg, beter was hij dood want zulke idioten zijn een gevaar voor personen om hem/haar heen. Met een dosis temazepam van 100mg weet ik al niet meer wat ik doe, letterlijk, 'k ga flessen in jassen stoppen en koekjes proberen te koken boven op de salontafel zonder vuur...Met een dosis van 900mg valium kan ik dus wel aannemen dat je in een zelfde soort state of mind komt, of nog veel verder van jezelf weg.
Voor 't zelfde geld had hij z'n huis in de fik gestoken,
en waren nog meer mensen in 't ziekenhuis beland.
De dingen die ik heb gedaan zijn trouwens door m'n ma verteld, ik wist zelfs niets meer vanaf het moment dat ik ze innam.
Oh, en die dosis temazepam was een vergissing, 'k dacht 5x10mg te nemen maar had de foute strip gepakt...alsnog erg dom.

Detroit303

Bewuste gebruiker
Addick zei:
Mij lijkt het vanzelfspreken dat wanneer je 90 kalmerende pillen neemt, dat dit niet voor recreatieve doeleinden is en je jezelf van kant wil maken. Nuja, als die jongen in kwestie dacht: 'zo, nu ga ik is laidback chillen met een vuistje vol benzo's in mn kraag' tja, dan kan je hem gerust een mongool noemen..

Oom Klaas

Badass junkie
Detroit303 zei:
Addick zei:
Mij lijkt het vanzelfspreken dat wanneer je 90 kalmerende pillen neemt, dat dit niet voor recreatieve doeleinden is en je jezelf van kant wil maken. Nuja, als die jongen in kwestie dacht: 'zo, nu ga ik is laidback chillen met een vuistje vol benzo's in mn kraag' tja, dan kan je hem gerust een mongool noemen..

Je kan hem alsnog een mongool noemen, als je zelfmoord wil plegen is op het internet genoeg informatie te vinden over lekkere cocktails. Met alleen die pillen ga je niet dood, en onzorgvuldig je eigen moord plannen vind ik iets voor mongolen.

En misschien wou hij gewoon stoer doen en kunnen zeggen dat hij bijna een gram valium had genomen.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
This isn't a for real suicide-thing. This is probably one of those "cry for help" things.

Addick

Bewuste gebruiker
Als op dat kleine beetje geld al kijkt raap je zeker elk muntje van straat op
ik sprak de jongen en hij was 1000 procent overtuigd dat het zijn dood zo worden omdat iemand verteld dat 24 stuks al gevaarlijk was dus dan is 90 toch genoeg nu keefi nu ngog e moet ie verder de draad opakken dat is moeilijk voor hem jullie weten niet wat ie mee maat en maakt hem uut voor mogool dat dood moet

wie is hier de man en geeft hem een pistool die die wil voor ze harsens ?

de groenten :wave:

Oom Klaas

Badass junkie
Addick zei:
Als op dat kleine beetje geld al kijkt raap je zeker elk muntje van straat op
ik sprak de jongen en hij was 1000 procent overtuigd dat het zijn dood zo worden omdat iemand verteld dat 24 stuks al gevaarlijk was dus dan is 90 toch genoeg nu keefi nu ngog e moet ie verder de draad opakken dat is moeilijk voor hem jullie weten niet wat ie mee maat en maakt hem uut voor mogool dat dood moet

wie is hier de man en geeft hem een pistool die die wil voor ze harsens ?

de groenten :wave:

Kan je alsjeblief samenhangende een post maken?
En als hij zo gevaarlijk is ben blijft zoals jij hem beschreef dan is onze samenleving beter af zonder hem, volgens mijn opinie. Toelichting vind je in een eerder post in dit topic.
En 24 stuks zijn inderdaad al gevaarlijk, maar niet direct levensbedreigend.
Wat bedoel je trouwens met je eerste zin, en wie spreek je daarmee aan?

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
de LD50 voor valium die bekend is is 75g bij een persoon van 75 kilogram

er is ooit iemand opgenomen met 2000mg valium( diazepam) die mocht na 48 uur weer naar huis.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
ho ho ho ...

geen lsd aansmeren he !!

hij ligt nu nog in het ziekenhuis te mekkeren dat ie meer drugs nodig heeft voor de laatste poging.

wel jammer want het is een aardige sterke jongeman met potentie !

DOODGAAN OP DE DRUGS IS EN BLIJFT EEN DOODZONDE

Addick

Bewuste gebruiker
Oom Klaas zei:
Detroit303 zei:
Oom Klaas zei:
Wat een mongool

Hoe zeker weet je dat hij zichzelf van kant wou maken?
Met alleen benzo's lukt 't toch niet.
Maar blij ben ik niet genoeg, beter was hij dood want zulke idioten zijn een gevaar voor personen om hem/haar heen. Met een dosis temazepam van 100mg weet ik al niet meer wat ik doe, letterlijk, 'k ga flessen in jassen stoppen en koekjes proberen te koken boven op de salontafel zonder vuur...Met een dosis van 900mg valium kan ik dus wel aannemen dat je in een zelfde soort state of mind komt, of nog veel verder van jezelf weg.
Voor 't zelfde geld had hij z'n huis in de fik gestoken,
en waren nog meer mensen in 't ziekenhuis beland.
De dingen die ik heb gedaan zijn trouwens door m'n ma verteld, ik wist zelfs niets meer vanaf het moment dat ik ze innam.
.

Ik heb hem gesproken hij lag gewoon knoch out en viel telkens om.
Maar gekke dingen bij andere doen ho maar.
Hij heeft wel met een mes 3 6x in ze benen gesneden om te kijken of ie sterk genoeg was voor ze slagader.
Dus niet en naar de keuken gelopen voor een mes totdat ie daar zijn huisgenoot tegen kwam en hem tegenhield met een mes.
Was die persoon er niet lag dat mes in ze pols,maar dat persoon doodsteken had ie NEVER nooit gedaan vertelt ie.
Iedereen is anders iedereen reageert anders.
Zodat jij je koekjes wil koken,is hij te sterk voor zijn gevoel voor andere mensen is enorm en zal nooit iemand pijn doen of kwetsen zelfs niet met 900 mg valium dat geloof ik !!
Dat mes heeft ie toch ook weggelegd en niemand anders wat aangedaan alleen hij moest dood niet andere.
Meer kon ik niet bellen met hem hij moet rusten het is al dagen geleden..
IKZELF RAAK ER ZELFS VAN IN DE WAR ALLEMAAAL BEN EEN GOEDE VRIEND

Elfquest

Bewuste gebruiker
Angramar Temenos zei:
Vertel hem maar dat die volgende keer dat die dood wil 100 gram harmalazaden, 1 gram MDMA en een passiebloemtheetje moet drinken.

Nee dat is fijn. Eerst een psychose voordat je doodgaat. :openmouth:

Sterkte voor die jongen. Wordt je niet opgenomen op de PAAZ na een zelfmoordpoging? Misschien dat ie nu hulp krijgt?

Addick

Bewuste gebruiker
Soma zei:
Wat een verspilling van diazepam zeg..

Dat vind ie niet hij geeft niet veel om geld zei die net (maar ik weet dat dat wel zo is)
Had ie maaar flink wat alcohol erbij gezopen dan was het neit zonde van de diazepam omdat het gelukt was ?

Me maatje leeft nog ik ga hem steunen

Oom Klaas

Badass junkie
Zodat jij je koekjes wil koken,is hij te sterk voor zijn gevoel voor andere mensen is enorm en zal nooit iemand pijn doen of kwetsen zelfs niet met 900 mg valium dat geloof ik !!

Blijf geloven in sprookjes, en blijf in je mooie roes van dat bord voor je gezicht.
Op zo'n moment kan je niet voor jezelf instaan, hoe graag je het ook zou willen dus op zo'n moment ben je een gevaar voor jezelf en je omgeving.

En goed dat je hem blijft steunen, maar ik zou ver bij hem uit de buurt blijven ook al is het zo'n goede vriend, kuch.

Oom Klaas

Badass junkie
Nog erg kort 20 jaar.
Toch vraag ik me heel erg af wat leeftijd hiermee te maken heeft,
als je gaat inspelen om de zogenaamde onwetendheid die een jonge jongen zou hebben dan ga je jezelf finaal voor gek zetten.

Spor

Wijs gebruiker
Ik heb wel eens ergens gehoord of gelezen dat je niet echt van benzodiazepines dood kan gaan als in een overdosis. Wat wel kan gebeuren is dat je zo veel pakt dat je in zo'n diepe en lange slaap raakt dat je geen voedingsstoffen / vocht meer binnenkrijgt, en dááraan dood gaat. Maar in theorie zou die persoon gewoon heel lang moeten slapen voordat die weer wakker word. Aangezien het bekend is, en hij waarschijnlijk in het ziekenhuis ligt waar ze die stoffen via een infuus kunnen toedienen, hoeft jij denk ik niet te vrezen voor zijn leven.

Ik heb geen bron van deze informatie, maar vond het toen al best aannemelijk klinken.

Lizz

Belezen gebruiker
Hey Addick, sterkte voor je vriend, maar ook voor jou. Kan toch niet waar wezen dat hij ook al met messen, al dan op zichzelf zat te knoeien en jij weet hier ook van. Ik hoop dat hij de juiste hulp krijgt en let ook op jezelf. gr. Iris

Soma

Bewuste gebruiker
Addick zei:
Soma zei:
Wat een verspilling van diazepam zeg..

Dat vind ie niet hij geeft niet veel om geld zei die net (maar ik weet dat dat wel zo is)
Had ie maaar flink wat alcohol erbij gezopen dan was het neit zonde van de diazepam omdat het gelukt was ?

Me maatje leeft nog ik ga hem steunen

Sorry van die reactie, kwam mss een beetje grof over.

Heel erg voor je vriend dat hij zelfmoord wil plegen, maar als ik zelfmoord zou willen plegen zou ik het gewoon nooit op die manier doen omdat ik weet dat ik het waarschijnlijk toch overleef met de kans dat ik er één of andere ernstige schade aan overhoud.

acidboy

Badass junkie
Elfquest zei:
Word je niet opgenomen op de PAAZ na een zelfmoordpoging? Misschien dat ie nu hulp krijgt?

Ja.

En zoals al eerder gesuggereerd is in dit topic, van benzo's alleen ga je niet dood. Slik er een spierverslapper bij (opiaat) en dan heb je meer kans van slagen.

Sterkte @ TS en zijn vriend.

Addick

Bewuste gebruiker
Hij was ervan overtuigd dat ie dood zou gaan mede door wat degene zei.Een keer eerder is ie al opgenomen in een kliniek en er zijn gesprekken en overleg geweest met zijn psychiater en allerei crisis hulp.

Hij krijgt de kans om vrij te zijn (Uniek)
Ik heb hem gesproken hij gaat het een kleine kans geven,gaat het niet lukken gaat ie het doen met een 100 procent poging van alles door elkaar hij had het over alcohol,nitrazepam,Lorazepam,tramadol en nog veel meer een volgende keer zou het niet fout gaan.
Maar ik weet wel beter,hij liegt alles voor en is tussen nu en een paar jaar dood hij kan het leven niet aan maar we zullen zien.

Addick

Bewuste gebruiker
Lopen gaat wel weer zonder steunpunten (vanmorgen gebeld)
Ze benen zijn eindelijk weer wat oke,maar wel slap.
Kan in ieder geval alleen lopen.

Verder heeft ie iemand gesproken met bijna 40 jaar levenservaring,drugsgebruik,en problematiek.
Daar heeft ie veel uitgehaald zegt ie.
En hij zeg dat ie het de komende 6 tot 8 jaar gaat proberen mede door degene die hem vertelde dat er herstel kan zijn.
Maar het verhaal is groot,de problematiek eromheen ook.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
na 8 jaar komt je serotonine aanmaak weer op gang ...

moet je wel eerst jaren lang pervers zwaar misbruik maken en iedere dag/week/maand wat pillen nemen.

het gaat met mij ieder jaar beter, die verdomde MDMA heeft me verneukt.

O nee correctie:

ik was zo mongool om te veel nemen.

Addick

Bewuste gebruiker
Hij heeft het ook misbruikt veel te veel.
En nu is hij de dupe en maakt ie het leven 12x zo zwaar,eigen fout van die lummel!!
Aangemeld bij jellinek word ie nu en geholpen er is nog hoop voor hem.
Maar hij wilt zijn drugscarrière volledig afsluiten,geen jointje,geen benzo niks (zijn eigen woorden)

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
ik ben ook officieel een Jellinek klant !!

ze doen alleen geen reet voor me ...

afkicken doe jezelf !

Addick

Bewuste gebruiker
Hij zegt vol zelfdiscipline te zitten en het werklijk waar te maken voor jaren (!!)
En dat is zwaar,heel zwaar,toegeven is falen,toegeven is junk zijn !!
Het moet nu over zijn en dat moet zijn kop in geluld worden dus ook door de jellinek.

Hij loopt alweer bijna normaal trouwens ..

iraqio

Belezen gebruiker
Oom Klaas zei:
Nog erg kort 20 jaar.
Toch vraag ik me heel erg af wat leeftijd hiermee te maken heeft,
als je gaat inspelen om de zogenaamde onwetendheid die een jonge jongen zou hebben dan ga je jezelf finaal voor gek zetten.

je bent 20? AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
de manier waarop je praat is alsof je een man van 80 bent die alles heeft meegemaakt.

Bovenaan