Vast wel, als hij er op tijd bij was. Maar waarom stopt iemand in vredesnaam 10 valiumtabletten in zijn broodmolen? Of wilde hij deze mooie wereld verlaten?Addick zei:Hoi,
Een maatje van mij ligt in het ziekenhuis.
Laaste weet ik weet is dat ie 900 mg valium heeft geslikt (90x10mg)
Gaat ie het redden ???
Mike64 zei:Vast wel, als hij er op tijd bij was. Maar waarom stopt iemand in vredesnaam 10 valiumtabletten in zijn broodmolen? Of wilde hij deze mooie wereld verlaten?Addick zei:Hoi,
Een maatje van mij ligt in het ziekenhuis.
Laaste weet ik weet is dat ie 900 mg valium heeft geslikt (90x10mg)
Gaat ie het redden ???![]()
Oom Klaas zei:Wat een mongool
en nu ga ik op 't dak staan om even de hele buurt te laten weten dat ik nu keihard ga lachen.
Detroit303 zei:Oom Klaas zei:Wat een mongool
en nu ga ik op 't dak staan om even de hele buurt te laten weten dat ik nu keihard ga lachen.
Hm, wees blij dat hij het op die manier zich van kant wil maken en niemand anders meeneemt in zijn zelfdestructieve bui.
Detroit303 zei:Oom Klaas zei:Wat een mongool
Hm, wees blij dat hij het op die manier zich van kant wil maken en niemand anders meeneemt in zijn zelfdestructieve bui.
Mij lijkt het vanzelfspreken dat wanneer je 90 kalmerende pillen neemt, dat dit niet voor recreatieve doeleinden is en je jezelf van kant wil maken. Nuja, als die jongen in kwestie dacht: 'zo, nu ga ik is laidback chillen met een vuistje vol benzo's in mn kraag' tja, dan kan je hem gerust een mongool noemen..Addick zei:90x10mg
Detroit303 zei:Mij lijkt het vanzelfspreken dat wanneer je 90 kalmerende pillen neemt, dat dit niet voor recreatieve doeleinden is en je jezelf van kant wil maken. Nuja, als die jongen in kwestie dacht: 'zo, nu ga ik is laidback chillen met een vuistje vol benzo's in mn kraag' tja, dan kan je hem gerust een mongool noemen..Addick zei:90x10mg

Addick zei:Als op dat kleine beetje geld al kijkt raap je zeker elk muntje van straat op
ik sprak de jongen en hij was 1000 procent overtuigd dat het zijn dood zo worden omdat iemand verteld dat 24 stuks al gevaarlijk was dus dan is 90 toch genoeg nu keefi nu ngog e moet ie verder de draad opakken dat is moeilijk voor hem jullie weten niet wat ie mee maat en maakt hem uut voor mogool dat dood moet
wie is hier de man en geeft hem een pistool die die wil voor ze harsens ?
de groenten![]()

Oom Klaas zei:Detroit303 zei:Oom Klaas zei:Wat een mongool
Hoe zeker weet je dat hij zichzelf van kant wou maken?
Met alleen benzo's lukt 't toch niet.
Maar blij ben ik niet genoeg, beter was hij dood want zulke idioten zijn een gevaar voor personen om hem/haar heen. Met een dosis temazepam van 100mg weet ik al niet meer wat ik doe, letterlijk, 'k ga flessen in jassen stoppen en koekjes proberen te koken boven op de salontafel zonder vuur...Met een dosis van 900mg valium kan ik dus wel aannemen dat je in een zelfde soort state of mind komt, of nog veel verder van jezelf weg.
Voor 't zelfde geld had hij z'n huis in de fik gestoken,
en waren nog meer mensen in 't ziekenhuis beland.
De dingen die ik heb gedaan zijn trouwens door m'n ma verteld, ik wist zelfs niets meer vanaf het moment dat ik ze innam.
.
Angramar Temenos zei:Vertel hem maar dat die volgende keer dat die dood wil 100 gram harmalazaden, 1 gram MDMA en een passiebloemtheetje moet drinken.
Soma zei:Wat een verspilling van diazepam zeg..
Zodat jij je koekjes wil koken,is hij te sterk voor zijn gevoel voor andere mensen is enorm en zal nooit iemand pijn doen of kwetsen zelfs niet met 900 mg valium dat geloof ik !!
Addick zei:Soma zei:Wat een verspilling van diazepam zeg..
Dat vind ie niet hij geeft niet veel om geld zei die net (maar ik weet dat dat wel zo is)
Had ie maaar flink wat alcohol erbij gezopen dan was het neit zonde van de diazepam omdat het gelukt was ?
Me maatje leeft nog ik ga hem steunen
Elfquest zei:Word je niet opgenomen op de PAAZ na een zelfmoordpoging? Misschien dat ie nu hulp krijgt?

lysergine25 zei:afkicken doe je [spatie] zelf !
Oom Klaas zei:Nog erg kort 20 jaar.
Toch vraag ik me heel erg af wat leeftijd hiermee te maken heeft,
als je gaat inspelen om de zogenaamde onwetendheid die een jonge jongen zou hebben dan ga je jezelf finaal voor gek zetten.