• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

6APB Hemelse ervaring

Ervaring met eerdere drugs: X, G, 3m, 4m, pep, sos, 2cb, truffels, wiet. Ik gebruik ongeveer 1-2x per maand

Bij een feestje met Oud en Nieuw 6APB poeder genomen opgelost in een drankje. Wel eerdere ervaring mee. Om 22.00.een goede.mespunt en om 23.00 nog een keer. Verder de hele nacht tot.7.00 niet meer hoeven bijnemen. Verder 1biertje en 1 glas champagne.

De uitwerking was hemels. 1 van.mn beste drugservaringen. Beetje zoals de eerste 1x keer X.

Eerst complete liefdes verklaringen aan mn vriendin, op het huisfeest vet sociaal gedaan. Hele tijd verliefde kriebels in mn buik en realiseren wat de wereld toch mooi is, gevoelens van dankbaarheid en innerlijke vrede. Zelfs met X nog nooit gehad. Compleet roze bril. En dan tegelijkertijd de muziek echt voelen, met ogen dicht leek het alsof ik op een wolk over de muziek zweefde. Samen staan met mm vriendin smolt ik in haar over zo leek het. Alles werd zacht en fluide, leek alsof ik bij iedereen pure goedheid zag. Dat mensen in de basis super sociale wezens zijn en de hele mensheid bij elkaar hoort 😂

Zelfs met X dit niet gehad. Bizar de wereld voelde als een hemel zonder pijn en vredriet, volstrekt volmaakt. Ik had zelf de gedachte, als ik nu zou sterven is dat ok en ga ik in perfecte harmonie en volmaaktheid heen 🙈

En voel me nu nog steeds zo.fakking goed de dag erna (terwijl maar 3uur geslapen! Loop hele dag met een smile, zeg iedereen gedag. Geluksniveau 10/10. Zelfs die afterglow vandaag is hemels.🤩

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Interessante ervaring, komt totaal niet overeen met mijn ervaringen ermee, maar dat is net positief en ben blij dat je een leuke nacht hebt gehad! Vind het veels te stimulerend op een geforceerde manier en het liefde gevoel miniem.

Het kan inderdaad ook best wezen dat je de na effecten de dag later nog gevoeld hebt, aangezien dat 6 tot 48 uur kan duren, afhankelijk van je dosering.

Mag ik vragen welke soort je had? Hier is een quote van PsychonautWiki :

However, succinate and fumarate batches both entered the market, and have very different effects by weight, and vastly different loose bulk densities

met ogen dicht leek het alsof ik op een wolk over de muziek zweefde. Samen staan met mm vriendin smolt ik in haar over zo leek het. Alles werd zacht en fluide, leek alsof ik bij iedereen pure goedheid zag

Dat kan goed zijn; van alle entactogenen is het de meest psychedelische. Hier is een lange verklaring, ook van PsychonautWiki :

Visual effects

Eye.svg

• The visual effects of 6-APB have an occurrence rating that is more selective and less consistent than any of the traditional psychedelics. The effects can never be guaranteed to manifest themselves, but are the most likely to occur with high doses, towards the end of the experience and particularly if the user has been smoking cannabis. They are also more likely to occur if the user has prior experience with psychedelics, but also remain entirely possible for those who have never tried them as well.

Enhancements​

6-APB presents an array of visual enhancements which are mild in comparison to traditional psychedelics, but still distinctively present. These generally include:
  • Distortions​

• Geometry

The visual geometry of 6-APB experience can be described as more similar in appearance to that of mescaline than LSDor psilocin. It can be comprehensively described through its variations as primarily intricate in complexity, abstract in form, organic in style, structured in organization, dimly lit in lighting, mostly monotone in color with blues and greys, glossy in shading, sharp in edges, small in size, fast in speed, smooth in motion, equal in round and angular corners, non-immersive in-depth and consistent in intensity. At higher doses, they are significantly more likely to result in states of level 8A visual geometry over level 8B.

Hallucinatory states​

At high to heavy doses, 6-APB is capable of producing a unique range of low and high-level hallucinatory states in a fashion that is significantly less consistent and reproducible than that of many other commonly used psychedelics. These effects are far more common during the offsetof the experience and commonly include:
    • Transformations
    • External hallucination (autonomous entities; settings, sceneries, and landscapes; perspective hallucinationsand scenarios and plots) - This effect is very similar to the same experience found within deliriants, but does not manifest itself consistently and usually happens only at high doses. It can be comprehensively described through its variations as delirious in believability, autonomous in controllability and solid in style. They usually follow themes of memory replays and semi-realistic or expected events. For example, people could be casually holding objects or performing actions which one would expect them to be in real life before disappearing and dissolving under further inspection. Common examples of this include seeing people wearing glasses or hats when they are not and mistaking faces of your friends for random people, and objects as human beings or animals.
    • Internal hallucination - The internal hallucinations which 6-APB induce are mostly only present as spontaneous breakthroughs at extremely high doses. This effect's variations are delirious in believability, interactive in style, new experiences in content, autonomous in controllability and solid in appearance. The most common way in which they manifest themselves are through hypnagogic scenarios which the user may experience as they are drifting off to sleep after a night of use; these can usually be described as memory replay from the previous several hours. These are short and fleeting, but frequent and completely believable and convincing as they happen. In terms of the theme, they often take the form of conversations with the people who were with you or instead manifest themselves as bizarre and extremely nonsensical plots.
    • Peripheral information misinterpretation

Laatst bewerkt:

Dirkdirk

DF-koning
met ogen dicht leek het alsof ik op een wolk over de muziek zweefde.
Een keer met vrij hoge dosering had ik het gevoel geen oogleden te hebben omdat als ik mijn ogen sloot ik gewoon nog alles kon blijven zien. Het was alsof mijn oogleden doorzichtig waren ofzo. En als ik me focuste zag ik een polonaise door een bos lopen met mensen die ik kon besturen in hun snelheid met mijn eigen gedachten. Fotorealistisch en niet te onderscheiden van real life. Niet bepaald wat ik zocht maar ik was wel zwaar impressed wat het kan doen als je hoog doseert.

• Like
Waarderingen: XMR

Foxy Methoxy

Bewuste gebruiker
Heerlijke ervaring! Ik zou zelf altijd afwegen, maar ieder zijn ding. Naar mijn mening kan 6-APB kan nogal een verschil geven tussen zeg 160mg of 200mg.

Hebbenze?

Bewuste gebruiker
Een keer met vrij hoge dosering had ik het gevoel geen oogleden te hebben omdat als ik mijn ogen sloot ik gewoon nog alles kon blijven zien. Het was alsof mijn oogleden doorzichtig waren ofzo. En als ik me focuste zag ik een polonaise door een bos lopen met mensen die ik kon besturen in hun snelheid met mijn eigen gedachten. Fotorealistisch en niet te onderscheiden van real life. Niet bepaald wat ik zocht maar ik was wel zwaar impressed wat het kan doen als je hoog doseert.
Zo dus?

Bijlagen

• IMG_1677.jpeg
    IMG_1677.jpeg
    78,4 KB · Weergaven: 46

caninus

Bewuste gebruiker
Dat vind ik nogal speculatief. Meten is weten. Ik zou er geen geld op zetten in ieder geval.
ok, misschien had ik moeten zeggen dat mijn mespunten 200mg waren. ik weeg altijd alles dus ik weet hoeveel een mespunt van 200mg hoort te zijn. Maar ik weet natuurlijk niet of de topicstarter hetzelfde mes gebruikte😇

caninus

Bewuste gebruiker
Hoe lang zijn je lijnen cocaïne? Ongeveer langs als de breedte van twee fazanten veren en een pepernoot.

mespunt 😒
dat is eigenlijk heel makkelijk, zolang je uit een gram maar 10 gelijke lijnen haalt. Of jij ze dan lang en dun maakt of juist dikker en korter, zolang ze maar alle 10 even groot zijn

Dirkdirk

DF-koning
dat is eigenlijk heel makkelijk, zolang je uit een gram maar 10 gelijke lijnen haalt. Of jij ze dan lang en dun maakt of juist dikker en korter, zolang ze maar alle 10 even groot zijn
“Ongeveer”
“Op het oog”
“Zo om en nabij”

Meten is weten, gokken is dokken (met een overdosering).

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Was je al lang wakker want dat klinkt als een stim psychose.

Interessante ervaring, komt totaal niet overeen met mijn ervaringen ermee, maar dat is net positief en ben blij dat je een leuke nacht hebt gehad! Vind het veels te stimulerend op een geforceerde manier en het liefde gevoel miniem.

Het kan inderdaad ook best wezen dat je de na effecten de dag later nog gevoeld hebt, aangezien dat 6 tot 48 uur kan duren, afhankelijk van je dosering.

Mag ik vragen welke soort je had? Hier is een quote van PsychonautWiki :
Dat verbaasde mij ook na alle verhalen die ik erover gelezen had. Maar het liefdes gevoel was dus sterker dan ik vaak bij X heb. Ik had hele liefdes-serenades afgestoken aan mijn vriendin. Ze was helemaal verbaasd: "dat doe je anders nooit" hahaha. Ook had ik enorm sterk de behoefte om te verbinden. Wat me verder opviel was de enorm lange werkingstijd, om 6.00 voelde ik me nog net zo space als uren geleden. Wel in een constante flow, geen pieken en dalen. Gewoon uren steady.

Mijn poeder was licht bruin, besteld bij een RC vendor. Ik weet niet of ik de naam mag noemen? Ik ben nieuw op dit forum. Ik heb deze niet getest, dus ik zou niet weten wat voor 'soort' het is.

Heerlijke ervaring! Ik zou zelf altijd afwegen, maar ieder zijn ding. Naar mijn mening kan 6-APB kan nogal een verschil geven tussen zeg 160mg of 200mg.
Ja goede tip, ik gebruik ook wel regelmatig 3m en 4m en doe dat wel 'op gevoel', dat werkt meestal best. Als het niet helemaal aanslaat gewoon wat bijnemen. Ik heb toch het gevoel dat dit met 6-apb anders is. Toch heeft poeder wel mijn voorkeur, omdat het wel een gevoel van controle geeft (maar dat kan schijn zijn), in de zin van dat je beetje bij beetje kan bijnemen.

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Dat verbaasde mij ook na alle verhalen die ik erover gelezen had. Maar het liefdes gevoel was dus sterker dan ik vaak bij X heb. Ik had hele liefdes-serenades afgestoken aan mijn vriendin. Ze was helemaal verbaasd: "dat doe je anders nooit" hahaha. Ook had ik enorm sterk de behoefte om te verbinden. Wat me verder opviel was de enorm lange werkingstijd, om 6.00 voelde ik me nog net zo space als uren geleden. Wel in een constante flow, geen pieken en dalen. Gewoon uren steady.

Mijn poeder was licht bruin, besteld bij een RC vendor. Ik weet niet of ik de naam mag noemen? Ik ben nieuw op dit forum. Ik heb deze niet getest, dus ik zou niet weten wat voor 'soort' het is.
Klinkt als 6-apb die inderdaad in een piek blijft hangen, hoogstwaarschijnlijk succinaat.

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Ja goede tip, ik gebruik ook wel regelmatig 3m en 4m en doe dat wel 'op gevoel', dat werkt meestal best. Als het niet helemaal aanslaat gewoon wat bijnemen. Ik heb toch het gevoel dat dit met 6-apb anders is. Toch heeft poeder wel mijn voorkeur, omdat het wel een gevoel van controle geeft (maar dat kan schijn zijn), in de zin van dat je beetje bij beetje kan bijnemen.
Entactogenen kan je beter niet herdoseren; dat maakt het behoorlijk extra neurotoxisch. 3-mmc en 4-mmc zijn anders en kan je inderdaad makkelijk herdoseren. 3-mmc bijvoorbeeld verbruikt zogoed als alleen maar dopamine en maar een klein beetje serotonine, ondanks wat veel mensen blijken te denken.

Hebbenze?

Bewuste gebruiker
Entactogenen kan je beter niet herdoseren; dat maakt het behoorlijk extra neurotoxisch. 3-mmc en 4-mmc zijn anders en kan je inderdaad makkelijk herdoseren. 3-mmc bijvoorbeeld verbruikt zogoed als alleen maar dopamine en maar een klein beetje serotonine, ondanks wat veel mensen blijken te denken.
Ben ik t mee eens, nagenoeg geen serotonine rush ervaren. Althans bij een eerste ervaring ver voor de ban nog wel een keer een zeer vrolijk gevoel ervaren maar kan best een stevige dopamine kick zijn geweest

Bovenaan