...........

Qocaïne

Badass junkie
Ik heb niet direct dat ik het weer voel inkicken...

Maar kan het gevoel zeker opwekken wanneer ik muziek hoor die me aan een bepaalde xtc avond laat herinneren.

Dat heb ik heel sterk met mijn eerste xtc trip.
Telkens wanneer de muziek langskomt, krijg ik gewoon weer dat gevoel!

Geweldig!

neti

Badass junkie
ik herken dit zeker, erg gevaarlijk ook... heb het een aantal keren in de auto gehad, bijv. bij body rox - yeah yeah of hands up for detroit... dan beginnen mn ogen te knipperen net als bij het inkikken, voel ik de energiestromen door mn lichaam ... ik dreig dan weg te zweven, niet erg slim onder het rijden hahaha of in gezelschap, zoals ook wel es gebeurt

Freezing

Bewuste gebruiker
ja ik heb t ook vaker, als ik bijv filmpjes van een feest ofzo kijk komt dat hele gevoel weer terug haha

Qocaïne

Badass junkie
Enesteene zei:
ik herken dit zeker, erg gevaarlijk ook... heb het een aantal keren in de auto gehad, bijv. bij body rox - yeah yeah of hands up for detroit... dan beginnen mn ogen te knipperen net als bij het inkikken, voel ik de energiestromen door mn lichaam ... ik dreig dan weg te zweven, niet erg slim onder het rijden hahaha of in gezelschap, zoals ook wel es gebeurt

Dat is inderdaad best fucked up. Bij het autorijden! :grin:

Ik krijg alleen meer een soort van stroom/verliefdheids waas door me lichaam. Vaak is dit 2/3 seconden wanneer ik NÉT het liedje hoor.

Zo vanne.. "ooooohjah! :hearteyes: " En dat is het weer weg!

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik heb dit wel regelmatig, en mijn vrienden ook. Als we binnen een week een feestje hebben waar we wat bier zuipen, en er komt een goed nummer dan zijn we zo weer aan het spacen!!! Superchill natuurlijk, en we hebben dan ook nog eens extra lol, omdat we weten dat we het zelf deels oproepen. Dan staan we dus gewoon strak, en we kunnen weer net zo supervet dansen als tijdens de echte trip. :mrgreen:

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik heb dit ook wel eens, maar 2 uur :openmouth: Bij mij is het meestal een aantal fracties en dan is het weer weg. Op zich wel een relaxed gevoel :)

Goanaut

Bewuste gebruiker
Ik heb dat wel eens bij goeie psytrance, die ik bijvoorbeeld op een feest heb gehoord.. dan krijg ik kippenvel bij de coole stukjes en druk ik m'n armen van blijdschap helemaal tegen m'n lichaam aan. Even dat vette gevoel, op zo'n momenten heb ik ook ENORME zin in een volgend feest.

Bovenaan