Kwak
Bewuste gebruiker
Lekker mallow. Zo voel ik mij nu. Beetje tandenknarsen. Kleine headspace.
Verwacht geen davernde toppic
Om 1604 heb ik 6-apb ingenomen 129 mg. De 120 vond ik aan de lage kant. En 150 dat iemand suggeerde vond ik tehoog voor iets dat ik niet ken.
Typen gaat al lastiger.
1604 inname
1730 heel subtiele veranderingen in mijn lichaam, onrustig
1745: poepen! Geen rijen of vieze wc. Eindelijk kakken en ook zo lang ik wil.
17:55 Beetje misselijkheid
1800 ongemak , rond borstbeen kleine steek, knoop in mijn maag
1810: meer schijten en veel. Die drie kilo die ik in een korte tijd ben aangekomen ben ik nu kwijt. Op het randke van toegeven en loslaten. Nog even door die ongemakkelijkheden. lekker nadenken over niets.
Ik mis wel beetje de headspace van een xtc pil. Het echte wause effect.
1820 spanning in kaken, wil wel dansen maar zit lekker in het zonnetje. En iedereen ziet dat ik in de woonkamer dans.
schaamte
1830 kaken meer trekken , vooral in het achterste gedeelte. Ik geniet van het zonnetje enorm.
Wat doe ik hier dan!!
1844 Komt wel beetje binnen. steeds meer tandenknarsen.. Ik kaat mij beetje door de muziek leiden, maar iets wil de controle houden. Grappig, zo heb ik het nog nooit gevoeld. Heerlijk die zon, dat windje, herrineren van festivals komen op. Dansen, drankjes, gezelligheid, muziek en flirten.
Ik stuur paar tinder en OKcupid berichtjes aan potentiele medegenieters.
1901 kaken ojee de kaken. Kauwgommetje uit een pakje dat hier al 3 jaar ligt
1907 beetje onrustig. iets minder energie dan met een xtc pil zal ik zeggen. Maar middelen nu niet met elkaar vergelijken.Beleef het nu.
okay
Yan Cook (
Verwacht geen davernde toppic
Om 1604 heb ik 6-apb ingenomen 129 mg. De 120 vond ik aan de lage kant. En 150 dat iemand suggeerde vond ik tehoog voor iets dat ik niet ken.
Typen gaat al lastiger.
1604 inname
1730 heel subtiele veranderingen in mijn lichaam, onrustig
1745: poepen! Geen rijen of vieze wc. Eindelijk kakken en ook zo lang ik wil.
17:55 Beetje misselijkheid
1800 ongemak , rond borstbeen kleine steek, knoop in mijn maag
1810: meer schijten en veel. Die drie kilo die ik in een korte tijd ben aangekomen ben ik nu kwijt. Op het randke van toegeven en loslaten. Nog even door die ongemakkelijkheden. lekker nadenken over niets.
Ik mis wel beetje de headspace van een xtc pil. Het echte wause effect.
1820 spanning in kaken, wil wel dansen maar zit lekker in het zonnetje. En iedereen ziet dat ik in de woonkamer dans.
1830 kaken meer trekken , vooral in het achterste gedeelte. Ik geniet van het zonnetje enorm.
Wat doe ik hier dan!!
1844 Komt wel beetje binnen. steeds meer tandenknarsen.. Ik kaat mij beetje door de muziek leiden, maar iets wil de controle houden. Grappig, zo heb ik het nog nooit gevoeld. Heerlijk die zon, dat windje, herrineren van festivals komen op. Dansen, drankjes, gezelligheid, muziek en flirten.
Ik stuur paar tinder en OKcupid berichtjes aan potentiele medegenieters.
1901 kaken ojee de kaken. Kauwgommetje uit een pakje dat hier al 3 jaar ligt
1907 beetje onrustig. iets minder energie dan met een xtc pil zal ik zeggen. Maar middelen nu niet met elkaar vergelijken.Beleef het nu.
okay