• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Candyflip(je) - 1p-LSD & 6-APB

Foxy Methoxy

Bewuste gebruiker
Hele korte tripreport ter uwer informatie.

Onlangs was ik op een zonnige zaterdag op één van de mooiste magische festivals van Nederland. Als groepje hebben we ervaring met oa XTC, 6-APB, truffels & LSD. We hebben redelijk wat onderzoek gedaan op dit mooie forum en op andere plekken op het internet en we denken dat een candlyflip ons een geweldige dag gaat bezorgen.

De laatste keer serotonine slurper is voor mij 15 weken geleden, voor de rest van de groep nog wat langer, LSD is een weekje of 4 geleden.

We gaan voor de volgende doseringen:
- 40ug LSD
- 185mg 6-APB (dit wijkt af per persoon gebaseerd op lichaamsgewicht)

Oke, lets go:
Rond 12 uur pakken we ieder twee zegels 20ug LSD, we bestellen de taxi en die brengt ons in een kwartiertje naar het festival toe.

Het is nog super rustig op het terrein en we gaan rustig aan op ontdekkingsreis. Ontmoeten wat andere vrienden die net XTC hebben gepakt en aan het wachten zijn op de come-up, lekker vroeg op de dag.

Rond 14u klaagt eigenlijk iedereen vooral over hevige bodyload, zware benen, zin om te zitten. Ik heb zelf ook zware benen maar heb ook redelijk wat euforie waardoor ik die benen goed kan negeren.

We nemen om 16u de 6-APB, in onze ervaring is dit de perfecte timing om tot het einde van het festival om 23u te kunnen blijven dansen. Tevens zou dit een goede ‘flip’ timing moeten zijn, de LSD neemt een klein beetje af, de 6-APB komt op.

Er zit een beetje een gat in mijn tijdlijn, maar moet ergens rond 18:15 even gaan zitten omdat ik (lekker) hard ga. Ik maak de dag mee als de warmste dag van het jaar, mijn hart gaat tekeer, ik heb dit gevoel zo gemist! 🤩

Heb daarvoor volgens mij al even staan dansen maar kreeg de rest van de groep nog niet mee, die zitten voornamelijk nog met de zware bodyload van de LSD.

Uiteindelijk gaat de 6-APB toch voor iedereen zijn werk doen, maar er is zichtbaar minder ‘waus’ aanwezig. Geen grote pupillen, relatief weinig kaakspanning. Het lijkt erop dat de LSD de werking van de 6-APB wat ‘negatief’ beïnvloed. Maar dat is zeker niet algemeen negatief.

Bij mij begint de werking van 6-APB rond 22u een beetje af te nemen, maar ik loop een rondje en zet mezelf ertoe om dat niet te accepteren. Uiteindelijk stopt het dansen pas om 23u als de lampen aangaan en de muziek uit gaat.

De candyflip zelf viel een beetje tegen, wellicht komt dat voor de lage dosering LSD, wellicht omdat iedere trip uniek en anders is. De volgende keer doe ik weer een keertje puur 6-APB want het is zo’n mooi spul. Maar ik sluit niet uit dat er nog eens een candyflip komt, ofwel met hogere dosis LSD, of misschien met 4-HO-MET.

Het festival en het bos waren magisch, mijn vrienden zijn geweldig, we hebben wat nieuwe vrienden gemaakt. Het was een fantastische dag. Euforie met een klein randje teleurstelling, maar de euforie wint (voor mij) absoluut.

Ik neem een slaappil om goed te kunnen slapen omdat dat lastig is na 6-APB. Die doet prima zijn werk, ik word wakker als de slaappil uitgewerkt is. Voel wel dat mijn lichaam nog meer slaap nodig heeft maar dat lukt niet.

Laatst bewerkt:

Kwatzakottel

Bewuste gebruiker
LSD werkt op een bepaalde hartreceptor en 6APB is een van de stoffen die het sterkst de hartslag verhogen.
In combo met stevige hitte is dat aardig riskant.

Boyman

Bewuste gebruiker
LSD werkt op een bepaalde hartreceptor en 6APB is een van de stoffen die het sterkst de hartslag verhogen.
In combo met stevige hitte is dat aardig riskant.
Interessant dat je dit zegt, toevallig heb ik afgelopen week een LSD trip gemaakt en die was erg naar vanwege de hoge temperatuur. Het voelde alsof we "opgesloten" waren in de hitte; nergens ontsnapping, overal te heet en daardoor raakten we half in paniek.

@foxy wel een leuk (al dan bondig) trip report! Ik lees vooral uit je tekst dat jij er beter op ging dan de rest. Hoe heeft de rest het ervaren? Zou jij het volgende keer anders doen en zo ja hoe? En staat de rest open voor nog een poging of houden ze het de volgende keer op 6-APB?

Fladderfly

Experimenterende gebruiker

Onlangs was ik op een zonnige zaterdag op één van de mooiste magische festivals van Nederland. Als groepje hebben we ervaring met oa XTC, 6-APB, truffels & LSD. We hebben redelijk wat onderzoek gedaan op dit mooie forum en op andere plekken op het internet en we denken dat een candlyflip ons een geweldige dag gaat bezorgen.

De laatste keer serotonine slurper is voor mij 15 weken geleden, voor de rest van de groep nog wat langer, LSD is een weekje of 4 geleden.

- 40ug LSD

Oke, lets go:
Rond 12 uur pakken we ieder twee zegels 20ug LSD, we bestellen de taxi en die brengt ons in een kwartiertje naar het festival toe.

Het is nog super rustig op het terrein en we gaan rustig aan op ontdekkingsreis. Ontmoeten wat andere vrienden die net XTC hebben gepakt en aan het wachten zijn op de come-up, lekker vroeg op de dag.

Rond 14u klaagt eigenlijk iedereen vooral over hevige bodyload, zware benen, zin om te zitten. Ik heb zelf ook zware benen maar heb ook redelijk wat euforie waardoor ik die benen goed kan negeren.

We nemen om 16u de 6-APB, in onze ervaring is dit de perfecte timing om tot het einde van het festival om 23u te kunnen blijven dansen. Tevens zou dit een goede ‘flip’ timing moeten zijn, de LSD neemt een klein beetje af, de 6-APB komt op.

Er zit een beetje een gat in mijn tijdlijn, maar moet ergens rond 18:15 even gaan zitten omdat ik (lekker) hard ga. Ik maak de dag mee als de warmste dag van het jaar, mijn hart gaat tekeer, ik heb dit gevoel zo gemist! 🤩

Heb daarvoor volgens mij al even staan dansen maar kreeg de rest van de groep nog niet mee, die zitten voornamelijk nog met de zware bodyload van de LSD.

Uiteindelijk gaat de 6-APB toch voor iedereen zijn werk doen, maar er is zichtbaar minder ‘waus’ aanwezig. Geen grote pupillen, relatief weinig kaakspanning. Het lijkt erop dat de LSD de werking van de 6-APB wat ‘negatief’ beïnvloed. Maar dat is zeker niet algemeen negatief.

Bij mij begint de werking van 6-APB rond 22u een beetje af te nemen, maar ik loop een rondje en zet mezelf ertoe om dat niet te accepteren. Uiteindelijk stopt het dansen pas om 23u als de lampen aangaan en de muziek uit gaat.

De candyflip zelf viel een beetje tegen, wellicht komt dat voor de lage dosering LSD, wellicht omdat iedere trip uniek en anders is. De volgende keer doe ik weer een keertje puur 6-APB want het is zo’n mooi spul. Maar ik sluit niet uit dat er nog eens een candyflip komt, ofwel met hogere dosis LSD, of misschien met 4-HO-MET.

Het festival en het bos waren magisch, mijn vrienden zijn geweldig, we hebben wat nieuwe vrienden gemaakt. Het was een fantastische dag. Euforie met een klein randje teleurstelling, maar de euforie wint (voor mij) absoluut.

Ik neem een slaappil om goed te kunnen slapen omdat dat lastig is na 6-APB. Die doet prima zijn werk, ik word wakker als de slaappil uitgewerkt is. Voel wel dat mijn lichaam nog meer slaap nodig heeft maar dat lukt niet.

- 40ug LSD

Oke, lets go:

Fladderfly

Experimenterende gebruiker
Mystic garden? Was idd weer fantastisch ! Wel een super warme dag maar goed te doen met de bomen. Mijn dosis was om 15.30 eerste caps van 80 mg mdma,lekker beetje op het gras gezeten en in laten werken. Toen hop naar Miss Melera! Om 18.00 de 2 e caps van 80mg. Daarna gaat het altijd super lekker. Dansen en kletsen. Ik kreeg een mini slokje ghb wat voelde of er een soort warme lucht door je lijf stroomt ,eigenlijk wel een lekker ontspannen gevoel. Om 20.00 nog een 2-cb erbij gedaan van 11 mg. Ik blijf dan in die X roes tot het einde. Geen visuals. Maar de laatste set van Hollt en Beswerda klonk fantastisch ,ik vloog mee in de set en alle chille geluidjes komen zo lekker binnen,techno op hoog niveau ! Het was weer een top dag en ik heb genoten tot het eind. Zelf het gedoe met de bussen nam ik voor lief😊

Foxy Methoxy

Bewuste gebruiker
Wel een leuk (al dan bondig) trip report! Ik lees vooral uit je tekst dat jij er beter op ging dan de rest. Hoe heeft de rest het ervaren? Zou jij het volgende keer anders doen en zo ja hoe? En staat de rest open voor nog een poging of houden ze het de volgende keer op 6-APB?
Ik heb geen notities bijgehouden, vandaar het bondige report. Wou het toch delen, altijd fijn voor andere psychonauten als referentiekader.

Ik heb vaker LSD gedaan bij warmte en daar geen last van gehad. Iedere trip is anders..

De rest heeft het als zwaar ervaren, teveel invloed van de LSD.

Ik weet nog niet wat ik een volgende keer ga doen, zoals ik in de TS zeg: Maar ik sluit niet uit dat er nog eens een candyflip komt, ofwel met hogere dosis LSD, of misschien met 4-HO-MET.

Denk dat de ene wat meer openstaat voor nog een poging dan de ander. Iedereen had een heerlijke dag, dat is het belangrijkste.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: ljuv

JohnGalt

Belezen gebruiker
Ik lees het verslag en herken de invloed van de lsd. Voor op een festival vind ik de dosis van 40ug te hoog. Zelf al wel 50 gedaan, maar mijn sweetspot zit op 20-30ug, afhankelijk van hoe ik mij voel. Ga ik hoger dan krijg ik die zwaarte doe jij beschrijft.
Afgelopen weekend zelf 20ug, icm mdma.

Bovenaan