Een blotter kan prima 10mg 5-MeO-MiPT bevatten, en deze blotter kan je ook prima direct inslikken, bij voorkeur met een klein bodempje eten in de maag.zegels met Moxy? moet niet gekker worden. Lijkt me nep.
De verdeling van deze stof gelijkmatig over een blotter te krijgen is zowat onmogelijk. Een halve blotter zal dan niet automatisch een halve dosering hoeven zijn. Vandaar dat het vreemd is om moxy op blotters aan te bieden.Een blotter kan prima 10mg 5-MeO-MiPT bevatten, en deze blotter kan je ook prima direct inslikken, bij voorkeur met een klein bodempje eten in de maag.
Qua dosering kan je oraal het beste beginnen met 5mg, en dan een half uur later nog een keer 5mg erbij stapelen, weer een half uur daarna later kan je als het goed aanvoelt nogmaals 5mg erbij stapelen.
De verdeling van deze stof gelijkmatig over een blotter te krijgen is zowat onmogelijk. Een halve blotter zal dan niet automatisch een halve dosering hoeven zijn. Vandaar dat het vreemd is om moxy op blotters aan te bieden.
Ik gaf alleen aan dat 10mg Moxy prima op een blotter kan passen. 🤷♂️De verdeling van deze stof gelijkmatig over een blotter te krijgen is zowat onmogelijk. Een halve blotter zal dan niet automatisch een halve dosering hoeven zijn. Vandaar dat het vreemd is om moxy op blotters aan te bieden.
Wat bedoel je met ROA? De manier van consumeren ?Moxy niet snuiven, met die ROA is het niet actief.
Wat bedoel je met ROA? De manier van consumeren ?
Is het freebase? dan vapen. freebase is volgens mij corrosief dus als je dit gaat snuiven gaat het flink irriteren. en weeg het in godsnaam goed af en indien mogelijk en je hebt geduld laat je het testen.Heb het in m'n mandje zitten, ga het (poeder) toch maar bestellen. Benieuwd naar je ervaring debkb!
Edit, ben voor de zekerheid toch maar voor pellets gegaan. Doseert wat makkelijker, en vooral veiliger, lol.
Ik had de freebase in m'n mandje zitten, maar ben uiteindelijk voor pellets gegaan. Als het goedje me bevalt haal ik nog wel wat poeder, maar zal dit niet snel snuiven.Is het freebase? dan vapen. freebase is volgens mij corrosief dus als je dit gaat snuiven gaat het flink irriteren. en weeg het in godsnaam goed af en indien mogelijk en je hebt geduld laat je het testen.